فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پایگاه خبری رکنا اعلام کرد که یک زن روز ۲۶ خرداد در آبادان به دست برادرش کشته شده است. بر اساس این گزارش، برادر این زن اعتراف کرده که خواهرش را به اتهام «رابطه نامشروع و خیانت به شوهرش کشته و دهها بار کارد سلاخی را به سینه و گردن خواهرش فروبرده تا از مرگ او مطمئن شود».
با گذشت یک هفته از این ماجرا هنوز هیچ یک از اعضای خانواده برای تحویل گرفتن جسد و دفن آن مراجعه نکرده اند.
@women92
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استوری پیج صدای دختران انقلاب
همدردیم با دختران انقلابی که آغوش پدر را ندارند 💔
قیمت این لحظه چند؟؟؟😔
#دختران_انقلاب
💠@women92
⭕️ ضعفهای فرهنگی رو نباید دستکم بگیریم. ریشه خیلی ازتفکرات عقبمونده دونستن زن خانهدار و بیشان دونستن خانمی که مادربودن براش به شاغل بودن اولویت داره تو خانوادههاست.احترامهایی که به مادر خانهدار ازطرف بقیه اعضا گذاشته نمیشده وتحسینهایی که فقط متوجه محصلین و درآمد دارها بوده.
👤 نفیسهساداتموسوی
@women92
#دلنوشته🌹
#روز_دختر 👧 🌹
دختر زودتر راه می رود؛
زودتر به تکلم می افتد؛
زودتر به سن تکلیف می رسد؛
اصلا انگار از همان اول عجله دارد!
انگار هیچ وقت برای خودش وقت ندارد!
حتی بازی هایش، رنگ و بوی جان بخشیدن دارد.
چنان معصومانه عروسکش را در آغوش میفشارد، گویی سال هاست،
طعم شیرینِ مادری را چشیده است...
دختر بودن، یعنی همیشه عجله داشتن برای رساندن محبت به دستان دیگران؛
دختر که باشی مهربانی ات دستِ خودت نیست!
خوب می شوی،
حتی با آنان که چندان با تو خوب نبوده اند؛
دل رحم می شوی، حتی در مقابل آن هایی که چندان رحمی به تو نداشته اند.
دختر که باشی،
زود می رنجی، زود می بخشی،
زود می گریی، زود می خندی...
تو مامورِ احساس روی زمین هستی!
بی تو و بازیگوشی هایت،
جهان می میرد دختر جان!
روزتون مبارک فرشته های زمینی 😇 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 دامی که فرشگرد و سلطنتطلبان برای دختران ایرانی پهن میکنند و آنها را با عدههای دروغین فریب میدهند تا به سیاهلشکر رسانهای این جماعت تبدیل شوند.
📌 امثال مسیحعلینژاد پس از اینکه حیوان فهیمشان از پل میگذرد٬ این دختران را بهحال خود رها میکنند و آنها میمانندو...
🆔 @women92
سن مصرف دختران به ۱۴ رسید!
ایران دومین مصرفکننده لوازم آرایشی در خاورمیانه است و متاسفانه سن مصرف لوازم آرایشی به كمتر از ۱۴ سال رسیده است!
🆔 @women92
✅ دختر یعنی:
👌 زودتر به تکلم می افتد ، زودتر راه می رود ، زود تر به سن تکلیف میرسد! اصلا انگار دختر ازهمان اول عجله دارد...
گویی که اصلا برای خودش وقت ندارد ؛
که حتی بازی هایش رنگ و بوی "جان بخشیدن " دارد ؛ رنگ و بوی ابراز عشق و محبت به" دیگری " . .
نگاه کن چه معصومانه عروسکش را در آغوش می فشارد ؛ گویی سالهاست طعم شیرین "مادری " را چشیده است!
آری. . " دختر بودن " یعنی همیشه "عجله " داشته باشی ، برای رساندن مهر به دستان دیگران.!😌
" دختر بودن " یعنی وقف بند بند ساقه ی وجود تو برای رشد نهال عاطفه.!🌺
" دختر بودن " یعنی از مقام ریحانه ی بهشتی بودن به " لتسکنوا الیها " رسیدن. . .
✅ ارزش يک دختر را خدايي ميداند که او را در سنين کودکي براي عبادت برميگزيند.
