eitaa logo
یاشیل وطن _ تبریز ، مرند ، ارس و ....
12.2هزار دنبال‌کننده
67.1هزار عکس
10.3هزار ویدیو
65 فایل
پایگاه خبری یاشیل وطن 👈اخبار مهم آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، جلفا، شبستر و .....)، کشور و جهان 👈 مطالب اجتماعی و آموزشی و دینی 🖊ادمین فعلا در تلگرام T.me/yashil_admin 🍃لینک عمومی eitaa.com/joinchat/3389718528C2b27eabdaf سایت www.yashilvatan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰واکنش آمریکا به سفر رئیسى به اندونزی متیو میلر - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره سفر رئیس جمهور ایران به اندونزی: 🔹من نظر خاصی در خصوص این سفر ندارم. 🔹تحریم‌های آمریکا علیه ایران همچنان اجرا می شوند و در این زمینه آیم. 🔹واشنگتن به صورت منظم و مکرر با کشورها در ارتباط بوده و از آنها خواسته ایم از انجام اقداماتی که مغایر با تحریم های آمریکا باشد،خودداری کنند. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰مرگ ۴۳ هزار نفر در جهان بر اثر جنگ در یک سال دبیر کل سازمان ملل: 🔹بر طبق برآوردها ۴۳۰۰۰ نفر در سال ۲۰۲۲ در نتیجه جنگ‌های مسلحانه در سراسر جهان جان باخته‌اند. 🔹سال گذشته میلادی ۹۴ درصد از قربانیان درگیری‌های مسلحانه در مناطق پرجمعیت جهان از غیرنظامیان بودند. 🔹سال گذشته میلادی، بیش از ۱۱۷ میلیون نفر در جهان عمدتا به دلیل جنگ و ناامنی با گرسنگی شدید درگیر شدند. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰امسال ۴۴۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن: 🔹امسال ۴۴۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن به مرحله اجرا می‌رسد. 🔹هزینه ساخت واحدهای یک طبقه نهضت ملی مسکن در بعضی روستاها متری شش میلیون تومان است. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰📚ﺑﻨﺎﯼ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﻭ ﺑﺎ ﺷﮑﻮﻩ ﻗﻠﻌﻪ ﺍﻟﻤﻮﺕ ﻭﺍﻗﻊ ﺩﺭ ﻗﺰﻭﯾﻦ ﺍﯾﻦ ﻋﮑﺲ ﺗﻮﺳﻂ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﮐﻠﻤﺒﯿﺎ ﺑﺎﺯﺳﺎﺯﯼ ﺷﺪﻩ است. حفاری ‌هایی که در دوره قاجار برای یافتن گنج در قلعه الموت انجام شده سبب ویرانی آن شده ‌است. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
سالروز آزادی خرمشهر گرامی باد @yashilvatan_ir  یاشیل وطن Instagram.com/yashil.vatan.ir
🔰نظر امام خمینی (ره) در خصوص توجه مدیران جامعه به جایگاه مردم ◽حضرت امام(ره) به نیروی مردم، اعتماد عجیبی داشتند؛ شهید مطهری(ره) در این باره فرموده اند: «من با رهبران بزرگ دنیا اعم از مذهبی، غیرمذهبی و ضدمذهبی آشنا هستم، هیچ کدام به اندازه امام به مردم معتقد نبودند». (صدر، پیشین) امام به پاکی و خلوص مردم ایران وجهان اعتقاد داشتند و آنان را دارای فطرت پاک انسانی می دانستند و خلاف شاه که لبخند به خارج و اخم به مردم داشت، ایشان لبخند به مردم و اخم به خارج (قلدر و مستکبر) داشتند. امام، مردم را جانشین خدا در زمین و آنان را خانواده باریتعالی می دانستند. ایشان اعتقاد داشتند مردم پاک و فداکار بوده برای انجام هر کار مثبتی آمادگی دارند. مردم ایران را با یاران نزدیک پیامبر و ائمه اطهار(ع) مقایسه نموده و بر مردم زمان صدر اسلام ترجیح می دادند و می فرمودند: «اینها آقای ما هستند، اینها به ما منت دارند» (صحیفه، ج۱۸، ۱۵۹) و (من دست اینها را می بوسم». (صحیفه، ج۱۰، ۲۱۹) ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰صرفه جویی ۳۲ هزار میلیاردی نان در ۱۴۰۱ وزارت اقتصاد: 🔸با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه آرد در ۷۲ هزار نانوایی، سال گذشته حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان در هزینه های دولت صرفه جویی شد. 