eitaa logo
کانال یاران همدل
94 دنبال‌کننده
14هزار عکس
14هزار ویدیو
108 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 علل پیدایش فرقه شیطان پرستی ۱. باور به تأثیر گذاری شیطان و نیروهای شر در حوادث عالم. ۲. نقش یهود در شیطان پرستی. ۳. مخالفت با کلیسا و مسیحیت. ۴. جادوگری. ۵. تلاش برای جایگزینی اومانیسم. ۶. افول معنویت حقیقی. ادامه دارد... http://eitaa.com/yaranhamdel
12.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 یاران ابلیس, فراماسون‌ها و صهیونیسم جهانی ادامه دارد... http://eitaa.com/yaranhamdel
کانال یاران همدل
🔰 خشونت و زور؛ بنیاد منطق بهاییت (۳) کارنامه فرقه بهایی مملو است از انواع خشونت ها؛ از صحنه‌های دلخ
🔰 خشونت و زور؛ بنیاد منطق بهاییت (۴) دعوت به زور کتک درباره کتک‌کاری برای بهائی شدن مردم نیز داستان جالبی هست. « ... عباس مرادی راننده ریشه کنی مالاریای بجنورد همکار خود آقای عبدالعلی مشاهیری را کتک زده و صورتش را مجروح نموده ... نعمت اله ملک زاده رئیس اداره ریشه کنی مالاریای بجنورد بهائی برجسته و فعال، از مدتها پیش آقای مشاهیری را برای ترک دین اسلام و قبول بهائیت تبلیغ و چون موفق نشده در صدد ایجاد ناراحتی برای او برآمده و کتک زدن او بوسیله عباس مرادی نیز به تحریک آقای ملک زاده بوده است ....» ۹۴۵/۵- ۱۳۴۶/۰۹/۰۱ رئیس شهربانی بجنورد سرگرد هاشمی» (۴۰-۱ ج ۴۱۶۰۳۶) کتک‌کاری متبریان کتک‌کاری کسانی که به دامن اسلام باز می‌گشتند هم در کارنامه فرقه دیده می‌شود. «اخیراً در قریه علی آباد سفلی از قراء آباده ... پسر کدخدای نجف آباد که به تازگی مسلمان شده است ... در بین راه مورد حمله سه نفر بهائی به نامان ذکراله بهجت دانش آموز پنجم ریاضی، هوشمند یزدانی و ودیعت گلشن قرار می‌گیرد. شخص مضروب با راهنمایی علی‌اکبر توکلی به ژاندارمری شکایت می‌نماید که بهائیان مذکور قصد داشته‌اند سر وی را ببرند.» (۸۴۲۲/ه‍ -‌ ۴۷/۲۷/۵- ۲۳۳/۳ج- ۴۱۶۰۳۴) چاقو کشی و ضرب و جرح « ...۱ـ هوشمند و حبیب یزدانی (پدر و فرزند) در ۱۳۴۷/۰۴/۲۴ ضمن منازعه با چاقو و پنجه بکس آقای مسیح اله یزدان پناه رئیس انجمن قریه کوشک را شدیداً مجروح که در نتیجه پرونده ... ... به دادگاه بخش آباده تحویل گردیده است. ۲ـ در سال ۱۳۳۹ دو نفر مذکور با دو بهائی مقیم کوشک (هم کیشان خود) منازعه در نتیجه دندان ابراهیم شریفی که به دین اسلام مشرف شده بود به شدت مجروح و شکسته‌اند که بهداری آباده مدت ۲۲ روز طول درمان تعیین و پرونده .... به دادگاه بخش آباده احاله گردیده. ۳ـ برابر اعلام شهربانی آباده حبیب فرزند غلامرضا یزدانی طی قرارهای شماره ۶۱۷۵- ۸/۶/۳۹، ۱۳۲۲- ۱۵/۸/۴۱ و ۸۷۹۱- ۲۷/۴/۴۷ صادره از جانشین بازپرسی دادگاه بخش آباده به اتهامات ایراد ضرب منتهی به نقص عضو و ورود غیر مجاز به منزل غیر و پر نمودن ممرّ شرب درختان و تهدید به قتل و ایراد ضرب در ندامتگاه شهربانی زندانی بوده است. ۴ـ مسیح اله یزدانی و حبیب طبق قرارهای شماره ۶۱۱۲- ۱۷/۷/۹ و ۱۵۹۷۸- ۳۰/۱۲/۴۰ صادره از دادگاه بخش آباده به اتهام ایراد ضرب با چاقو در ندامتگاه شهربانی زندانی بوده است. (۹۸۶۶/ ه‍ -‌ ۳۰/۷/۴۷- ۲۸۳/ ۳ج- ۴۱۶۰۳۴) ملوّث کردن مسجد « ... در حال حاضر که مسجد فتح در محله شمشیرگرها وجود دارد از طرف بهائیان ناراحتی‌هایی به وجود می‌آید از جمله ادرار نمودن در اطراف مسجد موصوف ...