eitaa logo
یاشیل وطن _ تبریز ، مرند ، ارس و ....
12.2هزار دنبال‌کننده
67.1هزار عکس
10.3هزار ویدیو
65 فایل
پایگاه خبری یاشیل وطن 👈اخبار مهم آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، جلفا، شبستر و .....)، کشور و جهان 👈 مطالب اجتماعی و آموزشی و دینی 🖊ادمین فعلا در تلگرام T.me/yashil_admin 🍃لینک عمومی eitaa.com/joinchat/3389718528C2b27eabdaf سایت www.yashilvatan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰دعوت از گروه پارلمانی مصر و اردن برای سفر به ایران رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی: 🔹در هفته گذشته دیداری با سفرای مصر و اردن داشتم و از گروه پارلمانی این دو کشور دعوت کردم تا به تهران سفر کنند که امیدواریم هرچه زودتر این سفرها به انجام برسد. 🔹علی‌رغم اینکه تعریف روابط ما با کشور مصر در سطح حافظ منافع است، هم‌اکنون دو طرف نمایندگان دیپلماتیک در سطح سفیر معرفی کرده‌اند و روابط خارجی ما با مصر به شکل مستقیم است. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 سفر رئیس بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن کشور به مناطق زلزله زده خوی و‌ بررسی روند بازسازی و مشکلات این مناطق ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰یک روستایی در حال بوسیدن پای محمدرضا پهلوی در زمان واگذاری زمین به کشاورزان در جریان اصلاحات ارضی، ۱۳۴۱ بوسیده شدن پایشان افتخارشان بود.... لایک کن اگه مخالف این حرکتها هستی ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰انتقاد بیگی از طرح فروش هوشمند نان؛ ↩️ مشکل اخیر نان در سطح کشور متوجه وزارت اقتصاد است احمدعلیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس در بازدید از یکی از نانوایی‌های سطح شهر تبریز: ▫️با این همه هزینه برای نرم افزار و دستگاه پوز، می بینیم برخی نانوایی ها تعدادی کارت بانکی تهیه کردند و در قبال کشیدن به این دستگاه آرد سهمیه‌ای را به قیمت آزاد می‌فروشند. ▫️طرح موفقی که ۱۰ سال پیش اجرا شد تا قیمت‌ها واقعی شود و یارانه ارزاق مستقیم به مردم پرداخت شود به خاطر این بود تا مشکلات امروز را نداشته باشیم. ▫️مقصر این چالش صف‌های نان، مجلس است که وزیر اقتصاد و جهاد را بازخواست نمی‌کند. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 شرح یک مطلب قابل توجه مخاطبین عزیز که مدتی است فردی به نام فردی معلوم الحال که بصورت غیرمجاز و از نام رسانه دیوار سو استفاده کرده کانالی در مرند ایجاد کرده بود که البته بعدا با راهنمایی ما اسمش را تبدیل به کانال خرید و فروش کرد (که البته مورد اعتماد صنوف معتبر نبوده و صرفا با التماس به صنوف مرند و تماس با انها عاجزانه درخواست اگهی میکند) و ماهها به رسانه یاشیل وطن عاجزانه میکرد که کانالش را تبلیغ کنیم اما ما با توجه به اینکه هرگز لینک های مورد دار را تبلیغ نمیکنیم از این امر پوزش خواستیم.... از همان زمان این فرد معلوم الحال علیه این رسانه نشر اکاذیب و تشویش اذهان میکند و به دروغ متوسل شده و در ذهن عجیب خود خیال تخریب دارد که ان شالله به راه راست هدایت گردد چرا که دنیا ارزش بدگویی و حسادت را ندارد و انسانهایی موفق هستند که سرشان به کار خودشان باشد . کسی که می داند اهل منزلش نیز عضو این رسانه هستند قطعا نیک میداند این رسانه فراگیر در خدمت همه شهروندان است و به لطف خدا اغلب مردم میشناسند و عضویت دارند یاشیل وطن رسانه ای است که همیشه اخلاق مدارانه و با احترام به سایر رسانه ها حرکت میکند و برای همه فعالین مجازی ارزوی موفقیت میکند البته طبیعی است علف هرز برای دیده شدن باید تلاش کند تا به تنه درختان استوار بپیچد اما نهایتا علف هرز است.
