هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
کنسر ، "خودت بودن" همون چیزیه که تو رو خاص و دوستداشتنی میکنه.
میدونم داییم خیلی گناه داره ولی خوب قراره تا ۴ ساعت دیگه بیفته تو استخر و خیس خالی بشع😀