فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در اولین روز ماه صفر 🌙
به نیت سلامتی آقا امام زمان عج💚
و باز شدن گره های کور زندگیمون
صلواتی ختم میکنیم 🙏
✨🌙اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ و آلِ
مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ🌙✨
@yantazer_new
محرم تمام شد و صفر از راه رسید🖤
دير از ره آمدی و زود رفتی ماهِ عشق♥️
يازده ماهِ دگر بايد به راهت چشم دوخت...♥️
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام♥️
@yantazer_new
📌 #تلنگر
💚 او امام است
🔆 امام صادق علیهالسلام فرمودند: «نوۀ من در سرزمین خراسان، در شهر طوس به شهادت میرسد. کسی که با معرفت، او را زیارت کند، روز قیامت با دست خودم او را گرفته و وارد بهشت میکنم.»
❓ حمزة بن حمران عرض کرد: «فدایتان شَوم! مراد از زیارت بامعرفت چیست؟» حضرت فرمود: «اینکه بداند او امام است و پیرویاش واجب.»*۱
◽️ (یعنی اگر در سال ۵۰میلیون نفر هم به زیارتش در مشهد مقدس بروند ولی در عمل، مأمومش نباشند، باز هم امام رضا غریب است.) از این کلام نورانی استفاده میشود که زمانی امام، غریب نیست که ما در تمام ابعاد زندگی، مأمومش باشیم و طوری زندگی کنیم که او میپسندد.
⭕️ راستی زندگی ما اینگونه است؟ در ارتباط با همسر، همسایگان، بستگان، در میهمانیها و عقد و عروسیها، در کوچه و خیابان و بازار و... طوری زندگی میکنیم که به ما بگویند «مأموم امام زمان عجلالله فرجه»؟
👈 بله! در مسیر کاستن از غریبی امام زمان، کاری که از دست ما بر میآید این است که بدانیم او امام است و پیرویاش واجب.
📚 *۱.من لا یحضره الفقیه، ج۲، ص۵۸۴ .
@yantazer_new
جهاد با نفس 29.MP3
2.05M
🔰 سلسله جلسات #جهاد_با_نفس (29)
👌 جلساتی برای خودسازی معنوی جهت سربازی حضرت
👈 تدریس کتاب جهاد با نفس ، کتاب مورد توصیه آیت الله بهجت جهت رشد معنوی و ترک گناه
❇️ جلسه 9️⃣2️⃣
🎤 با تدریس #استاد_احسان_عبادی از اساتید مهدویت
@yantazer_new
✅ حضرت آیتالله بهجت قدسسره:
♨️ برای کفار خیلی سخت است که یکی از آنها بهطور مستقیم و رودررو با ما بجنگد، لذا تا جایی که امکان دارد و جان دارند، پول خرج میکنند که ما مسلمانها را اغوا کنند و به جان هم بیندازند. ولی ما هم چنان غافل هستیم و توجه نمیکنیم که [باید] همدیگر را به حق راضی کنیم.
📚 در محضر بهجت، ج٣، ص١۶۶
🔖 #در_محضر_بزرگان
@yantazer_new
14000527 -10- masouliatpaziri-va-shokoofaaei-shakhes-asli-velayatmadari-low.mp3
9.1M
🎧 #سخنرانی_کامل
👤 #استاد_پناهيان
🔉 #مسئولیت_پذیری و استقلال، شاخص اصلی ولایتمداری(۱۰)
▪️ جلسه دهم | ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
▪️ #محرم ۱۴۴۳ قمری
🕌 دانشگاه امام علی(ع) - هیئت میثاق با شهدا
@yantazer_new
14000527-AsarTarbaiati-Va-Ejtemaei-Khouf-AzKhoda-10.Low.mp3
6.71M
🎧 #سخنرانی_کامل
👤 #استاد_پناهيان
🔉 #آثار_تربیتی و اجتماعی خوف از خدا(۱۰)
▪️جلسه دهم(آخر) ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
▪️#محرم ۱۴۴۳ قمری
🕌 هیئت امابیها(س)
@yantazer_new
14000528-KhodAgahi-AqazHarakat-10.Low.mp3
7.07M
🎧 #سخنرانی_کامل
👤 #استاد_پناهيان
🔉 #خودآگاهی، آغاز حرکت و قدرتمندی(۱۰)
▪جلسه دهم(آخر) ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
▪️#محرم ۱۴۴۳ قمری
🕌 هیئت محبین حضرت زهرا(س)
@yantazer_new
💌 امضای طومار فاطمه(س)
▪️#آیینه_تمام_نما
@yantazer_new
🚨در روز ۱۷شهريور۵۷ رهبرانقلاب در كدام شهر بودند | ماجرای نامه ايشان به يكی از افراد قم
🔻من از روز #هفدهم_شهریور سال ۱۳۵۷ خاطرهای در ذهن دارم. قبل از آن که این حادثه خونبار در تهران اتّفاق بیفتد، سیاست رژیم ستمشاهی به دنبال این بود که مبارزان و به تبع آن ملت ایران را، به تندرو و کندرو، افراطی و معتدل تقسیم کند.
