داشتم از غصه میمردم که چطوری برم مشهد ..
از طرف یه هیئت قرار شد برای عکاسی موکبشون برم ولی توی مراسم نباشم و فقط بچسبم به تولید محتوا ..
اولش دودل بودم ولی دیدم چاره ای ندارم ..
قبول کردم و براشون فرم فرستادم .
متاسفانه بعدش مادرم اعلام نارضایتی کرد ..
گفت بروها ولی ته دل من راضی نیست :)💔
از اونجایی که رضایت مادرم برام اولویت داشت زنگ زدم و کنسل کردم
ولی ته دلم داشتم میمردم ...
تا اینکه از دانشگاه بهم زنگ زدن که میتونی یه پوستر فوری بزنی برامون ؟
گفتم حله مشخصاتو بفرستین میزنم ..
تا تیتری که باید میزدمو خوندم یهو جریان خونم قطع شد :)))
و شد
شد که منم بیام آقای شهیدم :)💔
امیرحسینحضرتی|دمِمقامHazrati_Mp3.mp3
زمان:
حجم:
3.1M
ـ┇دمِ مقام میلرزه تنم 00:32
ـ┇اختر ، علی الاکبر 01:00
سلام بتویی که داری این پیامو میخونی ..
غصه نخور
هممون درگیر فشار روحی روانی ایم ..
هممون ذهنمون شده میدون مین و با کوچیکترین اشتباه منفجر میشه ..
هممون یه غم گنده رو دلمونه و نمیدونیم کجا بزاریمش و جز روضه پناهی نداریم ..
نمیدونم چیشده و برنامه ی خدا برامون چیه ؛
فقط صبوری کن ، چون انسانیم طبیعیه :)
اول خدا
بعدم امام حسین.
نامه ای بتو ²
از طرف :
یآسیات .