میدونم داییم خیلی گناه داره ولی خوب قراره تا ۴ ساعت دیگه بیفته تو استخر و خیس خالی بشع😀
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
لئو، کاریو که شروع کردی تمومش کن. به خودت افتخار میکنی بعداً.