پيامبري ميداند که فرمود: دختر باقيات الصالحات است.
❤️ امام صادق ع ميداند که فرمود: پسران، نعمت اند و دختران خوبى. خداوند، از نعمت ها سؤال مى کند و به خوبى ها پاداش مى دهد...
ارزش دختر را خدايي ميداند که هرکسي را لايق ديدن جسمش نکرد.
🌹 ارزش دختر را خدايي ميداند که به بهترين مخلوقش حضرت محمد ص دختري عطا کرد که هدايت يک جهان به عهده ي فرزندان اوست.
" انا اعطيناک الکوثر "
و اين هديه ي الهي، يک دختر بود
@women92
https://fa.shafaqna.com/news/962340/
مصاحبه با شفقنا :
#میرجعفری
حضرت معصومه الگوی کامل نه فقط دختران بلکه تمامی بانوان هر دوره و عصری هستند. برای شناخت دقیق معصومین باید صفات و ویژگیهای آنها را بدرستی بشناسیم، اینکه چرا القاب خاصی برای آنان درنظر گرفته شده یکی از رازهایی است که مختص به ویژگیهای هرکدام ازاین عزیزان است ودر عین حال حاوی نکات ارزشمند وقابل توجهی است. القاب حضرت متعدد ذکر شده ۱.طاهره۲- حمیده۳- رشیده۴- تقیّه۵- نقیّه۶- رضیّه۷- مرضیّه۸- سیّده۹- اُخت الرضاء ۱۰- کریمه اهلبیت که توجه به معنای آنها و تجلی آنها در حضرت معصومه نشانگر عظمت منحصر بفرد ایشان است. برای مثال یکی از القاب معروف ایشان معصومه است که دلیل برتقوی و پاکدامنی ایشان ازهرعیب نقص وگناهی بوده است یکی دیگر از القاب ایشان کریمه اهل بیت است که بر کرامات معنوی ، جود و کرم زیاد ایشان دلالت دارد، بطوریکه بزرگان وفقهای شیعه برای رفع مشکلات علمی مادی معنوی خود به زیارت ایشان می رفته و هیچگاه دست خالی بر نمی گشتند. علاوه برآن زیارتنامه حضرت معصومه یکی از منابع ناب اسلامی برای شناخت بیشتر ایشان است چراکه زیارتنامه ایشان از زبان معصوم( امام رضا) روایت شده و سند ان معتبراست .در زیارت نامه ایشان مقام حضرت بارها تاکید می گردد: "السلام علیک یا بنت ولی الله......."" ای دختر و خواهر و عمه ولی خدا....." مشخص است که غرض ازاین تاکید شناساندن جایگاه رفیع ایشان ازحیث عصمت و فصاحت و علم وبلاغت است. در انتهای زیارتنامه به مقامی بس والاتر اشاره می گردد که مقام شفاعت ایشان" فان لک عندالله شانا من الشان " که جایگاه خاص اولیای الهی است . حضرت معصومه علیهاالسلام نیز چون حضرت فاطمه زهراعلیهاالسلام داراى مقام شفاعت است. و احتمالا نامیده شدن ایشان به " فاطمه"
بى ارتباط با این مقام نبوده است. به هر تقدیر به واسطه این بانوى گرامى بسیارى از شیعیان داخل بهشت مى گردند. در این باره امام صادق علیه السلام می فرماید:" بدانید براى بهشت هشت در است؛ سه تا از آنها به سوى قم باز مىشود. در آنجا بانویى قبض روح مى شود. او از جمله فرزندانم، و نامش فاطمه دختر موسى است. به شفاعت او همه شیعیان داخل بهشت مى گردند."
نکته دیگری که در احادیث معتبر هم تاکید شده داشتن معرفت واقعی نسبت ایشان است. در زیارتنامه می خوانیم "ان لایسلبنا معرفتکم" و همینطور طبق روایات زیارت آن حضرت به شرط "عارفا بحقه" پاداشش بهشت است نشان از اهمیت این شناخت و معرفت دارد.
