eitaa logo
باشگاه خبر سراسری . کانال اخبار شبکه خبرنگاران جوان سیما
2.8هزار دنبال‌کننده
86.8هزار عکس
56.1هزار ویدیو
177 فایل
بسمه تعالی ❁﷽❁ ❌ بدلیل مسدودیت باب خیرات و خدمات پس از انتخابات جدید برای مدافعین انقلاب ، فعالیت در پیامرسانهای داخلی به اتمام رسید.!! ارتباط // 👉🏻 @yjcnews_ir پیج شبکه خبر اینستاگرام در خدمت شماست. 👉🏻 https://instagram.com/iribnews.iran
مشاهده در ایتا
دانلود
آدمکش‌های آمریکایی عفو شدند 🔹ترامپ فرمان عفو و آزادی ۴ پیمانکار پیشین دولت این کشور را صادر کرد که در سال ۲۰۰۷ به جرم قتل عام ۱۴ غیرنظامی عراقی در بغداد محکوم شده بودند.. 🔸وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه‌ای شدید اللحن عفو متهمان به قتل شهروندان عراقی توسط رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد.
⭕️آمریکا درصدد بستن سفارت خود در بغداد 🔸پایگاه آمریکایی «آکسیوس» گزارش داد که در پی چندین مورد حمله راکتی به منطقه سبز، آمریکا درصدد بستن سفارت خود در بغداد است. 🐺🐺درخواست ۱۵۰ قانونگذار آمریکایی برای بازگشت بایدن به برجام 🔹️۱۵۰ تن از قانونگذاران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای خواستار بازگشت جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا به توافق هسته‌ای ایران موسوم به برجام شدند. 🔹️این نمایندگان دموکرات با امضای یک نامه از بایدن خواستند بدون هیچ پیش شرطی به توافق هسته‌ای ایران بازگردد. 🔹️در این نامه آمده است: ما نمایندگان دموکرات شدیداً از درخواست رئیس جمهور منتخب برای بازگشت ایران به تعهداتش ذیل برجام و نیز بازگشت آمریکا به این توافق و آغاز مذاکرات جدید حمایت می‌کنیم. دیپلماسی با تهران بهترین راهکار برای توقف و بازگرداندن برنامه هسته‌ای ایران به عقب است. 🔹️این نمایندگان بار دیگر از حمایت خود بر برداشتن گام‌های دیپلماتیک از سوی بایدن جهت احیای محدودیت‌ها بر برنامه هسته‌ای ایران تاکید کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم 🗓 |پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ 
🔥 : 🚩عناوین امروز 🔰🔰🔰 http://www.bartarinha.ir/fa/news/251 🐺🐺حمایت دموکرات‌ها از بازگشت بایدن به برجام http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072926 🐺ترامپ طرح بودجه نظامی سالیانه آمریکا را رد کرد. http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072923 ♦️صعود یکپارچه بورس‌ها در جهان http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072918 ♦️دلار آمریکا درحال عقب رفت http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072899 🐺تهدید جدید ترامپ علیه ایران در پی حمله راکتی به سفارت http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072892 ♦️انتقاد سازمان ملل از عفو قاتلان شهروندان عراقی http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072890 🚖 کاهش ۷ تا ۹۰میلیونی نرخ انواع پژو در بازار http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072870 🚘بازار خودروهای خارجی در انتظار کاهش قیمت‌ها http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072921 ♦️۲ باند خرید و فروش سلاح در لرستان منهدم شد. http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072853 ♦️دستگیری سارقان طلا فروشی در برازجان http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072854 ♦️اراذل فضای مجازی در سلسله دستگیر شدند. http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072851 ♦️انهدام باند تبانی و ارتشاء در فرودگاه آبادان http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072843 ♦️تداوم محدودیت‌های کرونایی در هفته آینده http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072845 ♦️پیش‌بینی بیل گیتس از تشدید همه‌گیریِ کرونا 👌 البته اینجا همه گیر شد ، و انشاالله تمام... http://www.bartarinha.ir/fa/news/1072829
