✡ یهودیان مخفی و هدایت جنبشهای استقلالطلبانه آمریکای لاتین!
1⃣ رهبری شورشهای آمریکای لاتین با #الیگارشی_مستعمرات بود، که در ترکیب آن خاندانهای #یهودی_مخفی جایگاه فائقه داشتند، و مانند ایتالیا #فراماسونری بهعنوان «مادر معنوی» این شورشها شناخته میشد.
2⃣ #فرانسیسکو_میراندا و #سیمون_بولیوار، دو رهبر نامدار شورشهای آمریکای لاتین، #فراماسون بودند و فعالیت خود را با حمایت کانونهای دسیسهگر مالی و سیاسی بریتانیا و ایالات متحده آغاز کردند.
3⃣ بهنوشته گیلرمو دلاس رهیس، پژوهشگر دانشگاه پنسیلوانیا، میراندا، که از او بهعنوان «مغز متفکر شورشهای استقلالطلبانه آمریکای لاتین» یاد میشود، در سال ۱۷۹۶ #ماسون شد و قبل از عزیمت به ونزوئلا و تشکیل لژ خود، طرح براندازی حکومت اسپانیا در آمریکای جنوبی را در #لژهای_لندن مطرح کرد. این لژ، که میراندا و بولیوار ایجاد کردند، بهسرعت ابتکار عمل را بهدست گرفت و در کاراکاس سیطره خود را بر #جنبش_استقلال تأمین کرد.
4⃣ بولیوار در اسپانیا به سه درجهی #ماسونی و در سال ۱۸۰۷ در پاریس به درجات عالی #طریقت_اسکاتی دست یافت. درجات آئین اسکاتی او در «موزه گراند لژ نیویورک» موجود است.
5⃣ خوزه دو سنمارتین، یکی دیگر از رهبران شورشهای استقلال آمریکای جنوبی، نیز ماسون بود. او در لندن به #لژ_میراندا پیوست و سپس #لژ_ماسونی خود را در آمریکای جنوبی ایجاد کرد.
✍ استاد عبدالله شهبازی
✅ اندیشکده مطالعات یهود
✡ استیون اسپیلبرگ کارگردانی در خدمت یهود
1⃣ در سال 1993 #استیون_اسپیلبرگ کارگردان #یهودی شاهکار تبلیغاتی خود را با عنوان #فهرست_شیندلر عرضه میکند که با تعریف و تمجید فراوان رسانههای تحت کنترل #یهودیان مواجه میشود و جایزهی #اسکار بهترین کارگردانی را از #هالیوود (رسانهی یهود) دریافت مینماید.
2⃣ در این فیلم عبارت بسیار جالبی وجود دارد که به طور کامل نقل نشده. در صحنهای از فیلم شیندلر از اینکه فقط توانسته افراد اندکی از یهودیان را از یکی از اردوگاههای کار اجباری نازیها نجات بدهد، تأسف میخورد و کمی بعد، پیرمردی یهودی خطاب به او میگوید: «در کتاب مقدسمان تلمود نقل شده که هرکس فقط جان "یک نفر" را نجات بدهد، گویی که کل جهان را نجات داده.»
3⃣ اما این عبارت اشتباه است! عبارت دقیق این مطلب در تلمود آن است که «اگر کسی تنها جان "یک یهودی" را نجات بدهد، گویی که کل جهان را نجات داده است.» هرگز این موضوع را از یاد نبرید که بر اساس #تلمود ، زندگی غیریهودیان در مجموع هیچ ارزشی ندارد.
📚 اندرو کارینگتن هیچکاک ، صهیونیسم در مسیر سلطه ، ترجمه محمدیاسر فرحزادی ، نشر ساقی ، ص١٩۶
✅ اندیشکده مطالعات یهود
✡ دربارهی فیلم فهرست شیندلر
1⃣ #فهرست_شیندلر یکی از جنجال برانگیزترین فیلمهای سینمایی است که در طول تاریخ پر فراز و نشیب سینما توسط #یهودیان و با سرمایه آنان ساخته شده است.