باید توجه آن چه که باعث الگوگیری نسل جوان مخصوصا دختران جوان می شود همین شناخت درست است که باعث علاقه می شود و این حب وعلاقه باعث هم سان سازی و الگوگیری میشود. اگر این ویژگیها باروشهای جذاب و قابل اراءه بصورت الگوی عملی به تصویر کشانده شود حتما جاذبه هم خواهد داشت اما متاسفانه دراین زمینه شاهد کوتاهی در نهادهای فرهنگی و رسانه ها هستیم. ابعادی جذاب از شخصیت حضرت معصومه ناشناخته مانده که غالبابدان پرداخته نمی شود، برای مثال این که ایشان علاوه بر علم وتقوی وعبادات زیاد از قدرت بلاغت، سخنوری و روشنگری بالایی برخوردار بودند وبه شرایط سیاسی اجتماعی جامعه خود آگاه بودند و با وجود شرایط سخت برای دختران مجرد در آن روز گار،درعین حال با شجاعت تمام به تنهایی برای دفاع از ولایت تن به سفری دشوار و ناتمام دادند و دراین مجاهده پس ازسیری تبلیغی وبرجای گذاشتن اثرات ماندگارجان خود را از دست دادند ومنشا خیرات وبرکات فراوان چه درحیات و چه پس از مماتشان بودند..
@women92
🔴ایلنا گزارشی منتشر کرده از رواج درخواست همخانگی دو خانوار در یک واحد به دلیل افزایش اجاره بها😔
✅ @women92
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدیه پدر مدافع حرم به دخترش....
فاطمه خانم الهی فرزند شهید مدافع حرم #محسن_الهی
@women92
🌷سلام_صبحتون_بخير
آسمان روشن شد
صبح من روشن تر
همه جا پیچیده
عطر صبحی دیگر
عطر لبخند
@women92
🌷زندگیتون پر خیر و برکت
🌼 #چهار_شنبه_تون_عالی 🌼
🌼🍃
ای آفتاب رهایی، ای سرانجام سبز
شما که «عین الحیاتی» و «سفینه النجاة»
شما که تفسیر آیه های ایمانی
شما که التیام تمام دردهای بشری
و نور پیشانیات روشنایی بخش دلهاست
ای طلوع بی پایان
دست نیازمان را به آسمان دخیل بستهایم
و چشم اشتیاق مان به راه مانده است
به کدامین سو رو کنیم تا سلامت گوییم ...
تعجیل در ظهور #امام_زمان صلوات
اللهم عجل لولیک الفرج
@women92
🌙🌟💫
⭕️✍حکایتی بسیار زیبا و خواندنی
🌺🍃🍁🍃🍂🍃🍁🍃🍂🍃🍁
🍃
کمتر از پنج سال داشتم،در یزد خشکسالی بود،یادم می آید اسفند ماه بود،پدرم بیل و مقداری گندم برداشت و راهی زمین شد من هم به دنبالش.بیل که میزد از زمین خاک بلند میشد!
در عالم خودم گفتم:پدر این بذرها سبز نمیشوند! باید زمین خیس باشد که گندم بکاری.
هنوز چشمان اشک آلود مرحوم پدرم و جوابش را از یاد نمی برم!
پسر کفر نگو،من دانهها را زیر خاک میگذارم،هر چه روزی مور و حشرات باشد می خورند هر چه را هم خدا خواست سبز میشود!
اسفند بدون بارش گذشت.فروردین و اردیبهشت آمدند و بدون باران رفتند.
خرداد بود که به خودم گفتم؛دیگر باران نمی آید می روم به پدرم می گویم دیدی گفتم بیخود گندم نکار سبز نمیشود!
یک روز لکهای ابر در آسمان پیدا شد، بارید و...آن سال در روستای ما فقط پدرم بود که گندم برداشت کرد،به خاطر خشکسالی هیچ کس چیزی نکاشته بود. روزگار سختی بود.پدرم محصول را که برداشت قدری را برای آذوقهی خودمان نگه داشت بقیه را به هر که نیاز داشت میداد.پیرمرد حرفش که به اینجا رسید در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود و صدایش کمی میلرزید ادامه داد:
⭕امروز دعاهای فرج خودم و دیگران را در این خشکسالی غیبت،شبیه همان بذری میبینم که پدرم آن روزها به امید رحمت خدا کاشت و جواب گرفت!...
