یآسیات .
_
- واقعا به اینکه میگن حرم امام حسین خصوصیه هرکسیو راه نمیدن پی بردم .
اشکال نداره..
رامون ندادین از بی لیاقتی خودمونه ما از دوربراتون دق میکنیم ؛
به قول یه بنده خدایی میگفت:
من بااین بی محلیا قرار نیست از درخونتون برم:)'
مال بد بیخ ریش صاحبش / :
ولی به قول شاعر..
بنا نبود که عاشق کنی و محل ندهی
ز کم محلی ِمعشوق ؛ زارباید زد .
از امروزم بخوام بگم ..
اول صبح پاشدم کارای روز تعطیلمو انجام دادم
(متاسفانه مثل غربیا یکشنبه ها تعطیلم😂)
بعدش زدم بیرون و رفتم مغازه پیش رفیقم ..
اونجا ی پارک رو به روش بود که من کل بچگیم توش گذشته بود ..
ی سر زدیمو چندتا عکس گرفتیم .
ی پروژه توی میدون شهر بهم داده بودن
دقیقا تایمی که روضه بود :)
فکرشم نمیکردم امروز بتونم روضه گوش بدم
و منی که کل رزق سالمو همیشه از شیش ماهه ی ابی عبدلله میگیرم ..
به آسمون نگاه کردمو فقط گفتم بزار اشکام نذر خودت شه شهزاده ...
و امروز اولین روزی بود توی عمرم که ۳ بار روضه ی سنگین و توی یک شب گوش دادم:)💔
فقط الحمدلله
داشتم از غصه میمردم که چطوری برم مشهد ..
از طرف یه هیئت قرار شد برای عکاسی موکبشون برم ولی توی مراسم نباشم و فقط بچسبم به تولید محتوا ..
اولش دودل بودم ولی دیدم چاره ای ندارم ..
قبول کردم و براشون فرم فرستادم .
متاسفانه بعدش مادرم اعلام نارضایتی کرد ..
گفت بروها ولی ته دل من راضی نیست :)💔
از اونجایی که رضایت مادرم برام اولویت داشت زنگ زدم و کنسل کردم
ولی ته دلم داشتم میمردم ...
تا اینکه از دانشگاه بهم زنگ زدن که میتونی یه پوستر فوری بزنی برامون ؟
گفتم حله مشخصاتو بفرستین میزنم ..
تا تیتری که باید میزدمو خوندم یهو جریان خونم قطع شد :)))
و شد
شد که منم بیام آقای شهیدم :)💔
امیرحسینحضرتی|دمِمقامHazrati_Mp3.mp3
زمان:
حجم:
3.1M
ـ┇دمِ مقام میلرزه تنم 00:32
ـ┇اختر ، علی الاکبر 01:00