رئیس سازمان ... (۱۴۱۲۸/ﻫ۳- ۸/۷/۳۵ ۸جـ ۴۱۶۰۳۴) توهین به اهل بیت(ع) توهین اشراق خاوری برجسته‌ترین مبلغ بهایی به ساحت مقدس پیامبر و امام حسن مجتبی(علیهم السلام). «مشارالیه ضمن بیانات خود در باغ تژه پیرامون مجعول نشان دادن توبه نامه باب متأسفانه اهانت‍هایی به پیشوایان بزرگ اسلام به ویژه پیغمبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) نموده که شنیدن و یادآوری آن قلب هر مسلمان و بهایی معتقد را متأثر و جریحه دار می‍کند» (- ۱۰/۵/۴۶- ۲۵۴-۲۵۵/ ج/ ۴۱۶۰۱۸) بهائیت اجباری «ابراهیمی ...گفت: ... در موسسات ثابت پاسال کارگران مسلمان را تحت فشار می‌گذارند که بهائی شوند وگر نه اخراجشان خواهند نمود هم اکنون هم در جائی که کار می‌کنم بیش از چهل ۴۰ کارگر مسلمان وجود دارند که آنها را به زور به جلسات تبلیغی می‌برند و می‌گویند تا ۶ ماه باید بهایی شوید وگر نه اخراجتان خواهیم کرد.» ( ۶/۹/۴۷- ۷۵/۳ ج- ۴۱۵۴۱۵) هتک حرمت حجاج «اعمال شنیعی که در مرحله معاینه حجاج در بهداری استان با آنها میکنند و چوب بلندی را در ماتحت آنها فرو مینمایند بدستور وزیر بهداری که بهایی است انجام میگیرد» ( ۱۳۴۵/۱۱/۱۶- ۲۲۱ ص ۲ج ۴۱۵۴۱۵) ✍دکتر رضایی شنبه ۸ دیماه ۱۴۰۳ http://eitaa.com/yaranhamdel
کانال یاران همدل
🔰 آغازگر دشمنی کیست (۵) غربی ها جهان بشری را همانند جنگل می شمارند و با اعتقاد به اصل تنازع بقا در
🔰 آغازگر دشمنی کیست (۶) اینفانتینو رئیس فیفا از جنایات اروپا در طول تاریخ پرده برداشت و نشان داد که دشمنی از کجا آغاز شد و دشمن بشریت کیست. ✍دکتر رضایی پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۳ http://eitaa.com/yaranhamdel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 بدون تعارف اگر دیدید کسی نسبت به اسرائیل غیض و غضب ندارد شک نکنید جزو بهائیان یا یهودیان مخفی است وگرنه ممکن نیست کسی نسبت به این قوم خودبرتربین و خونخوار خوشبین باشد 🔴 این فیلم را ببینید که اسرائیلی های صهیونیست چگونه میخواهند بخشی از ایران مانند شوش و همدان را از ایران جدا کنند و اسرائیل بزرگ توهمی را درست کنند. این ماده پیر کفتار یک اسرائیلی عوام الناس نیست. این دانیل وایس، رئیس جنبش یهودی ناچالا است که در مورد محدوده کشور جعلی اسرائیل از نیل تا فرات با عنوان ارض موعود میگوید: "... برای ملت یهود همان سرزمین موعود در کتاب مقدس از نیل تا فرات را آرزو دارم و من یقین دارم که روزی اتفاق خواهد افتاد. سئوال: جنوب لبنان چطور؟ اگر قسمتی از آن سرزمین موعود است آن هم باید باشد، حتی قسمت هایی از سوریه، عراق و ایران! بسیار منطقه بزرگی است..." http://eitaa.com/yaranhamdel
