eitaa logo
دانلود
چرا گزارشگر میگه رامین ربیعیان؟ من چیزی رو از دست دادم؟ رامین فامیلیش رضاییان نبود و به من نگفته؟
من دوتا ساعت گذاشتم و با دومیش که ۶ و ۴۰ بود بیدار شدم، دیدم گل خوردیم، و دوستم داره ریلز میفرسته.
مکانیزم دفاعی ۱۰ از ۱۰.
اینو دیشب دیدم از تو نوتیفیکیشن و حتی نمیدونستم کدوم ویدیو رو دیده، ولی میدونستم برادر از دست رفته.
https://eitaa.com/areyoulostbabygirl/9378 یادم میمونه چی گفتی.
محوطه جریمه چرا اسمش محوطه جریمه؟
ادبار
محوطه جریمه چرا اسمش محوطه جریمه؟
خوشحالم خواهرم بیدار نیست این لحظه تلخ رو ببینه.. من قهرمان خواهرم هستم باید تا ازم نپرسیده بفهمم.
چقدر کارت زرد.
گفت محمد لاشی؟
ادبار
گفت محمد لاشی؟
خیره ایشالا من هنوز خوابم احتمالا.
خیلی جالبه شمام درستاشو توی ناشناس نمیگید چون احتمالا فکرمیکنید من دارم شوخی میکنم. اشتباه فکرمیکنید.