⚠️این، نکته خیلی قابل توجّهی است که امروز مثل آیینهای، همه #عبرتها را به ما درس میدهد. کسی که روزنامههای آن وقت و اظهارات مسؤولان رژیم ستمشاهی را مطالعه میکرد، میفهمید که اینها میخواهند کسانی را که در مقابل آنها هستند و مبارزه میکنند، از هم جدا کنند. عدّهای را که طرفداران و علاقهمندان مخلص امام بودند و راه امام را علناً اظهار میکردند، به عنوان #تندرو و افراطی و متعصّب معرفی میکردند. در مقابل اینها هم، بعضی از کسانی را که علاقهمند به مبارزه بودند، ولی خیلی جدّی در آن راه نبودند، یا جدّی بودند، ولی دستگاه آنطور خیال میکرد اینها جدیّتی ندارند، به عنوان افرادی که معتدلند و با اینها میشود مذاکره و صحبت کرد، معرفی میکردند. من در آن روز این #احساس_خطر را کردم.
🔹آن زمان من در جیرفت تبعید بودم. شاید روز چهاردهم یا پانزدهم شهریور بود. به یکی از آقایان معروف که در قم بود، نامهای نوشتم و این سیاست رژیم را برای آن آقا تشریح کردم و گفتم اینها با این تدبیرِ خباثتآمیز میخواهند بهانهای برای سختگیری بر مخلصان و عشّاق امام بزرگوار به دست آورند و شما را بدون اینکه خودتان بخواهید، در مقابل آنها قرار دهند. این نامه را نوشته بودم؛ اما هنوز نفرستاده بودم.
🔹روز شنبه هجدهم شهریور بود که رادیو و روزنامهها، خبر کشتار هفده شهریور را پخش کردند. فردای آن روز، ما در جیرفت از این قضیه مطّلع شدیم.
🔺من برداشتم در حاشیه آن نامه برای آن آقا نوشتم که: «باش تا صبح دولتش بدمد، کاین هنوز از نتایج سحر است». آن نامه را به وسیله مسافر، برای آن آقای محترم فرستادم. آنها شروع کردند سختگیریها را علیه مبارزان و انقلابیون حقیقی راه انداختن که نمونهاش کشتار هفدهم شهریور بود. {۷۶/۰۶/۱}
@yantazer_new
حمايت آمريكا از پهلوی.mp3
2.67M
🔴 حمایت آمریکا از دیکتاتوری پهلوی بعد از کشتار مردم
🗓 بمناسبت سالروز قیام ۱۷شهریور و کشتار مردم توسط مأموران رژیم پهلوی
@yantazer_new
♦️ #رخدادهای_ظهور (5)
📗 بر اساس کتاب رخدادهای ظهور؛ حجت الاسلام مهدی یوسفیان
🔸 #پوستر_مهدوی
🔸 #علائم_ظهور
@yantazer_new
📌*تنها ارتباطی که در قیامت وجود دارد*
👤 استاد جاودان
◽️ خداوند برای نجات ما عدهای از مخلَصین را فرستاده است. اگر کسی مثلاً به امام حسین(علیهالسلام) دلبستگی پیدا کند، راه نجات دارد.
◾️ اما اگر ما دلبستۀ امام حسین شویم، ایشان در آنجا یک لحظه هم ما را رها نمیکند. اگر این ارتباط و دلبستگی قویتر باشد، امام حسین در این دنیا هم ما را رها نمیکند!
این محبت بر سر ما سایه میافکند و مانع گناه میشود و اگر هم خطایی کردیم زود جبران میکنیم. در این صورت، شیطان هم دستش به ما نمیرسد!
این ارتباط تنها راه نجات است.
📎 #محرم
@yantazer_new
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من نمیدانم چه کسی مقصر است.
دولت بی انصاف کاظمی عراق؟
دلسوزی دوستان کادر سلامت؟
سختگیری؟
عقلانیت؟
قضاوتی ندارم.
ولی از الآن برای من که شرایط شخصی ام برای رفتن خییییییلی بعید است، دلتنگی عجیبیه.
آنان که بیش از یک سال است در انتظارند و توان مالی هم برای سفر هوایی ندارند که بمیرم برایشان.
حسین جان! از همه قطع امید کردهایم.
یا رحمة الله الواسعة
یا باب نجاة الأمة
ما را بیش از این تنبیه نکن.
آواره شدن در بیابانهای نجف تا کربلا را میخواهیم، یا بطلب یا زیارت ناقص شکسته بسته و از راه دور ما بیچارگان را به حُرمت مادرت بپذیر. ما را نیز زائرت حساب کن.