🔸این طرح موجب صرفه جویی روزانه ۶ هزار تن در مصرف آرد کشور شده است که پیش از این یا بصورت آزاد به شیرینی پزی‌ها و ... فروخته می‌شد یا بصورت قاچاق از کشور خارج می‌شد. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰رشد ۲ رقمی صادرات فرانسه، ایتالیا و هلند به ایران یورواستات: 🔹در حالی صادرات آلمان به ایران در سه ماهه نخست سال جاری میلادی ۲۸ درصد کاهش داشته اما صادرات هلند به ایران در این مدت ۶۳ درصد، ایتالیا ۲۴ درصد و فرانسه ۱۷ درصد افزایش داشته است. 🔹مبادلات تجاری ایران و ۲۷ عضو این اتحادیه در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با کاهش ۱۱ درصدی از ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون یورو در سه ماهه نخست ۲۰۲۲ به ۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون یورو در سه ماهه نخست امسال رسیده است. 🔹آلمان، ایتالیا و هلند به ترتیب سه شریک تجاری بزرگ ایران در اتحادیه اروپا طی سه ماهه نخست ۲۰۲۳ بوده‌اند. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 برای شما هم عجیب بود که چرا روسیه چنین آتشی بر سر باخموت ریخت؟ 🔻بی علت صد هزار نفر را در باخموت⁩ به کشتن ندادند تا بلکه این سنگر مهم را حفظ کنند، اینجا شاه کلید گشایش ⁧اوکراین⁩ بود. مهمترین پایگاه ⁧ناتو⁩ که طی سالها آماده ساخته بود تا ⁧ روسیه⁩ را تجزیه کند. اما امروز نیروهای ناتو و مهمات آنها بود که از هم گسست و دچار تجزیه شد. 🔻از ⁧باخموت⁩ هم به پشت جبهه لجستیک روسیه میشد دسترسی داشت و آسیب رساند و هم به پشت جبهه لجستیکی ارتش ناتو! ‏ و حالاً این دژ در دست روس هاست... ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰اسامی برخی مواد در زبان مئتال : فلزات دَمیر : آهن پاخیر : مس پولاد : فولاد اوروف : روی چووون : چدن قیزیل  : طلا گوموش : نقره پوروش  : برنز قورقوشون  : سرب ساخسی  : سفال کومور : زغال آلتین : طلا یارماق : پول نقره‌ای آغچا : پول طلا قه لئی : قلع ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰دیدار رئیس جمهور با دبیرکل اتحادیه آ.سه.آن 🔹در جریان سفر رئیسی به اندونزی، رئیس‌جمهور با «کائو کیم هورن» دبیرکل اتحادیه آ- سه- آن دیدار کرد. 🔹اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا که بیشتر با نام اختصاری آ-سه‌-آن شناخته می‌شود، یک سازمان بین‌المللی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در جنوب شرق آسیا است. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌐 آگهی ⚡️ تــــــکـــــوانــــــدو                          باشگاه هــمــا جوان ⚡️   🔸 ثبت نام ترم تابستان شروع شد🔸 ✅ آموزش تخصصی هنر رزمی المپیکی و سازمان یافته توسط کادر آموزشی مجرب و کارآزموده مربیان تیمهای پایه استان آذربایجانشرقی باحضور قهرمانان استان و کشور ☎️ جهت هماهنگی تایمهای تمرینی روزهای زوج 09149922801 روزهای فرد  09147875424 🌸🔰🌸
