eitaa logo
دانلود
نمیدونم ترجیحم استاد سگ ولی نمره بده هست یا استاد دلقک اما بنداز.
https://eitaa.com/xADBAR/596 ولی همیشه سگ+بنداز گیرم میفته خدا حفظ‌شون کنه دهنمو سرویس کرده فردا هم قراره شکممو سفره کنه - واقعیت زندگی آکادمیک جوان ایرانی:
یک ساعته دارم خودمو جر میدم که رمز بیاد.
الان که بالاخره اومد واقعا باورم نمیشه و خیلی خوشحالم. کی گفته شاد کردن جوان ایرانی سخته؟
هیچوقت توی زندگیم فکرنمیکردم عقرب بکشم.
بچها من بسیار ترسیده ام و مامانم رو میخواهم.
خونش پاشید رو دیوار.
SOS.
یا فاطمه زهرا یا ۱۴ معصوم یا ۱۲۴هزار پیامبر.
بگم همین الان یه سوسک گنده پروازی هم کشتم باورتون میشه؟
https://eitaa.com/xADBAR/600 یا حضرت عباسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس - هنوز دستام داره میلرزه.
نکته اینه که من خونه خواهرمم و با خودش و بچه اش تنهاییم. الانم زنگ زدیم پدرشوهرش بیاد این جنازه هارو برداره چون لیترالی من دیگه نمت.