eitaa logo
باشگاه خبر سراسری . کانال اخبار شبکه خبرنگاران جوان سیما
2.8هزار دنبال‌کننده
86.8هزار عکس
56.1هزار ویدیو
177 فایل
بسمه تعالی ❁﷽❁ ❌ بدلیل مسدودیت باب خیرات و خدمات پس از انتخابات جدید برای مدافعین انقلاب ، فعالیت در پیامرسانهای داخلی به اتمام رسید.!! ارتباط // 👉🏻 @yjcnews_ir پیج شبکه خبر اینستاگرام در خدمت شماست. 👉🏻 https://instagram.com/iribnews.iran
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چگونه برای دریافت خسارت ناشی از قطعی برق اقدام کنیم؟ 🔸یاقوتی، مدیرکل مدیریت مصرف برق و امور مشتریان شرکت توانیر: 🔹مشترکانی که لوازم برقی خانگی آنها به دلیل نوسان برق دچار مشکل شده است، با مراجعه به سایت bime.tavanir.org.ir می توانند اقدام به اعلام خسارت و دریافت مبلغ کنند. 🔹کارشناسان شرکت توانیر برای تعیین خسارت وارد شده ابتدا مشاهده می کنند که در زمان خرابی لوازم برقی، آیا خطوط برقی آن ساختمان از نوسان یا قطعی برق دچار مشکل شده بوده یا خیر و در صورتی که در آن زمان هیچ اختلال برقی رخ نداده باشد، هیچ خسارتی به حساب فرد واریز نمی شود. 🔹به هر حال مشترکان در فرآیند تعیین خسارت اقدام به معرفی حساب بانکی خود و شماره شبای کارت بانکی خود می کنند و در صورت تایید کارشناسان، مبلغ به حساب آنها واریز می شود.
🔸وب سایت‌های رسمی طالبان به دلایل نامشخص از اینترنت حذف شدند. 🔹وب سایتهای رسمی طالبان که پیامهای این گروه را حداقل به پنج زبان از جمله پشتو، اردو، عربی، انگلیسی و دری به شهروندان افغان میرساندند، علیرغم محافظت توسط یک شرکت زیرساخت و امنیت وب آمریکایی، دیروز جمعه از اینترنت حذف شدند. 🔹این شرکت آمریکایی دلیل حذف ناگهانی سایتهای طالبان را فاش نکرد. 🔹پیشتر، فیس بوک تعدادی از حسابهای طالبان را به دلیل مغایرت با سیاستهای این شرکت ممنوع کرده بود.
: ⭕️ ساعت مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مشخص شد. 🔸۲۲ شهریور(دوشنبه) 🔹استقلال-الهلال 🔹ورزشگاه زعبیل دبی ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران 🔸۲۳ شهریور(سه شنبه) 🔹استقلال تاجیکستان-پرسپولیس 🔹ورزشگاه پامیر ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران 🔹النصر عربستان-تراکتور 🔹ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران ⭕️ رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان - روسیه 🔸القوسی به نیمه نهایی رسید. 🔹در ادامه مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان در روسیه و در وزن ۹۷ کیلوگرم مرتضی القوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل ایگناس بوکاسکاس از لیتوانی به پیروزی دست یافت. 🔹او در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲ بر ۱ هایک خلویان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
🔸کارنامه نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۰ منتشر شد 🔹کارنامه نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۰ در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش منتشر شد.