🔰 مقاومت تشکل های مذهبی (۱) مجامع مذهبی (دهه ۱۳۲۰) مقاومت علما در برابر بهاییت، از نوعی "انتظام در پراکندگی" برخوردار بود. در اوایل دهه ۱۳۲۰ فرصتی برای اجتماعات مختلف فعالان مذهبی فراهم شد تا به فعالیت‌های گسترده دینی سازمان یافته دست بزنند. در این زمان از یک سو حضور و فعالیت گروه‌هایی مانند حزب توده و [تغییرطلبان مذهبی] (یا به تعبیر آن زمان سلفیسم شیعی) برای انجمن‌های مذهبی حساسیت برانگیز بود و از سوی دیگر همزمان با نهضت ملی شدن صنعت نفت، حوادثی همچون ایجاد کشور اسرائیل و بحران فلسطین، و همچنین رویدادهای پاکستان، کشتار مردم مسلمان هند، قضیه کشمیر، تحولات اندونزی و ... مجامع مذهبی را حساس و فعال کرد. سازمانها و انجمن‌های آن دوره را می‌توان به دو دسته منطقه‌ای و سراسری تقسیم کرد: (اسنادی از انجمن‌ها و مجامع مذهبی در دوره پهلوی، ۱۳۸۱، ص ۷-۶، ریاست‌جمهوری و ...) انجمن‌های مذهبی – منطقه‌ای: شامل انجمن‌هایی فعال در امور عمرانی – خیریه زادبوم خود بودند و گاه در امور فرهنگی و آموزش نیز اقداماتی در منطقه خود داشته‌اند. دخالت آنها در امور سیاسی بیشتر در حد همان زیستگاه خودشان و انتقاد به عملکرد مسئولین محدود بود، مانند: انجمن عزاداران حسینی بروجرد، انجمن احیای تعمیر مساجد قدیمه، جمعیت برادران اسلامی، جمعیت مسلمین اصفهان، جامعه اهل منبر کرمان، اتحادیه مسلمین سروستان، هیات اسلامی یزد، انجمن‌ها، هیات‌ها و کانون‌های مشهد، انجمن‌های رشت و بابل. انجمن‌های مذهبی – فرامنطقه‌ای: انجمن‌هایی را شامل می‌شد که در صحنه سیاسی اجتماعی فعال بودند و نسبت به حوادث ایران، جهان اسلام و جهان واکنش نشان می‌دادند. برخی از این انجمن‌ها در قبال نهضت ملی شدن نفت واکنش داشتند و برخی دیگر نسبت به تحولات جهانی مانند خطر اسرائیل، مبارزه الجزایری‌ها و مصری‌ها با استعمارگران حساسیت نشان می‌دادند. انجمن‌ها و مجامعی مانند: ائمه جماعت تهران، اخوان المسلمین ایران، کانون نشر حقایق اسلامی، جامعه مبلغین اسلامی، هیات علمیه تهران، هیات قائمیه و ... در این زمره قرار دارند. (چیستی سنت فکری رادیکالیسم اسلامی در ایران(بررسی موردی جمعیت فداییان اسلام)، ابراهیم عباسی، فصلنامه سیاست مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دوره ۴۱، زمستان ۱۳۹۰، ش۴: ۱۵۸) در کنار احزاب سیاسی و هیات‌های محلی، تشکیلاتی همچون انجمن تبلیغات اسلامی، جمعیت مبارزه با بی‌دینی اتحادیه مسلمین، جمعیت فداییان اسلام، انجمن اسلامی دانشجویان، و کنگره جوانان اسلام به سازماندهی و آموزش اسلامی پرداختند. در کنار این سازمان‌های سراسری، نیروهایی همچون کانون انتشارات اسلامی رشت نیز قرار داشت. حاج سیدمحمدعلی صدرایی اشکوری در ۱۳۲۶ برای مقابله با «مذاهب مختلفه و پیروان آنها» کانون مزبور را بنیان