🌦🌧🌈 امروز احتمال بارش در شمال و غرب کشور
📺 فیلم های سینمایی و تلویزیونی سیما در پنج‌شنبه 4 دی ماه 🔹 «انتخاب اسلحه» به کارگردانی «آلن کورنو»،ساعت 1 بامداد از شبکه نمایش 🔸«جک ناقلا» به کارگردانی «یورگن لردام»،ساعت ‌‌8 از شبکه دو 🔹«بازی مهره سفید» به کارگردانی «حسن لفافیان»،ساعت 10 از شبکه سه 🔸«روزهای زندگی» به کارگردانی «پرویز شیخ طادی»،ساعت 11 از شبکه نمایش 🔹«پازل» به کارگردانی «ابراهیم شیبانی»،ساعت 13 از شبکه نمایش 🔸«آدم برفی ها» به کارگردانی «رابرت کربسون»،ساعت 13:30 از شبکه پنج 🔹«خرس قهوه ای» به کارگردانی «بن گلاک»،ساعت 14 از شبکـه کودک. 🔸«هنوز نرسیدیم» به کارگردانی «برایان لوانت»،ساعت 15 از شبکه نمایش 🔹«توقف ناپذیر» به کارگردانی «کیم مین هو»،ساعت 16 از شبکه سه. 🔸«دور از او» به کارگردانی «سارا پولی»،ساعت 17 از شبکه نمایش. 🔹«الیور توئیست 2» به کارگردانی «کوکی گیدرویک»،ساعت 18 از شبکه امید. 🔸«امروز» به کارگردانی «رضا میرکریمی»،ساعت 19 از شبکه نمایش. 🔹«هتل بزرگ بوداپست» به کارگردانی «وس اندرسون»،ساعت 20:45 از شبکه چهار. 🔸«گاتی» به کارگردانی «کوین کانلی»،ساعت 21 از شبکه نمایش. 🔹«جانواران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها» به کارگردانی «دیوید یتس»،ساعت 23 از شبکه نمایش. 🔸«آسمان خراش» به کارگردانی «راسون مارشال توربر»، ساعت 23:15 از شبکه یک. 🔹«خواب های خط خطی» به کارگردانی «سیدمحمد حسینی»،ساعت 24 از شبکه شما
🔺آمپول تقلبی یک زن تهرانی را به مرز مرگ کشاند. @IRINNTw 👈«اخبار مهم در «ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ⭕️ رونمایی از یک #اسپری ایرانی برای #درمان_کرونا 🔻کارشناس #برنامه_طبیب شبکه‌ سوم سیما؛ این اسپری منشأ #گیاهی دارد،، بر اصول #علم_نوین استوار بوده نام دارو: PHR۱۶۰ ..!!! 🌴🌐💧 #قطره_اکالیپتوس را که درختان اون در همه جای ایران #رایگان هست.// از داروخانه بگیرید .✔️ ✅ برای انجام #خشک_کنندگی و #نابودی کامل و #سریع سلولهای #ویروسی و عملکرد #بهتر و 100 درصدی ://💯 💧💧💧 چند قطره رو روی #شعله_پخشکن_فلزی با حرارت #آتش🔥 گرم کرده ، و بخار الکل و چربی #ضدویروس اونو بمدت یک دقیقه 👌 عمیقا" #استنشاق نمایید..💧♨️🔥 🚩 @IRANNN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥از آرزوهای #حاج_قاسم که تحققش را به ما واگذار کرد. #مرد_میدان #سردار_دلها @IRINNTw 👈«اخبار مهم در «ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺غارت فروشگاه‌های لندن در پی شیوع #کرونای_انگلیسی که انگلیس را دومین قطب شیوع #کرونا در جهان کرده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺روحانی: FATF بهترین راه مبارزه با فساد است. ممکن است برخی خوش‌شان نیاید، اما لوایح چهارگانه FATF بهترین راه برای مبارزه با فساد است. @IRINNTw 👈«اخبار مهم در «ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تضمین نمی دهیم! ♦️ظریف: FATF هم تصویب شود تضمین نمیدهیم مشکلات حل شود؛ نه بنده و نه آقای رئیس جمهور نمیتوانیم تضمین دهیم با تصویب این لوایح مشکلات ما حل شود!
