خیلی سعی میکنم با رفتارم، با حرفام بگم به تو چه؟
نمیدونم نمیفهمن یا خودشونو میزنن به نفهمی؟!!
خدایا چرا منی که تو زندگی بقیه سرک نمیکشم، بعضی اطرافیانم اینجورین؟!🤦♀
از استاد عزیز خیلی ممنون و متشکرم که صدام میزنه و جواب درستو هم میدم ولی انگار نه انگار که چیزی گفتم🗿
چندروزه اصلا ذهنم کار نمیکنه
حتی یه پیام ساده رو هزار بار مینویسم و پاک میکنم تا بفرستم