هدایت شده از حامی انقلابی🇮🇷
4_6030676490708846121.mp3
29.4M
🔸️سخنرانی وحید یامین پور
فتح خون، دوگانه باطن و ظاهر، امام باطن قبله است.
🔹️هیئت خدام الرضا علیه السلام
جلسه دوم
@hamieh_enghelabi
هدایت شده از حامی انقلابی🇮🇷
4_6030676490708846122.mp3
31.53M
🔸️سخنرانی وحید یامین پور
فتح خون، دشواری تشخیص محکمات از متشابهات
🔹️هیئت خدام الرضا علیه السلام
جلسه سوم
@hamieh_enghelabi
هدایت شده از حامی انقلابی🇮🇷
4_6030676490708846123.mp3
17.77M
🔸️سخنرانی وحید یامین پور
فتح خون، فتنه خواص ساکت
🔹️هیئت خدام الرضا علیه السلام
جلسه چهارم
@hamieh_enghelabi
هدایت شده از حامی انقلابی🇮🇷
4_6030676490708846156.mp3
20.78M
🔸️سخنرانی وحید یامین پور
فتح خون، ابتلاء مومن ابتلاء جامعه مومنین
🔹️هیئت خدام الرضا علیه السلام
جلسه پنجم
@hamieh_enghelabi
هدایت شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
🔹️آثار اربعینی پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی:
✔اربعین جهانی دیگر
✔مدنیت، عقلانیت، معنویت در بستر اربعین
🔸علاقمندان میتوانند از لینک زیر بهصورت اینترنتی کتاب را از انتشارات سورهمهر تهیه کنند:
https://www.sooremehr.ir/fa/book/2351/مدنیت-،-عقلانیت-،-معنویت-در-بستر-اربعین
🆔 @rcica_ir
🔸️ملّاهای ضد فلسفه و عرفان
💠رهبر انقلاب:
اختلافات را باید مدیریّت کرد. مواظب باشید اختلاف نظرها به درگیری و تشنّج و ناخن زدن به چهرهی یکدیگر نینجامد! ما در گذشته در سنّت حوزههای خودمان داشتهایم که حالا من آخرین موردش را که بخواهم عرض بکنم، مرحوم حاج شیخ مجتبیٰ قزوینی (رضوان الله علیه) [است که] ملّای برجستهی بزرگی در مشهد بود، ضدّ فلسفه و عرفان. بنده خودم جزو ارادتمندان ایشان بودم و هستم؛ مرد واقعاً بزرگی بود امّا سلیقهی علمی ایشان این بود: درست ضدّ فلسفه و ضدّ عرفان که کتاب هم در این زمینه نوشته بود، تدریس هم میکرد؛ جزو برجستهترین شاگردهای مرحوم آمیرزا مهدی اصفهانی بود؛ و امام بزرگوار، مغز فلسفه و عرفان بود، لُبّ فلسفه و عرفان بود؛ خب اینها خیلی با هم فاصله دارند، یعنی درست بکلّی در دو قطب یک طیف قرار دارند. وقتی که مبارزات شروع شد و امام نشان داد که رهبر این مبارزه است -امام از روزهای اوّلِ مبارزه این را اثبات کرد- این آقای حاج شیخ مجتبیٰ قزوینی با همهی این اختلافاتی که داشت، بلند شد از مشهد و یک جماعتی را هم با خودش برداشت، آمدند دیدن امام در قم؛ آمدند اظهار ارادت به امام کردند. تا وقتی هم ایشان زنده بود -سال ۱۳۴۶ ایشان از دنیا رفت- پای انقلاب بود، یعنی واقعاً امید ما طلبههای مبارزِ آن روز در مشهد به مرحوم حاج شیخ مجتبیٰ بود، با اینکه اختلاف سلیقهاش با امام این جوری بود.
مرحوم آمیرزا جواد آقای تهرانی ملّای دیگری بود در رتبههای بعدی از همان جماعتِ مخالفین فلسفه و عرفان که ما خدمت ایشان درس هم خوانده بودیم. ایشان خب نقطهی مقابل بودند دیگر. ایشان قبل از انقلاب اظهار ارادت به امام میکرد. من خودم قبل از پیروزی انقلاب از ایشان شنیده بودم اظهار ارادت و علاقهی به امام را؛ بعد از پیروزی انقلاب هم این آدم بلند شد رفت جنگ؛ پیرمرد هفتاد هشتاد ساله بلند شد، رفت لباس بسیجی پوشید و پای خمپاره [ایستاد] و مشغول جنگ شد؛ یعنی ما آدمهای این جوری داشتیم. [یعنی] اختلاف فکری، در عین حال اتّحاد به معنای واقعی کلمه؛ لله، فیالله، فیسبیلالله.
💠بیانات در دیدار طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور/ 18 اردیبهشت 98
🆔 @yaminpour
هدایت شده از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی
نشست بررسی ۳۰سال سینمای حاتمیکیا
#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
🆔️ @rcica_ir