🔸رأی قطعی خلع ید هفت تپه به دولت و خریدار ابلاغ شد. 🔹رأی قطعی شعبه ۵۵ حقوقی تهران دایر بر خلع ید هفت تپه به دولت و‌ خریدار ابلاغ شد. 🔹مالکیت هفت تپه از خریدار خلع ید و به دولت واگذار می‌شود و با حکم صادره این مجتمع به بیت المال بازمی‌گردد. 🔹۲۲ تیرماه سال جاری سخنگوی وقت قوه قضاییه از دستور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در اولین روزهای آغاز کاری خود برای پیگیری پرونده هفت تپه خبر داده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برنامه ی نوبت عصر جلسه بررسی برنامه وزیران پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی 🔹این جلسه به صورت زنده از شبکه خبر پخش می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس جمهور: من در ایام انتخابات اموالم را اعلام کردم 🔹در ارتباط با اموال و دارایی‌ها ما قانون تصویب کردیم، در قوه قضائیه آیین‌نامه این قانون را تعیین کردیم. برخی از مواد این قانون، ایراد گرفتند اما ما نگذاشتیم مانع از اجرای قانون شوند. 🔹سامانه‌ای را برای این موضوع طراحی کردیم که ان‌شاالله با تعامل با مجلس ابهامات این قانون رفع می‌شود. 🔹در انتخابات من اموال خود را اعلام کردم و به سوابق من مراجعه کنید. ضمن اینکه برای اجرای قانون اعلام اموال رییس قوه قضاییه به رهبری شاید اولین نفر بودم که این قانون را اجرا کردم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: بنای عمل به وعده‌ها را دارم 🔹رئیس‌جمهور پس از صحبت‌های مخالفین و مفاقین درباره کابینه سیزدهم: بنای عمل به وعده‌ها را دارم، با ادعا نمی‌توانم این را اثبات کنم، مردم باید ببینند. 🔹دولت و وزرا به وعده‌ها عمل می‌کنند، مردم نباید تصور کنند که وعده‌ها برای انتخابات و ایجاد هیجان بوده است. 🔹برنامه کوتاه مدت دولت سیزدهم رفع مشکلات در زمینه کرونا، کسری بودجه و بازار سرمایه است. 🔹برنامه بلند مدت به زودی پس از اخذ نخبگان نهایی می‌شود و در اختیار مجلس قرار می‌گیرد. 🔹 نسبت به سفره مردم همه دولت مسئول هستند.
حشمت غنی: برادرم باید برگردد و پاسخگوی مردم باشد. برادر رئیس‌جمهور پیشین افغانستان: 🔹ساکنان پنجشیر خواهان جنگ نیستند و نمی‌توانند جنگی علیه طالبان تحمیل کنند. 🔹طالبان دارای راهبرد امنیتی ویژه‌ای است، اما باید برای مبارزه با فقر و گرسنگی و برقراری روابط با جهان و همسایگان تلاش کند. 🔹اشرف غنی قطعاً به کشور بازخواهد گشت، او باید با مردم روبرو شود و درباره اتهامات گرفتن پول و انتقال آن به خارج از کشور، توضیح دهد.
رشد قیمت خودرو در بازار تعطیل 🚙 توزیع قطره‌چکانی خودرو توسط شرکت‌های خودروسازی عاملی شده تا بخشی از تقاضای خرید خودرو از بازار خارج و قیمت‌ها شیب افزایشی را تجربه کنند. 🚗 در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۲۴۵ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۵۲ میلیون تومان، ساینا ۱۴۷ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان، کوییک دنده‌ای ۱۶۸ میلیون تومان، رانا ای ایکس ۲۲۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۳۸۵ میلیون تومان، پژو پارس ۲۷۰ میلیون تومان، سمند ال ایکس ۲۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: نسبت به استفاده از ظرفیت بانوان غفلت نکردیم و نخواهیم کرد 🔹استفاده از حضور بانوان در وزرا و کابینه خلاصه نخواهد شد، بلکه در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍گزارش سی‌ان‌ان از خیابان منتهی به فرودگاه کابل 🔹همکار سابق آمریکایی‌ها میگه #بایدن قول داده بود به افرادی که با نیروهای آمریکایی کار کرده‌اند ویزا بده ولی الان توصیه‌نامه‌ای می‌خواهند که هيچکس نداره. نفر بعدی هم میگه من که کارت سبز دارم را هم نپذیرفتند. نتیجه اعتماد به #آمریکا. @yjcnewsir
انتصاب سرپرست شستا در وقت اضافه! 🔹سید ضیاالدین شجاعی برهان»با حکم شریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان سرپرست شستا منصوب شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دلخوش: کم‌ترین امتیاز بین وزرا به آقای باغ‌گلی داده شده است 🔹نماینده مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: به خاطر جوان بودن وزیرآموزش مخالف او نیستیم، برای این مخالف هستیم که دشمن سواستفاده نکند و فرهنگ ما درست بشود. گزینه‌های باتجربه‌تری نسبت به ایشان وجود دارند. 🔹نمی‌توان برای این پست کسی را انتخاب کرد که از بدنه دولت نیست. 🔹شما وقتی می‌خواهید یک مدیر انتخاب کنید به سابقه آن نگاه می‌کنید. ایشان سابقه مدیریتی ندارد.