🔰🍵دمنوش شیرین بیان که همه از آن غافلند تقویت موها رفع فوری سر درد آرامش بخش کمک به هضم غذا از بین بردن نفخ شکم بهبود اسپاسم عضلات درمان رماتیسم و ورم مفاصل ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰سربازان دارای سه فرزند معاف می‌شوند 🔹سردار تقی‌ مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا: 🔹همه مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای چهار فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای سه فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام سن و در صورت گذراندن دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج در سپاه پاسداران از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند. 🔹به همه درخواست‌ها پس از بررسی و استعلام لازم در اسرع وقت در استان محل سکونت رسیدگی می‌شود و متقاضیان برای گذراندن دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج به سپاه استان محل سکونت معرفی می‌شوند و این دسته از مشمولان پس از طی دوره های مذکور کارت معافیت دریافت می کنند. 🔹سربازان حین خدمتی که در شمول این مقررات قرار گرفته‌اند نیز در صورت سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی در یگان خدمتی، بدون نیاز به گذراندن آموزش مجدد و پس از احراز شرایط از خدمت ترخیص و کارت معافیت دریافت می‌کنند. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 نانوایی‌ها بازهم شاهد صف مدتی است نانوایی ها در اغلب شهرها از جمله تبریز و مرند شاهد صف کشیدن شهروندان هستند! واقع مسئله چیست؟ آیا در جایی اهمال کاری شده یا مصرف نان مردم افزایش یافته؟ ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰در راستای پیگیری و بررسی حقوق عامه مردم و توجه به سلامت شهروندان،/ورود دادستان عمومی وانقلاب شهرستان مرند به معضل چندین ساله فاضلاب شهرستان ↩️ ضیامهر با تذکر قانونی برای رفع مشکلات فاضلاب در شهرستان مرند ضرب الاجل تعیین کرد. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰انهدام یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور ▪️۲ تروریست به هلاکت رسیدند 🔹یک تیم مسلح که قصد انجام اقدامات تروریستی در جنوب شرق کشور را داشت توسط واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و قبل از هر اقدامی منهدم شد. 🔹در این عملیات، دو تروریست به هلاکت رسیده و یک نفر دستگیر و مقادیر سلاح و مهمات کشف و ضبط شد. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰روغن ترمز را هر سال 1 بار تعویض کنید ‼️ 👈🏻در غیر اینصورت با جذب رطوبت باعث خوردگی در سیستم ترمز 👈🏻کاهش کیفیت ترمزگیری در توقف های سخت و مکرر !! 👈🏻و زنگ زدن قطعات میشود ! ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 کار خوب توسط شورا و دهیاری روستای «هوجقان» که در حال اماده سازی و اسفالت جاده قدیم این روستا به مرند هستند تا بزودی با آغاز عملیات تکمیل پل دولت‌آباد و ایجاد ترافیک در مسیر، بتوانند بدون هیچ مشکلی تردد داشته باشند. طبق اذعان مسئولین روستا، این پروژه ۵ کیلومتری با همکاری یکی از نهادهای انقلابی صورت میگیرد. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی 🚀 در سرمایه‌گذاری، شتاب بگیرید! پذیره‌نویسی واحدهای ممتاز صندوق اهرمی آگاه با نماد «شتاب» ✅ امکان کسب بازدهی چند برابری با استفاده از مکانیزم اهرم! 🗓 پذیره‌نویسی: ۸ تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ 👈کسب اطلاعات بیشتر👉 📌 آدرس شعبه: مرند، خیابان المهدی، بعد از بانک سپه، نرسیده به پل امیر کبیر، طبقه دوم، کارگزاری آگاه 📞 شماره تماس شعبه : 42230447-041 ➖➖➖➖ 📊 T.me/Boursee 📊https://t.me/Bourse_Marand