eitaa logo
یاوران صاحب الزمان
604 دنبال‌کننده
5.6هزار عکس
7.3هزار ویدیو
53 فایل
این گروه بمنظور خودسازی در جهت تحقق ظهور حضرت مهدی سلام الله علیه و آمادگی سربازی در رکاب آقا و مولایمان تشکیل گردید . امید است توفیق دیدار آنحضرت حاصل شود . آمین یا رب العالمین
مشاهده در ایتا
دانلود
محسن رضایی: اسرائیل تاوان بزرگی خواهد داد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: 🔹شهادت اسماعیل هنیه سند دیگری بر زبونی باند جنایتکار تل‌آویو از کشتار زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر تا نقض حریم حقوقی و قوانین بین‌المللی کشورها در ترور رهبران محبوب ملت‌ها است. 🔹چه احمق هستند آنها که فکر می کنند این نوع قدرت‌نمایی زبونانه قادر است ضعف و درماندگی آنها را در رویارویی قهرمانانه فرزندان شجاع و شکست ناپذیر فلسطین جبران کند. 🔹اسرائیل تاوان بزرگی خواهد داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻👆 پیام امروز سردار حاجی‌زاده ؛ آماده باشید تا به صهیونیست‌ها بفهمانید ریختن خون مهمان در خانه ما چه عقوبتی دارد. ما هنوز داغدار شهادت حاج قاسم در غربتیم ... 👇👇👇👇👇👇👇👇 🔻بدون شک انتقامی سخت در پیش است
اعتراف جالب دانشمند آمریکایی مایکل اچ هارت، دانشمند بزرگ آمریکایی و یهودی معتقد، فیزیک دان، ریاضی دان ،حقوق دان و نویسنده کتاب بزرگ و معروف "100 تاثیرگذار ترین افراد در تاریخ" در مقاله ای می نویسد: چنانچه از من سوال شود که چه کسی می تواند این جهان آشفته بازار را سامان بخشد و مدیریت کند؟ می گویم محمد صلی الله علیه و آله و سلم. اگر محمد صلی الله علیه و آله و سلم نبود می گویم علی علیه السلام، اگر علی علیه السلام نبود میگویم فقها، آنهم فقهای شیعه نه اهل سنت ، اگر به من گفته شود از فقهای شیعه کدام فقها، در جواب می گویم: فقهای ایران و در میان فقهای ایران تنها کسی که می تواند جهان را اداره کند فقط و فقط "حضرت آیت الله خامنه ای" می باشند.
📣چند نکته در رابطه با شهادت اسماعیل هنیئه ✅رابطه حماس و ایران ناگسستنی است ،پس مواظب باشیم شیطنتهای رسانه ای صهیونیستها، بین عناصر جبهه مقاومت اختلاف افکنی نکند ✅دولت جدید هنوز زمام امور امنیتی در کشور را به دست نگرفته پس مقصر سازی نکنیم و باعث تضعیف دولت مستقر نشویم ✅رئیس جمهور منتخب موضعگیریهای صریح و مقتدرانه ای در حمایت از جبهه مقاومت داشته که باید با تقویت این نگاه ، حامی او باشیم ✅شهادت اسماعیل هنیئه حاکی از عجر و شکست رژیم صهیونیستی در مهار کردن حماس در غزه است و برای پوشاندن این شکست دست به این اقدام زده ✅با توجه به گسترش ناامنیها در اطراف ایران از جمله در پاکستان، افغانستان، سوریه، عراق، ترکیه و تلاش همه جانبه برای ضربه زدن به ایران امنیت کشور تا الان در اوج تامین شده و بیش از هزار عملیات تروریستی خنثی شده ، پس انگشت اتهام را به سمت نیروهای امنیتی گرفتن ،بازی در زمین دشمن است ✅یقینا این شهادت برکاتی خواهد داشت ،از جمله آنها میتوان به: ◀️انسجام جبهه مقاومت ◀️منفور شدن رژیم صهیونیستی در افکار عمومی ◀️تضعیف نگاه مماشات با آمریکا به بهانه مذاکره و برجام در مسئولین دولت اشاره کرد ✅یقینا این اقدام دست ما را در پاسخ دادن به رژیم صهیونیستی باز تر کرده و افکار عمومی دنیا با ما همراهی خواهند کرد در فرصتی مناسب جواب قاطع و پشیمان کننده ای داده خواهد شد 🙏انتشار مطلب با شما بزرگوار
عجیب، تلخ، سخت... مهمانمان شهید شد! آن هم در تهران
♦️‌اسرائیل با ترور ‎اسماعيل هنية در خاک ایران گور خودش رو کند. ما به وعده سید علی ایمان داریم.