🍃https://eitaa.com/joinchat/3344760855C17713c4a73
📚✍🏻@women92
🌱 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱 🌱
🗓سالروز ولادت کریمه أهلبیت
🏳️روز دختر و آغاز دهه کرامت
💠رهبرانقلاب:
‼️حقیقتاً باید در زمینهی کرامت زنان و دختران از نظر اسلام، بازنویسی و بازبینی کرد! ۸۴/۵/۵
‼️دختران عزیزم هرجا هستید مراقب باشید افکار غیر اسلامی درخود و اطرافیانتان نفوذ نکند! ۸۱/۱۲/۶
‼️در میان کتابهای داستانی که هدفش طرح مسائل فکری است، این بهترین کتاب از نویسندهئی ایرانی است. طرح کلی داستان و درونمایههای داستانی آن خوب و شیرین است. حرفها هم قوی و منطقی است و در آن هنر بیشتری به کار رفته است. این کتاب باید ترویج شود! ۸۷/۳/۱۵
#نشربامنبع
@women92
بیوگی، همچون یک معلولیت اجتماعی
سیمین کاظمی
(در گفتگو با ایسنا، 2 تیر، روز زنان بیوه)
@drsiminkazemi
🚺 در ذهن جامعه سنتی بیوگی زنان به مثابه معلولیت اجتماعی تفسیر میشود و زن بیوه به عنوان وجود غیرمستقل و ضعیفی دیده میشود که توانایی مواجهه مسائلی که تصور میشود مردانه است را ندارد. جامعه سنتی بر اساس قالبهای فکری از پیش تعیین شده درباره مردان و زنان قضاوت میکند؛ حال زن بیوه اگر به علت فقدان شوهر مجبور شود، نقش اجتماعی او را ایفا کند، از نظر جامعه مرتکب انحراف از نقش جنسیتیاش شده است، بنابراین پذیرش اجتماعی او نیز دشوار است. اگر هم نخواهد نقش اجتماعی شوهر را به عهده بگیرد به مثابه فرد ناتوانی دیده میشود که یا باید به او ترحم کرد و یا از او بهرهکشی کرد. در چنین جامعهای منزلت اجتماعی زن بیوه به خاطر نداشتن شوهر ممکن است کاهش یابد و موجب طرد و انزوای اجتماعیاش شود.
🚺بیوه شدن زنان تبعات مختلفی دارد. در بعد عاطفی-روانی فقدان همسر یک ترومای روحی است که ممکن است موجب افسردگی و اضطراب شود. در ابعاد دیگر نیز به دلیل اینکه براساس تقسیم کار جنسیتی عموما مردان نقش نانآور خانواده را دارند و زنان خانهدار و محدود به امور منزل هستند، با قرار گرفتن در موقعیت بیوگی، ممکن است پذیرفتن هر دو نقش نانآور و خانهدار برای آنها دشوار باشد، به ویژه اگر محیط جامعه حضور زنان را برنتابد.
🚺 ایفای نقش سرپرست خانوار برای زنان در شرایطی که فرصت و امکان اشتغال زنان اندک است و محیطهای کاری، مناسب یا امن نباشند، دشوارتر از مردان است، زنان عموماً مجبورند در مشاغل با دستمزد ناچیز و زمان طولانی به زحمت معیشت خود و خانواده را تامین کنند؛ از همین روست که عمدتا خانوادههای زن سرپرست عمدتاً جزء لایههای فقیر جامعه هستند.
🚺در مناسبات پدرسالاری که مالکیت و کنترل بر زن از مشخصههای آن است، امکان دارد زن بعد از فوت همسر تحت کنترل خانواده همسر قرار گیرد و حقوقی مانند حضانت فرزند یا اداره اموال از او سلب شود. از طرفی نیز این امکان وجود دارد که آزادیهای فردیاش توسط خانواده شوهر یا خانواده والدینیاش محدود شود.
🚺 وضعیت بیوگی از نظر اجتماعی وضعیت داغ خوردهای است. زن بیوه شخصی است که تصور میشود میتواند بالقوه از هنجارها و ارزشهای جامعه مردسالار تخطی کند، از این رو رفتارهای او زیر ذرهبین جامعهای قرار دارد که کنترل سکسوالیته و رفتار زنان در آن امری عادی است. در بعضی مناطق زن بیوه ممکن است، بنابر سنتهای عشیرهای و برای رهایی از فشارهای اجتماعی ناچار به ازدواج با برادر یا بستگان شوهر متوفایش شود که خود نوعی ازدواج اجباری محسوب میشود.