🔸سفر رییس قوه قضاییه به بجنورد 🔹سفر حجت‌الاسلام‌ رئیسی به استان خراسان شمالی یک روزه است و در قالب سفرهای استانی صورت می گیرد. 🔹بررسی وضعیت قضایی خراسان شمالی از برنامه‌های رییس دستگاه قضا در اين سفر است.
🔴 تلفات #کرونا در امریکا از 334 هزار نفر گذشت 🔸 پایگاه اینترنتی ورلد مترز: تعداد مبتلایان به ویروس #کرونا در جهان به 18 میلیون و 917 هزار و 152 نفر رسید از این تعداد 334 هزار و 218 نفر جان باخته و 11 میلیون و 101 هزار و 866 نفر بهبود پیدا کرده اند.
🐺ترامپ بودجه نظامی آمریکا را وتو کرد. 🔹رئیس‌جمهور آمریکا قانون اختیارات دفاع ملی «بودجه نظامی» این کشور برای سال ۲۰۲۱ که به تازگی در مجلس سنا به تصویب رسیده بود را وتو کرد.. 🔸نمایندگان سنای آمریکا جمعه شب گذشته با اکثریت قاطع آرا قانون اختیارات دفاع ملی این کشور برای سال مالی ۲۰۲۱ را تصویب کرده بودند.
پوستر پویش بین‌المللی «نسل سلیمانی» رونمایی شد. 🔹سازمان بسیج دانش‌آموزی این پویش را با هدف درخواست از فرماندهان جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه طراحی کرده. علاقه‌مندان می‌توانند با امضای الکترونیکی نامه‌ای به پویش بپیوندند.
🔸سه طرح پتروشیمی، امروز با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح می‌شود. 🔹پتروشیمی اُلفین و گوگردزدایی ایلام، سولفات پتاسیم ارومیه و پتروشیمی هگمتانه سه طرحی‌ است که به بهره‌برداری می‌رسند. 🔹این طرح‌ها با 28 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ساخته شده‌اند.
🔰بال گرانی مرغ شکست؟ 🔹️همه ساله از ۲ ماه مانده به ایام‌پایانی سال، مرغداران در واحدهای خود اقدام به جوجه ریزی می کنند که امسال هم به سبب تمهیدات پشتیبانی در خصوص تامین و توزیع نهاده دامی، کمبودی در عرضه نداریم. 🔹️بسیاری از مسئولان بر این باورند که با توجه به تامین نهاده دامی و ترخیص از بنادر، تولیدکنندگان با خیال آسوده می توانند به تولید ادامه  دهند، اما آنچه حائز اهمیت است امسال هم همانند سال قبل خبری از تقاضا نیست. 👉 yjc.ir/00VtF0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خودروی مدل ۹۹ بخرید، مدل ۹۸ تحویل بگیرید! 🔹قائم مقام فروش محصولات سایپا: چون سازمان محیط زیست برای خودروهای فاقد یورو ۵ مجوز شماره‎گذاری صادر نمی‎کند، ۷۵۰۰ خودروی ثبت‎نامی مردم در پارگینگ‎ها مانده است. 🔹در نهایت سازمان محیط زیست گفته که اگر مدل خودروها را ۹۸ کنید، مجوز شماره‎گذاری صادر می‎کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بیل گیتس چگونه به ثروتمندترین مرد دنیا تبدیل شد؟ 🔹زندگینامه بیل گیتس را در این ویدئو گوش کنید.