🔰نصیحت منسوب به آغا محمدخان قاجار خطاب به ولیعهدش فتحعلی شاه : رعیت چون آسوده گردد در فکر عزل رئیس و ضابط افتد و علی هذا القیاس . چون عموم اهالی ملک را فراغت روی دهد به عمال و حکام تمکین نکنند و در فکرهای دور و دراز درافتند، این گروه فرومایه را باید به خود مشغول کردن که از کار رعیتی و گرفتاری فارغ نگردند؛ و الا کار زراعت و فلاحت نقصان یابد و توفیر در غله و حاصل ضعیف شود و قحط پدیدار آید و لشکری از کار بیفتد و فسادهای عظیم روی دهد و ملک از میان برود... ارباب زراعت و فلاحت باید چنان باشد که هر ده خانه را یک دیگ نباشد تا به جهت طبخ آشی یک روز به عطلت و انتظار بسر برند و الا رعیتی نکنند و نقصان در ملک روی کند .... ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰  قیمت طلا، سکه و ارز  تا ساعت ۱۳ روز شنبه، ۱۳ خرداد‌ماه ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐  آگهی کاشت مو ؛ حسین زاده 📌ادرس  تبریز ، اول هفده شهریور، ازسمت باغ میشه صدها نفر از مرند تا حالا مراجعه و رضایت دارند برین پیجش و نمونه هارو ببینین Instagram.com/hoseinzadeh7506 ☎️ 09146604364
🔰 انگلیس: امکان الحاق اوکراین به ناتو در آینده نزدیک وجود ندارد 💢 والاس وزیر دفاع انگلیس با بیان اینکه امکان الحاق اوکراین به ناتو در آینده نزدیک وجود ندارد، گفت: اما تعدادی از کشورها آماده بستن پیمان‌های دفاعی متقابل دو جانبه یا چند جانبه با اوکراین و متعهد به اجرای برنامه‌های بلندمدت برای ارتقای توان نظامی این کشور هستند. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 تاکنون ۱۳۰ میلیون مترمکعب آب از تونل کانی سیب به دریاچه رهاسازی شده معاون اجرایی طرح انتقال آب سد کانی‌سیب به دریاچه ارومیه: 🔸با بهره‌برداری فاز اول طرح انتقال آب از سد کانی‌سیب به دریاچه ارومیه تا امروز ۱۳۰ میلیون مترمکعب آب به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است. 🔸اگر آب کافی در استان بود این میزان آب نیز به سمت دریاچه رهاسازی می‌شد اما با توجه به منابع آبی تاکنون ۱۳۰ میلیون مترمکعب آب رهاسازی شده است. 🔸بخشی از تونل روباز است و بی‌شک در مسیر برخی کشاورزان ممکن است اقدام به برداشت کنند اما گشت‌های نظارتی از سوی محیط زیست و امور آب بر این موضوع نظارت دارند و تاکنون نیز برخی پمپ‌های غیرمجاز در مسیر جمع‌آوری شده‌اند. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰کنایه سنگین امام جمعه تبریز به دولت جمهوری آذربایجان 🔹️رابطه با رژیم صهیونیستی سرمایه‌گذاری روی اسب بازنده‌ است 🔹️ حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر رییس رژیم صهیونیستی به باکو گفت: همه شرایط نشان می‌دهد که هژمونی غرب در مسیر سراشیبی و افول قرار دارد و رابطه با جریان غرب و رژیم صهیونیستی به عنوان مولود نامشروع‌ غرب، سرمایه‌گذاری روی اسب بازنده است. 🔹️ وی افزود: البته ما معتقدیم که مردم مسلمان، دوست و برادر جمهوری آذربایجان، دست رژیم صهیونیستی را از منطقه قطع خواهند کرد» . ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن» فراگیرترین رسانه محلی آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، ارس و ...)