🔴اطلاعیۀ شمارۀ ۲ سپاه دربارۀ ترور شهید اسماعیل هنیه 🔹همان گونه که به استحضار ملت شریف و عظیم‌الشأن ایران اسلامی و آحاد امت اسلامی و رزمندگان جبهه پرافتخار مقاومت رسانده شد، در نخستین ساعات بامداد امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ مجاهد بزرگ «آقای دکتر اسماعیل هنیه» رئیس معزز دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان شجاع ایشان در اقدام تروریستی رژیم بزدل و جنایتکار صهیونیستی، در محل اقامت خود در تهران به شهادت رسیدند. شهید هنیه از جمله شخصیت‌های برجسته حدود ۱۱۰ هیئت خارجی دعوت شده توسط «مجلس محترم شورای اسلامی» برای شرکت در «آیین تحلیف چهاردهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران» بودند که طی سالیان اخیر به ویژه پس از عملیات تاریخی «طوفان الاقصی» سفرهای متعددی به کشورمان داشتند. 🔹این جنایت نشان داد باند تبهکار، قاتل و تروریست صهیونیستی بدون توجه به قواعد و مقررات بین‌المللی برای سرپوش گذاردن بر شکست‌های خفت بار ۹ ماه جنگ در غزه که منجر به قتل و عام ده‌ها هزار زن، مرد و کودک فلسطینی شده است از ارتکاب هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای دریغ نمی‌ورزد. 🔹بی‌تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت بویژه ایران اسلامی مواجه و برکات مجاهدت‌های «شهید القدس» دکتر اسماعیل هنیه در دفاع از آرمان و حقوق ملت فلسطین یاری‌بخش آنان خواهد بود. 🔹با محکومیت شدید این اقدام رذیلانه و جنایتکارانه و تسلیت و تبریک شهادت سردار عالیقدر حماس و مقاومت اسلامی فلسطین و محافظ دلاور وی، به آگاهی مردم قدرشناس و انقلابی ایران می‌رساند، برنامه‌های مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گرانقدر توسط «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» اطلاع‌رسانی خواهد شد.
توئیت دختر اسماعیل هنیه : کی میگه دلیلش ایرانه؟! شما اعراب در کشورهای خود از او پذیرایی نمی کنید شما از ایران به ما نزدیکترید! اما ایران بهتر از شما پشتیبان ما بود و به همین دلیل حق ندارید در مورد ایران که از شما شرافتمندتر است به این معنا که پایتخت اسلام است، صحبت کنید!
〽️به نظر شما ترور شهید هنیه در قلب ایران برای حرومزاده های صهیونیست راحت تر میتونسته باشه یا ترور شهید رئیسی در نقطه مرزی با هم پیمان قدیمیشون ، رژیم باکو ؟!!!! شاید باید انتقام شهدای خدمت رو هم به نسخه نابودی اسرائیل اضافه کرد
💔 داغدار قاسم بودیم خبر آمد ابراهیم رفت داغدار ابراهیم و قاسم بودیم خبر آمد اسماعیل رفت همه اش انگار یک روز است یک ظهر عاشورای طولانیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
️توزیع شیرینی توسط تروریست‌ های صهیونیست بخاطر شهادت شهید هنیه. 👈 نوبت شیرینی دادن ما هم میشه. بالاخره این چرخ، میچرخه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥این سخنان دیروز سه شنبه ۹ مرداد، شهید در محضر رهبر انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای است: 💥"هرگاه شخص بزرگی از دست برود، شخص بزرگ‌تری جای او را می‌گیرد."
پیام ایدی کوهین خطاب به ایرانیان: اکنون فهمیدید چه کسی هلیکوپتر ریاست جمهوری را سرنگون کرد؟! پ ن: نتیجه کتمان ترور آیت الله رئیسی توسط اسرائیل با کمک رژیم صهیونیستی آذربایجان . باعث وقیح شدن آنها شده است.
✍ پرچم مشهور سرخ انتقام بر فراز مسجد جمکران برافراشته شد. https://eitaa.com/yavaransahebzaman
🔻بعد از هر ترور، همه به دنبال حفره امنیتی هستیم، در حالی که بزرگترین حفره امنیتی مقابل چشمان ماست! 🔹وقتی حداقل ۷۵ شرکت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توسط یگان ۸۲۰۰ ارتش اسرائیل تاسیس و یا اداره می‌شود، باید بفهمیم چرا سید حسن نصرالله استفاده از گوشی هوشمند را در مأموریت‌ها حرام اعلام کرده!
🔴 خالد مشعل جایگزین شهید اسماعیل هنیه شد.
گفت: بشار اسد می‌ماند و ماند. گفت: حزب‌الله پیروزِ جنگ ۳۳ روزه خواهد بود و پیروز هم شد. گفت: «رژیم خبیث مجازات خواهد شد» و با وعده صادق مجازات هم شد. حالا هم می‌گوید: «مجازاتی سخت در انتظار رژیم صهیونی‌ست» من به این مرد و وعده‌های بزرگ و صادقش، ایمان دارم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دامادی تضمین شده با ژن خوب 🔴 اون کیه که بدون صلاحیت عضو هیئت مدیره شرکت های بازنشستگی شده و شما اون رو خیلی خوب میشناسید؟!!!؟ ‼️ باید چشم هایمان را باز کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
این کربلاست که هنوز جریان دارد و در آن شهر آسمانی شهید متولد می شود و این تفسیر قافله‌ی عشق است که در پیوندی که با تاریخ دارد برای تمام ابعاد حضور انسانی ، مجاهد تربیت می‌کند ، این ارث نهضتِ حسین است .. ما امروز برای خیبرسازی دیگر آماده می‌شویم ، تربیت می‌شویم ، تا این تولدِجریان ساز تاریخ را با انتقام خون مظلوم رقم بزند ..
روح مستعد بهترین گیرنده‌ی پیام‌های آسمان معانی است، تا آن را در زبان‌های چندگانه‌ی حضورخویش‌به‌اشتراک بگذارد ..