#اربعین
#اربعین_پای_پیاده_حرم_ثارالله
@yantazer_new
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هرجا سخن از زینب و دروازهء شام است
ساکت به تماشا منشینید ..حرام است
#ورود_اهل_بیت_به_شام_بلا
#آجرک_الله_یاصاحب_الزمان🖤
@yantazer_new
خــ❤️ــدایا🙏
دراین ماه صفر🌙
درهای رحمتت را🌹🍃
به روی دوستانم بگشا🌹🍃
خیر و برکت ،سلامتی🌹🍃
آرامش و خوشبختی را🌹🍃
در زندگیشان جاری کن و🌹🍃
آنان را در پناه خودت از هر🌹🍃
حادثه و گرفتاری محفوظ بدار...🌹🙏🌹
آمین یا رَبَّ العالمین 🙏
لحظه هاتون آروم
شبتون پر از عطر خدا 💕✨
@yantazer_new
🌙✨🌙
🔰ماه صفر نحس نیست
⛔️معمولا در آغاز #ماه_صفر بعضی ها در فضای مجازی مطلبی را پخش می کنند که ماه صفر نحس است فلان دعا را بخوانید و تخم مرغ بشکنید و صدقه بدهید و...
👌در صورتی که مطلبشان هیچ سندیتی ندارد و ماه صفر هم نحس نیست. اگر نحسی بود عمل بنی امیه و یزیدیان بود که نحس بود نه شب و روز و ماه، در قرآن کریم هم اگر روز عذاب برخی اقوام را نحس خوانده منظور عمل آن قوم است و الا روز و شب که ظرف زمانی بیش نیست. اگر در این ظرف کارهای خوب پر کنی مبارک است و اگر کارهای بد پر کنی شر و نحس می شود.
🛑ضمنا اگر کسی مدام تلقین کند که فلان ماه نحس است ممکن است به خاطر این منفی بافی ها اثر بد ببیند❗️
چرا برخی ها با القاء منفی روح و روان خود و دیگران را به هم می ریزند و آرامش خود و بقیه را به هم می زنند⁉️
🔹کسی که بنده ی خدا باشد هیچ روز و ماهی برایش سنگین نیست و کسی که خودش نحس نباشد و عمل نحسی نداشته باشد هیچ روزی برایش نحس نخواهد بود و بلکه طبق فرموده آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام کل یوم لایعصی الله فیه فهو عید، هر روزی که در آن گناه نشود عید است، یعنی مبارک و گرامی است. پس این خود ما هستیم که لحظه هایمان را می سازیم، یا زیبا می سازیم یا زشت، به همین جهت امام هادی علیه السلام فرمودند: به روزگار بد نگویید که گرداننده روزگار خداست، آنچه بدگویی دارد عمل بد خود شماست.
🌹🌹جالب اینجاست که لقب ماه صفر، صفرالخیر و صفرالمظفر است ولی به عکس آن را نحس و شر می خوانند. به هر حال ماه صفر قطعا نحس نیست و مرحوم شیخ عباس قمی نیز نفرموده نحس است بلکه نوشته معروف است به نحوست، که این فقط به خاطر اعمال زشت بنی امیه و یزیدیان در این ماه است.
✅البته صدقه و نماز و دعای اول ماه در هر ماهی خوب است و مخصوص ماه #صفر نیست.
❌اما تخم مرغ شکستن خرافات و اسراف و گناه است.
✅سعی کنیم عقل خود را در مسیر دین به کار بیندازیم میزان اعتقاد و باورمان را اهل بیت علیهم السلام قرار دهیم و هر مطلبی را پخش نکنیم❗️
@yantazer_new
💠امیرالمؤمنین علیه السلام:
🔹«إِنَّمَا الدُّنْيَا مُنْتَهَى بَصَرِ الْأَعْمَى، لَا يُبْصِرُ مِمَّا وَرَاءَهَا شَيْئاً، وَ الْبَصِيرُ يَنْفُذُهَا بَصَرُهُ وَ يَعْلَمُ أَنَّ الدَّارَ وَرَاءَهَا، فَالْبَصِيرُ مِنْهَا شَاخِصٌ وَ الْأَعْمَى إِلَيْهَا شَاخِصٌ، وَ الْبَصِيرُ مِنْهَا مُتَزَوِّدٌ وَ الْأَعْمَى لَهَا مُتَزَوِّدٌ ؛
🔸همانا دنيا نهايت ديد كوردل است که آن سوى دنيا را نمى نگرد، امّا انسان آگاه، نگاهش از دنيا عبور كرده از پس آن سراى جاويدان آخرت را مى بيند. پس انسان آگاه به دنيا دل نمى بندد و انسان كوردل تمام توجّه اش دنياست. بينا از دنيا زاد و توشه برگيرد و نابينا براى دنيا توشه فراهم مى كند.»
📚قسمتی از خطبه۱۳۳نهج البلاغه
#حدیث
@yantazer_new