https://eitaa.com/xADBAR/600
یا حضرت عباسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
-
هنوز دستام داره میلرزه.
نکته اینه که من خونه خواهرمم و با خودش و بچه اش تنهاییم. الانم زنگ زدیم پدرشوهرش بیاد این جنازه هارو برداره چون لیترالی من دیگه نمت.
وای🤣🤣🤣🤣🤣🤣
عکس میشه بفرستی؟👀🤣🤣🤣
-
یجوری میخندی احساس میکنم دعانوشتی امشب حشرات حمله کنن به ما.
ولی جدی اگه از سوسکه منظورته نمیتونم عکس بگیرم چون بسیار ترسیده ام و مامانم را میخواهم.
خیلی تجربه وحشتناکی بود. در کنتر از یکساعت من اونموقع که منتظر بودم رمز بیاد نشسته بودم روی مبل و یهو خواهرم گفت پاتو بلند کن. ترسیدم پامو بلند کردم و گفتم خیلی گنده بود؟ گفت نه فکرکنم عنکبوت بود کوچیک بود ولی میپرید.
بعد اومد با مگس کش بکشتش نتونست چون میپرید و زیر مبل بود. گفت برو پیفپاف بیار، رفتم از نوکش گرفتم آوردم و دیدم خواهرم کولی تر از منه و دوتامون از عکس سوسک روی میترسیم نمیتونیم دست بزنیم.
اونکه خیلی کولی تر بود و من مجبور شدم با پارچه دورش بگیرم و بزنم.