eitaa logo
چهارشنبه های زهرایی.آتش به اختیار
7.1هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3.1هزار ویدیو
100 فایل
|گروه جهادے چهارشنبه های زهرایے✨| -هیئت شهیـ🥀ـده های انقلاب -موسسه راه بهشت اطـ💞ــهر قم المقدسه خادمان ڪانال : 09105830377 @yazahraa1397
مشاهده در ایتا
دانلود
🌺🍃🌹🍃 🍃🌹🍃 🌹🍃 🍃 غــافــل مــشــو از عــیــد غــدیــر و بــرڪــاتــ امــروز خــدا گــشــوده اســت بــاب نــجــاتــ جــبــریــل و مــلــائڪ همــه بــا امــر خــدا ســر داده ز گــل دســتــه ے هســتــے صــلــواتــ عــیــد ســعــیــد غــدیــر خــم مــبــارڪ بــاد   📣 به مناسبت عیدغدیر قرار هست امروز در کنار طرح مهربانی امربه معروف و نهی از منکر (چهارشنبه های زهرایی) ، اجرای سرود و پخش گل و شیرینی در خیابان صفائیه و میدان جانبازان صورت بگیرد. لذا از همه بزرگواران آمر به معروف دعوت میشود امروز در ماموریت تذکر لسانی شرکت کنند. یاعلی مدد 💐🍃💐🍃💐🍃💐🍃💐🍃
چهارشنبه های زهرایی.آتش به اختیار
چهارشنبه های و هدفهایش
در کار فرهنگی اصیل با رویکرد تربیتی، تعیین اهداف در واقع به منزلة مشخص کردن جهت‌گیری‌های مختلف تشکّل، در زمینه‌های مرتبط با رشد و پرورش انسان‌هاست. با مشخص کردن اهداف کار فرهنگی در تشکّل‌ها می‌توان نقطه شروع فعالیت‌ها را تعیین کرد، جهت حرکت گروه را ترسیم نمود و جریان رشد و تعالی افراد را تسریع کرد. انتخاب اهداف عالی و متعالی در کار فرهنگی، بزرگترین عامل انگیزشی اعضای گروه، برای فعال بودن است و به عبارت دیگر با در نظر گرفتن هدف است که عضو تشکّل بصورت تکلیف محور و دغدغه‌مند مسئولیتش را در گروه انجام می‌دهد و نگاهش به امور از حالت احساسی صرف خارج می‌شود. برخی از اهداف ارزشمند کار فرهنگی عبارتند از: 1) تربیت انسان مکتبی نمونه و یا همان انسان کامل که در واقع هدف اصلی آفرینش و خلقت انسان‌ها نیز می‌باشد. استاد مطهری در خصوص تعریف انسان کامل می‌گوید: «علی (ع) انسان کامل است، برای اینکه همه ارزش‌های انسانی، «در حد اعلی» و «بطور کامل» در او رشد کرده است؛ یعنی هر سه شرط را داراست . 2) تبلیغ دین خدا و ترویج شعائر الله؛ که در حقیقت این امر رسالت اصلی  یک انسان مسلمان، آگاه و مسئول می‌باشد و نشانه ای از  تقوای قلوب به شمار می‌آید چنانچه در قرآن کریم می‌خوانیم: « و من یعظم شعائرالله؛ فآنها من تقوی القلوب» یعنی آنها که شعائر دینی را بزرگ می‌دارند انسان‌های با تقوایی هستند. 3) حفظ دستاوردهای نظام ؛ از قبیل قانون شدن حجاب در کشور پس از انقلاب اسلامی و برپایی گسترده  نمازهای جمعه و جماعت. 4) زمینه‌سازی ظهور امام عصر(عج)در جامعه ؛ چنانچه در این زمینه شهید مطهری انتظار ظهور را به دو نوع انتظار ویرانگر و سازنده تقسیم می‌کند و در توضیح انتظار سازنده می‌گوید: «در روایات اسلامی سخن از گروه زبده است که به محض ظهور امام (عج) به آن حضرت ملحق می‌شوند بدیهی است که این گروه، ابتدا به ساکن خلق نمی¬شوند و به‌قول معروف از پای بوتة هیزم سبز نخواهند شد» . 5) تداوم راه شهداء 6) تربیت فرزندان و اطرافیان خودمان ؛ در این باره باید توجه داشت که کودکان، نوجوانان و جوانان امروزی در واقع شهروندان آینده جامعه و همسایگان دوران میانسالی و پیری ما می‌‌باشند که تربیت آنها بمنزله ساختن جامعه‌ای مطلوب برای آینده‌گان خودمان به شمار می‌آید. 7) عمل به مسئولیت و تکلیف انسانی و اسلامی خویش که در اصل  همان سوگندی ست که خداوند متعال از دانایان گرفته است و شاخصه اصلی انسان‌های دردمند، متعهد و مسئول به شمار می‌‌آید. به‌قول شاعر:  هر   که    او   آگاه‌تر   پر  درد تر  هر  که  او  پر  دردتر رخ زردتر پس بدان این اصل را ای اصل جو     هر که را در دست او بردست بو