2⃣ این اثر صهیونیستی توانست در میان غوغاسالاری #یهود و صهیونیسم بینالملل، هفت جایزه #اسکار را نصیب خود سازد.
3⃣ #استیون_اسپیلبرگ پس از ساخت چند فیلم حادثهای و ماجراجویانه با پیشنهاد یک دلال #یهودی سناریوی فیلم فهرست شیندلر را برای ساخت انتخاب کرد. به او گفته شد که اگر چنین فیلمی بسازد، تمام #یهودیان جهان متوجه او خواهند شد و فیلمش به بزرگترین و مهمترین سند رنجها و محنتهای #قوم_یهود تبدیل میشود!
4⃣ اسپیلبرگ هم برای کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی 12 سال وقت صرف کرد تا اینکه روز فیلمبرداری فرا رسید. روزنامههای رژیم صهیونیستی با تیتر درشت، خبر آغاز ساخت فیلم را منتشر کردند و #عزر_وایزمن رئیس جمهور وقت رژیم اشغالگر قدس، در فرودگاه بن گوریون شخصاً به استقبال اسپیلبرگ رفت تا حمایت کامل رژیمش را از این فیلم، به وی ابلاغ کند.
5⃣ وایزمن حتی برای تبرّک فیلم! یک #حاخام یهودی را با وی به لهستان فرستاد تا در تمام لحظات فیلمبرداری در کنارش باشد. این حاخام، شنبهها را تعطیل میکرد و با تیم سازنده فیلم نماز میخواند و همیشه به آنها میگفت: «این فیلم شما را به خداوند متعال نزدیک میسازد و شما از مقربان درگاه او هستید!»
📚 منبع: سعید طبیعتشناس، صهیونیسم و سینما.
📖 متن کامل مقاله در سایت اندیشکده:
👉 http://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/4973
✅ اندیشکده مطالعات یهود
✡ دربارهی كارگردان فیلم فهرست شیندلر
1⃣ #استیون_اسپیلبرگ در سال 1947 میلادی در ایالت «اوهایو» آمریکا که عمده #یهودیان مهاجر اروپایی در آن ساکن بودند، به دنیا آمد.
2⃣ در سن 18 سالگی اولین فیلم خود را با نام «مبارزه» به معرض نمایش گذاشت.
3⃣ داستان فیلم درباره یک مرد #یهودی است که در تجارت شکست میخورد و تصمیم میگیرد به #سرزمین_موعود یعنی فلسطین مهاجرت کند.
4⃣ این فیلم در آمریکا کمترین توفیقی به دست نمیآورد. لذا یک توزیعکننده #یهودی آن را به انگلستان برده و در آنجا به نمایش میگذارد، ولی باز هم شکست میخورد و از استقبال عمومی بینصیب میماند.
5⃣ با این حال توزیعکننده #یهودی دست از حمایت از اسپیلبرگ برنمیدارد و از او میخواهد باز هم فیلم بسازد.
6⃣ اسپیلبرگ نیز با شور و شوقی عجیب، دومین فیلمش را با نام «رهایی» بر پرده میآورد و در آن، صحنههای جدال خونین میان حیوانات درنده و مردم یک شهر آرام را به تصویر میکشد.
7⃣ وی دربارهی این فیلم گفت:
«مردم شهر آرام، مظلومان و مستضعفان زمین، یعنی #یهودیان و حیوانات درنده، نازیها و عربهای تروریست هستند که میخواهند آرامش یهودیان را به هم بزنند!!»
8⃣ این سخنان به قدری توهینآمیز و وقیح بود که یکی از منتقدان آمریکایی در پاسخ به اظهارات اسپیلبرگ گفت:
«چرا شما در این فیلم دربارهی کشتار سرخپوستها به دست آمریکاییها چیزی نگفتید؟!»
9⃣ اسپیلبرگ پس از ساخت تعدادی فیلم حادثهای و ماجراجویانه مثل «آروارهها»، «ای تی» و «برخورد نزدیک از نوع سوم»، سرانجام با پیشنهاد دلال #یهودی که آثار قبلی او را مورد حمایت قرار داده بود، سناریوی فیلم #فهرست_شیندلر را برای ساخت انتخاب کرد.