🔰 ✍اتومبیل جلویی خیلی آهسته پیش می‌رفت و با اینکه مدام بوق می‌زدم، به من راه نمی‌داد.  داشتم خونسردی‌ام را از دست می‌دادم که ناگهان چشمم به‌‌ نوشته کوچکی روی شیشه‌ عقبش افتاد: 👈راننده ناشنواست، لطفا صبور باشید!"👉 🔹مشاهده این نوشته همه چیز را تغییر داد! بلافاصله آرام گرفتم، سرعتم را کم کرده و چند دقیقه با تأخیر به خانه رسیدم اما مشکلی نبود. 🔸ناگهان با خودم زمزمه کردم: آیا اگر آن نوشته پشت شیشه نبود، من صبوری به خرج می‌دادم؟ ⭕️ راستی چرا برای بردباری در برابر مردم به یک نوشته نیاز داریم!؟ 🔸اگر مردم، نوشته‌هایی به پیشانی خود بچسبانند، با آنها صبورتر و مهربان خواهیم بود؟ نوشته‌هایی همچون: "کارم را از دست داده‌ام" "در حال مبارزه با سرطان هستم" "در مراحل طلاق، گیر افتاده‌ام" "عزیزی را از دست داده‌ام" "احساس بی ارزشی و حقارت می‌کنم" "در شرایط بد مالی و ورشکستگی قرار دارم" “بعد از سال‌ها درس خواندن، هنوز بیکارم” “مریضی در خانه دارم” و صدها نوشته دیگر شبیه اینها... 🔸 همه درگیر مشکلاتی هستند که ما از آن چیزی نمی‌دانیم. ❤️ با مهربانی به یکدیگر احترام بگذاریم چون همه چیز را نمی‌شود فریاد زد! ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 شاخص بورس ۸ هزار واحد رشد کرد +نقشه 🔺شاخص کل بورس با رشد ۸ هزار و ۶۳۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۶۸۰ واحدی ایستاد. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌐 آگهی ⚡️ تــــــکـــــوانــــــدو                          باشگاه هــمــا جوان ⚡️   🔸 ثبت نام ترم تابستان شروع شد🔸 ✅ آموزش تخصصی هنر رزمی المپیکی و سازمان یافته توسط کادر آموزشی مجرب و کارآزموده مربیان تیمهای پایه استان آذربایجانشرقی باحضور قهرمانان استان و کشور ☎️ جهت هماهنگی تایمهای تمرینی روزهای زوج 09149922801 روزهای فرد  09147875424 🌸🔰🌸
🔰باکو: شهروندان آذربایجان به ایران سفر نکنند 🔹وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای از شهروندانش خواست از سفر به ایران خودداری کنند. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰حذف دلار در تجارت با ایران کلید خورد 🔸بخشنامه رسمی وزارت بازرگانی پاکستان در اعلام فهرست کالا‌های تجاری برای تجارت تهاتری با ایران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های چاپی و الکترونیکی این کشور داشته و کارشناسان این طرح را برای کاهش فشار دلار و بهبود وضعیت واردات و صادرات پاکستان موثر دانستند. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰📸 واژگونی پژو پارس در جاده تبریز به ارومیه ۳ مصدوم برجای گذاشت ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰هشدار آتش‌نشانان درباره گذاشتن عینک روی داشبورد خودرو 🔹آتش‌نشانان درباره باقی ماندن اشیا در خودرو به ویژه عینک روی داشبورد و خطر آتش‌سوزی هشدار دادند. به گزارش اسکای‌نیوز، با گرم‌تر شدن هوا، باقی‌ماندن یک عینک زیر آفتاب روی داشبورد خودرویی در یورکشایر در بریتانیا به آتش گرفتن بخشی از فرمان و داشبورد منجر شد. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 کسانی که تلاش میکنند شما را تخریب کنند شک نکنید بسیار بیچاره و ضعیف هستند؛ انسانهای سالم به جای تخریب دیگران برای پیشرفت خود وقت صرف میکنند ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرز مصر 🔸امروز میان نظامیان رژیم صهیونیستی و افراد مسلح ناشناس در مرز با مصر درگیری و تیراندازی صورت گرفت. 🔸حالا سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته دست‌کم ۲ نظامی صهیونیست در این درگیری کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰تعیین تکلیف ۴۵۰۰ تن پیاز وارداتی رسوب‌شده در انبار‌های تعاون روستایی به دستور دادستان تهران 🔹دادستان تهران: ۴۵۰۰ تن پیاز وارد شده، از اسفند سال گذشته تاکنون به فروش نرسیده و در انبار‌های سازمان تعاون روستایی رسوب شده است. 