نهاد(کانون انتشارات اسلامی پرچم اسلام ۲: ۳۲ (۱۹ آذر ۱۳۲۶) ص ۴) او چندی بعد شعبه‌ای در بابل تاسیس کرد که بنا به گزارشی در مهرماه ۱۳۳۴ «تاکنون ۲۱ نفر بهایی که ... در اثر تبلیغ سودمند معزّی الیه مشرف به دیانت اسلام شده[...] و برادروار مورد احترام و مهربانی سایر مسلمانان بابل قرار گرفته‌اند». پس از ذکر نام این افراد، ندای حق نوشت: «این است نتیجه تبلیغات دینی و کوشش مبلغین مذهبی[...] که توفیقات بسیاری شامل حال مردم شده و این هم از برکات وجود حسین بن علی(ع) است.»(«نتیجه مبارزه مبلغ اسلامی و بازگشت عده‌ای از منحرفین بهایی»، ندای حق، ۶ : ۲(۱۲ مهر ۱۳۳۴) صص ۱ و ۲) شماری از تشکل ها بیش از سایرین منشا اثر بودند. برای نمونه انتشارات اسلامی رشت و بابل، انجمن پیروان قرآن و کانون نشر حقایق اسلامی مشهد، جمعیت دعوت اسلام گیلان، جمعیت برادران اسلامی کرمانشاهان، انجمن مبارزه با خرافات اصفهان، و کانون تبلیغات اسلامی شیراز تشکیلات گسترده‌ای را در حوزه فعالیت‌ها فراهم ساختند. این تشکل‌ها، مسجدها، حسینیه‌ها و محله‌ها را به حوزه بهم پیوسته‌ای برای تبلیغات و تعلیمات اسلامی تبدیل کردند. آنچه که این گردهمایی‌های تعلیماتی را از جلسات روضه‌خوانی و نمازگزاری مجزا می‌کرد اهداف آینده‌ساز آنها بود که برای مقابله با «لجنه‌های بهایی»، احزاب سیاسی و کانون‌های مدنی شکل گرفته بود. ...از طریق آموزش و نشر اسلامی این تشکیلات[ها] در پی آن بودند که مانع از پیشرفت بهاییان و اندیشه‌های غیردینی در آینده شوند. بدین سان با ائتلاف و پیوستگی مساجد، منازل و کانون‌های اسلامی مبارزه پیگیر برای ساختن آینده‌ای اسلامی آغاز شد. در این چالش‌ها نشریاتی چون آیین اسلام، پرچم اسلام، دنیای اسلام و ندای حق نقش مهمی در اسلامی کردن حوزه همگان داشتند. در ادامه به چند نمونه از گروه‌های فعال در آن دوران اشاره می‌شود. (نک: "بهایی ستیزی و اسلام گرایی در ایران معاصر"، محمد توکلی طرقی.) ✍دکتر رضایی دوشنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۳ http://eitaa.com/yaranhamdel
🔰 شاه هم فهمید که اعتماد به آمریکا یک اشتباه است، اما غربگراها هنوز نفهمیدند به مناسبت http://eitaa.com/yaranhamdel
8.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 پروژه عبور از رهبری؛ با رمز کشف حجاب 📌ظریف: «پزشکیان با موافقت رهبری، قانون حجاب را اجرا نکرد؛ منظورم رهبر نیست، رهبری کشور است!!!» ✍هنوز مدتی از دستورات صریح نائب امام‌زمان(عج) درموضوع حجاب نگذشته که برخی می‌خواهند اینگونه وقیحانه از آن عبور کنند! غیرت‌مان به جوش آمده؛ کور خوانده‌اند که سکوت و رهایشان کنیم! http://eitaa.com/yaranhamdel
7.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 تسلط بر انسان! 🤖وقتی با دست خودتان، پای هوش مصنوعی را به حریم خصوصی و زندگی شخصی باز می‌کنید و او تمام اسرار و ذهنیات شما را می‌داند! http://eitaa.com/yaranhamdel