🚺زنان بیوه برای ازدواج مجدد وضعیت بدتری نسبت به مردان با موقعیت مشابه دارند. در تفسیر ذهنی و فرهنگ جامعه، ازدواج مجدد زن همسرفوت شده به ویژه اگر او فرزند داشته باشد، نوعی بیوفایی به همسر درگذشته و نادیده گرفتن نقش مادری است. در این میان زنانی که یک بار ازدواج کردهاند و به علت طلاق یا فوت، همسرشان را از دست دادهاند، فرصت کمتر و موقعیتهای مطلوب اندکی برای ازدواج مجدد دارند. این دسته از زنان ممکن است به انواع قراردادهای متزلزل ازدواج مانند صیغه، ازدواج موقت و همسر دوم شدن مجبور باشند؛ چرا که در جامعهای که نگاه کالایی به ازدواج دارد و زنان اشیاء جنسی تلقی میشوند، زنی که یکبار ازدواج کرده باشد، کالای دست دوم و مصرف شده و واجد ارزش کمتر به شمار میآید.
🚺همچنین باید به تبعات بیوه شدن زنان در سنین بالا نیز اشاره کرد که موجب میشود زنان سالمند هم از نظر عاطفی وضعیت دردناکی داشته باشند و هم در صورت فقدان استقلال مالی، به دلیل اینکه توان کار کردن و امکان اشتغالشان کم است برای گذران زندگی به دیگران وابسته شوند و عزت نفسشان فرو بپاشد.
🚺 همه زنان بیوه، تبعات و پیامدهای مختلف بیوگی را با کیفیت و شدت یکسان تجربه نمیکنند. میزان تجربه مشکلات بعد از بیوگی به متغیرها و عوامل مختلفی بستگی دارد، که از جمله آنها میتوان به طبقه اجتماعی، سرمایه اجتماعی و ویژگی ویژگیهای فرهنگی جامعهای که در آن زندگی میکند، اشاره کرد؛ بدیهی است که زن تحصیلکرده شاغل و مرفه در شهری بزرگ و با ویژگیهای شخصیتی قوی و مستقل که در دوره تأهل مجبور به پذیرش نقشهای جنسیتی نبوده، بعد از بیوه شدن راحتتر میتواند با تبعات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مقابله کند، حال آنکه زنی که در طبقه فرودست در اجتماع سنتی و محدود که از منابع اندکی برخوردار است و احتمالاً زیر نظارت و کنترل اجتماعی بیشتری قرار دارد، این دوره از زندگی برایش بسیار سختتر است و کیفیت زندگیاش به طور چشمگیری افت میکند.
متن کامل گفتگو:
https://www.isna.ir/news/99040201199/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%DB%8C%D9%88%D9%87
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 «قم» و #ما_ادراک_ما_قم
🔸 همه ما مدیون حضرت معصومه (س) هستیم؛ حتی انقلاب نیز به برکت حضرت معصومه (س) بود ..
⏯علامه مصباح یزدی
🌸اولویت با دختر است!
در شرع یک اولویتهایی برای بعضی از رفتارها قائل شدهاند که آن هم نظام خاصّی دارد. مثلاً گفته شده: وقتی هدیهای برای فرزندانتان میخرید، اول به دختر بدهید. دختر لطیفتر و عاطفیتر است و بیشتر احتیاج به رعایت و عطوفت پدر و مادر دارد.