📚 منبع: سعید طبیعتشناس، صهیونیسم و سینما.
📖 متن کامل مقاله در سایت اندیشکده:
👉 http://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/4973
✅ اندیشکده مطالعات یهود
✡ پیام فیلم فهرست شیندلر
1⃣ اما این فیلم چه پیامی را در خود نهفته دارد؟ واقعیت آن است که #یهودیان هرگز از تکرار افسانه #کورههای_آدمسوزی آلمان نازی و آوارگیشان در طول تاریخ خسته نمیشوند و همواره در تلاشند تا به هر شکل ممکن، همدردی افکار عمومی جهان را با رژیم نامشروعشان که چون غدهای سرطانی در اراضی اعراب و مسلمانان ایجاد شده، برانگیزند.
2⃣ این همان هدفی است که فیلم به دنبال آن است. لیکن مهم، حجم امکانات مادی و نیروی انسانی صرف شده و نوع ساختار فیلم است که به بیننده اینگونه القا میکند که ببینید چه ظلمها و ستمها که در طول تاریخ بر #یهودیان بیچاره و مظلوم نرفته است!
3⃣ #فهرست_شیندلر در سکانسهای آغازین، یک خانواده #یهودی را به تصویری میکشد که در کمال آرامش و راحتی در آلمان زندگی میکنند. بزرگترها پس از چندین ساعت کار سخت و طاقت فرسا به خانه بر میگردند و همراه با بچهها دور میز شام مینشینند تا در محیط گرم خانواده غذا بخورند. اینها کارگران کارخانهای هستند که صاحب آن #شیندلر است. اما به ناگاه آرامش به هم میریزد و نازیها وارد خانه میشوند، اسباب و اثاثیه را میشکنند، میز غذا را واژگون میکنند و مردان را با خود میبرند. در ادامه این صحنه، نازیها به سایر اتاقها میروند تا همه جا را بگردند. در این هنگام زنان زیورآلات و جواهراتشان را در لابه لای نانها یا دستشویی مخفی میکنند تا به دست سربازان هیتلر نیفتد.
4⃣ خوب، طبعاً احتیاجی نیست از خود بپرسیم نازیها چرا چنین رفتاری با #یهودیان دارند؟!… فیلم اصلاً به این مسأله اشاره نمیکند که یهودیان چگونه از طریق #رباخواری بر اقتصاد و سیستم بانکی آلمان مسلط شدند و به طرزی باور نکردنی و در مقیاسی فوق تصور به اشاعه فساد و #فحشا در این کشور پرداختند، به گونهای که باید گفت، آلمان جزو قلمرو #یهود به شمار میرفت (صد البته اکنون نیز چنین است).
5⃣ فیلم مردان و زنانی را نشان میدهد که عریان در صفی طولانی ایستادهاند. مردان در اتاقی تنگ و تاریک قرار میگیرند و سرب داغ قطره قطره بر سرشان ریخته میشود. زنان نیز اگر زیبا باشند به فرماندهان پیشکش میشوند و اگر بر و رویی نداشته باشند، در شکنجهگاه، منتظر مرگی دردناک میمانند.
6⃣ منتقدان اعتقاد دارند که هدف این فیلم گرامیداشت یاد و خاطره شیندلر آلمانی است که کارگران و زیردستان #یهودی خود را با پرداخت رشوه از آتش کورههای آدمسوزی هیتلر میرهاند. سازندگان فیلم صرفنظر از هدف اصلیشان که همدردی با رژیم صهیونیستی است، میکوشند تا #انصار_یهود را منزلتی آسمانی بخشیده و به اصطلاح آنان را به عرش ببرند.
📚 منبع: سعید طبیعتشناس، صهیونیسم و سینما.
📖 متن کامل مقاله در سایت اندیشکده:
👉 http://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/4973
✅ اندیشکده مطالعات یهود