راندهشدهازآتش!♡
امروز: _وای بارون میاد بیاید برای هم دعا کنیم _سیسی مونو دزدیدن _چرا وقتی اینقدر حافظهت ضعیفه این ا
امروز:
_شاعر میگه:
_وای من جرثقیل میخوام
_راستی مبارک باشه
_مبارک باشه؟ کی مبارک باشه؟
_وای من چقدر حیفم اومد(:
_چه خاله مهربونی
_عمه مهربون منظورته؟
_عاشقما😂
_شاید باورت نشه ولی الان بال در میارم
_همه میگفتن فاطمه مهربونه
_میدونی هفته دیگه چه روزیه؟
راندهشدهازآتش!♡
https://eitaa.com/ghalame_mah/40
چونکه قلم دخترم خیلی قشنگ بود باشه اینجا(((:
راندهشدهازآتش!♡
یعنی توی متناقض ترین دوره زندگیمم
هوش مصنوعی جونم گفت عادیه😌😂
راندهشدهازآتش!♡
امروز: _شاعر میگه: _وای من جرثقیل میخوام _راستی مبارک باشه _مبارک باشه؟ کی مبارک باشه؟ _وای من چقدر
دیروز و امروز:
_فاطییی امتحان عربی دارم
_فاطی بیا کمک دو تایی تلاش کنیم
_بریم شیرینی بخریم؟!
_تفهاما داره زیاد میشه
_انتظار نداشتم بگی نیمار
_کارشناسیت اگه شانسی هم بود معرکه بود
_چرا اینقدر روحیهت خشنه؟
_بالاخره با دو تا پسر بزرگ شدم
_انشاءالله یه استبل پر اسب سفید
_نصفه شبی داره ریز ریز میخنده نمیزاره بخوابم
_آقای خوشبخت
_تازه ازش شیرینی هم میخواستن
_وقتی بیکار میشی درس میخونی؟!
چقدر جدیدا بلاگر میبینم تو ایتا
قبلا هم ایتا اینقدر بلاگر داشته یا جدیدا از اینستا کوچ کردن؟!
راندهشدهازآتش!♡
چقدر جدیدا بلاگر میبینم تو ایتا قبلا هم ایتا اینقدر بلاگر داشته یا جدیدا از اینستا کوچ کردن؟!
وقتایی که میرم توی کانالشون احساس میکنم قلبم سنگین میشه، منم بلاگر به حساب میام؟ نکنه چنل منم اونجوری باشه براتون؟!