هدایت شده از راندهشدهازآتش!♡
چونکه قلم دخترم خیلی قشنگ بود باشه اینجا(((:
خیلی سعی میکنم با رفتارم، با حرفام بگم به تو چه؟
نمیدونم نمیفهمن یا خودشونو میزنن به نفهمی؟!!
خدایا چرا منی که تو زندگی بقیه سرک نمیکشم، بعضی اطرافیانم اینجورین؟!🤦♀
از استاد عزیز خیلی ممنون و متشکرم که صدام میزنه و جواب درستو هم میدم ولی انگار نه انگار که چیزی گفتم🗿