🔹با ورود دادستانی تهران و دعوت از دستگاه‌های متولی، نحوه واردات و دلایل رسوب این کالا بررسی و در رابطه با توزیع آن تعیین تکلیف و اتخاذ تصمیم شد. 🔹پیاز‌های رسوب‌شده به منظور مدیریت بازار در اواخر سال گذشته و با مجوز ستاد تنظیم بازار وارد کشور شده، اما به‌موقع به بازار عرضه نشده و در معرض فساد قرار گرفته است. 🔹در جلسه دادستانی تهران با نمایندگان دستگاه‌های متولی، مقرر شد عملیات سورت(جداسازی) پیاز سالم از همین امروز توسط سازمان تعاون روستایی جهاد کشاورزی استان تهران آغاز شده و ظرف یک هفته به پایان برسد و این سازمان با همکاری دستگاه‌های متولی، حداکثر ظرف ۲۱ روز (تا تایخ ۳ تیر ۱۴۰۲) پیاز‌های رسوب شده در انبار را به فروش برساند. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰قدم به قدم به نابودی روح و روان خودتان نزدیک ميشويد 1-وقتی نمی‌بخشید 2-وقتی به کاری که دوست ندارید ادامه می‌دهید 3-وقتی وقتتان را تلف می‌کنید 4-وقتی از خودتان مراقبت نمی‌کنید 5-وقتی از همه چیز شکایت می‌کنید 6-وقتی با پشیمانی و افسوس زندگی می‌کنید 7-وقتی شریک نادرستی برای زندگی‌تان انتخاب می کنید 8-وقتی خودتان را با دیگران مقایسه می‌کنید 9-وقتی فکر می‌کنید پول برایتان خوشبختی می‌آورد 10-وقتی شکرگزار و قدرشناس نیستید 11-وقتی در روابط اشتباه می‌مانید 12-وقتی بدبین و منفی‌گرا هستید 13-وقتی با یک دروغ زندگی می‌کنید 14-وقتی درمورد همه چیز نگرانید ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰سرخط خبرهای ایران و جهان، شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲: وضعیت آب و هوا: افزایش رگبار باران در نواحی جنوبی کشور هواشناسی: هشدار نارنجی بارندگی در برخی از نقاط کشور/ روند افزایش دما در روزهای آینده ادامه خواهد داشت افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه ۳ دهک اول از امروز ۱۳خرداد‌ماه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی، دهه دوم تیر وزارت نیرو: تابستان امسال دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۳ در شهرک‌های صنعتی قطعی برق خواهیم داشت مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش: دپوی حجم زیاد کارت سوخت در دفاتر پست مدیرکل بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی:ثبت سفارش دستی واردات برنج لغو می‌شود رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی: فروش مغازه‌داران ۳۰ درصد کاهش یافته اصرار ایرلاین‌ها بر لجبازی/ادامه پروازهای چارتری علی‌رغم هشدار قبلی مشکلی به نام فاضلاب در منطقه ۲۲ تهران/مناطق غربی ۱۸ و ۱۹ و ۲۱ هم بحران پساب دارند رییس مرکز کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: فروش سیگار الکترونیکی ممنوع است مدیر کل سلامت شهردار تهران: فروش مواد دخانی در کیوسک‌های مطبوعاتی ممنوع است وزیر بهداشت: درخواست از علما برای دعوت به فرزندآوری نیروهای انقلابی اعتراض «کوروش یغمایی» به پخش آثارش از صداوسیما و ممنوع الکاری خبرگزاری رسمی عمان میانجیگری این کشور در آزادی ۳ زندانی اروپایی در ایران را تایید کرد وزیر امور خارجه ایران و عربستان در کیپ تاون آفریقای جنوبی دیدار کردند فرمانده نیروی دریایی ارتش: ایران،‌ عربستان و امارات ائتلاف دریایی تشکیل می‌دهند وزیر خارجه عربستان: به‌زودی به تهران سفر می‌کنم فایننشال تایمز: رابرت مالی، فرستاده ویژه ایالات متحده در امور ایران⁩⁩ چندین مرتبه با نماینده ایران در سازمان ملل متحد دیدار کرده است ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰سه‌شنبه ۱۶خردادماه، یکی از دستاوردهای رُعب‌انگیز و مرموز سپاه پاسداران رونمایی خواهد شد. 🔹اهمیت این رونمایی در این است که آمریکا و پیروانش، تصوّر اینکه ایران به دانش آن رسیده است را ندارند و با رونمایی آن ان‌شاءالله معادلات منطقه دگرگون خواهد شد. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»