۸۸/۸/۶
#روز_دختر
هدایت شده از Dr z.mirjafari
@women92
📢مجموعه 5 جلدی نقش و رسالت زن در بیانات حضرت آیت الله خامنه ای
📃در استخراج، گردآوری و دسته بندی سخنان رهبر انقلاب و ارائه ی آن در قالب مجموعه ۵ جلدی، تمامی سخنرانی ها و پیام های ایشان درباره ی زنان، از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا سال1392 حتّی سخنانی که رسانه ای نشده است ـ مانند توصیه هایی که هنگام خواندن خطبه ی عقد به جوانان داشته اند ـ مورد بررسی قرار گرفته است
جلد یک: عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی اسلامی
جلد دو: الگوی زن
جلد سه: زن و خانواده
جلد چهار: جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدد
جلد پنج: عرصه های حضور اجتماعی زن
#پژوهش
#کتابخانه
#معرفی_کتاب
🌺🌺
🌴
@women92
هدایت شده از Dr z.mirjafari
زینب بنت جحش.pdf
778.8K
🔶 بررسی داستان پیامبر و زینب بنت جحش
✍️ مقاله ای با عنوان
A Review on the Story of the Holy Prophet and Zaynab Bint Jahsh
در مجله
International Journal of Multicultural and Multireligious Understanding (IJMMU) و در شماره Vol. 5, No. 3, June 2018
به چاپ رسیده است. چکیده این مقاله و #متن_انگلیسی👆پی دی اف👆 آن، از سوی پژوهشگران مقاله حاضر به #نویسندگان_حوزوی تقدیم شده است.
🔹 نقد و بررسی داستان پیامبر(ص) و زینب بنت جحش
ابراهیم ابراهیمی/ سیدمجید نبوی/ رباب شاهمرادی
🔻چکیده
روایتها و داستانهایی در ذیل آیه 37 سوره احزاب نقل شده است که خلاصه آن اینگونه میباشد: «روزی پیامبر(ص) با زیدبنحارثه غلام خود کاری داشت و به منزل او میرود هنگامی که وارد منزل زید می شود زینب بنت جحش، همسر زید را میبیند. از زیبایی او شگفت زده شده و محبت او در قلب پیامبر مینشیند سپس پیامبر(ص) آرزوی میکند که زید او را طلاق داده تا با او ازدواج کند.» در این نگارش به بررسی صحتوسقم این داستان پرداخته میشود. روشتحقیق در اینمقاله کتابخانهای و توصيفی_تحليلی است.
پس از بررسیهای سندی و متنی، مشخص میشود که این روایتها صحیح نمی باشد اشکال های سندی آنها وجود افراد ضعیف در سلسله سند میباشد همچنین در سلسله سند، افرادی از تابعین یا کسانی وجود دارند که به هیچ وجه نمی توانستند شاهد ماجرا باشند.
از لحاظ متنی هم باید گفت که این روایات با آیات قرآن و با تاریخ پیامبر سازگار نیست. وجود اضطراب در این روایتها و تضاد با عصمت پیامبر از دیگر دلایل رد این داستان است.
#نویسندگان_حوزوی
@women92
تشکراز افرادی که در روز تولدمولاشون کریمه اهل بیت از ایشان تاسی نمودند و دراین امر خیر مشارکت نمودند. اجرکم علی الله
#عفافگرایی
📛زنگ خطر کاهش #عفت_ورزی به صدا درآمده است!
🔷حجت الاسلام #روستاآزاد در نخستین نشست کمیته برنامه ریزی عملیات فرهنگی قم که در سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مسأله #قم به صورتی است که اگر در آن برنامه و کاری موفق انجام شود در سایر نقاط کشور نیز مؤثر خواهد بود و دیده خواهد شد.
🔷وی گفت: اکنون در قم ما شاهد تغییرات محسوس و فزاینده در مسیر کاهش عفت ورزی هستیم و در نقطه مقابل، به خاطر تکثر عوامل دخیل در مسأله #فرهنگ، متولی ویژهای نمی تواند به صورتی جامع ورود کند.
🔷معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص فعالیت در مباحث فرهنگی شهر قم تصریح کرد: با هماهنگی سایر نهادها و قرارگاه ۱۹ دی حرکتهایی شروع شده که دفتر تبلیغات اسلامی در کنار سایرین به عنوان نهادی که مورد خطاب رهبر معظم انقلاب بوده است، در قبال این تغییرات احساس مسئولیت می کند؛ لذا برنامه خودمان را با تأکید بر محوریت «#مسجد، #مدرسه و #خانواده» شروع کرده ایم و با استفاده از ظرفیت گروههای تبلیغی فعال درون محلات، کار را پیش برده ایم.
https://www.farsnews.ir/qom/news/13990402000030/
https://eitaa.com/women92