eitaa logo
دانلود
اینو دیشب دیدم از تو نوتیفیکیشن و حتی نمیدونستم کدوم ویدیو رو دیده، ولی میدونستم برادر از دست رفته.
https://eitaa.com/areyoulostbabygirl/9378 یادم میمونه چی گفتی.
محوطه جریمه چرا اسمش محوطه جریمه؟
ادبار
محوطه جریمه چرا اسمش محوطه جریمه؟
خوشحالم خواهرم بیدار نیست این لحظه تلخ رو ببینه.. من قهرمان خواهرم هستم باید تا ازم نپرسیده بفهمم.
چقدر کارت زرد.
گفت محمد لاشی؟
ادبار
گفت محمد لاشی؟
خیره ایشالا من هنوز خوابم احتمالا.
خیلی جالبه شمام درستاشو توی ناشناس نمیگید چون احتمالا فکرمیکنید من دارم شوخی میکنم. اشتباه فکرمیکنید.
ادبار
هفت صبح کی لایف میخوره اخه.
انتخاب جالبی نبود زهرا. معده ام درد گرفت فقط بخاطر چسی تو.
زیزو؟
اسمش زینبه زیزو صداش میکنن؟