سلام بتویی که داری این پیامو میخونی ..
غصه نخور
هممون درگیر فشار روحی روانی ایم ..
هممون ذهنمون شده میدون مین و با کوچیکترین اشتباه منفجر میشه ..
هممون یه غم گنده رو دلمونه و نمیدونیم کجا بزاریمش و جز روضه پناهی نداریم ..
نمیدونم چیشده و برنامه ی خدا برامون چیه ؛
فقط صبوری کن ، چون انسانیم طبیعیه :)
اول خدا
بعدم امام حسین.
نامه ای بتو ²
از طرف :
یآسیات .