آشوب در ملبورن؛ ۶ مأمور پلیس روانه بیمارستان شدند. 🔹تظاهرات هزاران نفری علیه محدودیت‌های کرونایی در شهر ملبورن استرالیا به درگیری پلیس و معترضان منتهی شد و دست‌کم ۶ نیروی پلیس به بیمارستان منتقل و بیش از ۲۰۰ نفر نیز بازداشت شدند..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عنابستانی: فرصت بدهید به جوانی که برنامه دارد/ برنامه‌های باغ‌گلی قابل دفاع است. 🔹نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: چرا فراموش می‌کنیم که ژنرال‌های تدبیر و امید چه بر سر این ملت آوردند؟ می‌گویند روزهای سختی داریم و فرصت آزمون و خطا نداریم اما سوالم این است مگر آن روزها سخت نبود و جنگ نبود که کشور را به جوانان سپردیم؟ 🔹نسل جوان ۴۰ سال به نظاره نشسته‌اند و ایده‌هایشان مثل بغض در گلو مانده است. جوانان خون دل خورده‌اند. جوانان را به خامی متهم می کنند تا دستشان کوتاه نشود. 🔹به نسلی که ایده دارد فرصت بدهید. من ۱۶ سال قبل در شهرداری مشهد به امثال باغ‌گلی فرصت دادم و نتیجه گرفتم. به جوانی که برنامه دارد، انقلابی است و تخصص دارد فرصت بدهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 راستی: تمام رسانه‌های معاند در حال تخریب آقای باغ‌گلی هستند.. 🔹نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: یکبار بگذارید فرزندان راستین انقلاب با فکر نو بیایند تا آموزش و پرورش را سامان دهند. 🔹کدام یک از نمایندگان مخالف آقای باغ‌گلی، در خصوص سند ننگین ۲۰۳۰ اعتراض کردند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش بدلیل عدم تجربه و مدیریت فاقد صلاحیت برای انتخاب این وزارتخانه است 🔹آموزش و پرورش امروز نیروی میدانی می‌خواهد که آقای باغ‌گلی فاقد چنین ویژگی است و ایشان سابقه تدریس مدارس دولتی را ندارد و ایشان به عنوان مدیر عامل در مدارس خاص اشتغال داشته است.
«محمد بنا» در تیم ملی کشتی فرنگی ابقا شد 🔹حکم سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به محمد بنا اهدا شد.
واکسیناسیون بالای ۳۵ سال در سیستان و بلوچستان 🔹معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان: جمعیت سنی بالای ۳۵ سال و قبل از آن می‌توانند جهت دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قادری: وزارت آموزش و پرورش وزارت اقتصادی نیست اما گردش مالی آن از برخی از وزارتخانه‌ها بیشتر است 🔹نماینده مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: نزدیکی باغگلی با آقای نظری شرط کافی و لازمی نیست و باید با دغدغه‌های معیشتی و سند راهبری آشنایی داشته باشند. 🔹مجموعه فرهنگیان افراد نکته‌سنجی هستند و کوچکترین اشتباه این وزیر می‌تواند برای کشور هزینه داشته باشد و این وزارتخانه محل آزمون و خطا نیست و صحنه‌ای است که با زندگی بیش از ۵٠ میلیون نفر سر و کار دارد. همچنین باغگلی می‌توانند در جایگاه‌های دیگر عملکرد خوبی داشته باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش: به شما متعهد می‌شوم سند ۲۰۳۰ را در هر روزنه‌ای باشد از بین ببرم 🔹ما امروز گروهی از افراد را در کشور داریم که دنبال سند ٢٠٣٠ هستند و به دلیل خلا موجود در سند تحول هستند. من قول می دهم که سند تحول را به گونه ای اجرا کنم و بر دهن کسانی بزنم که فکر می کنند، سند تحول ما کارایی ندارد و به دنبال سند ٢٠٣٠ هستند.
🔥صادرات ال پی جی ایران به بالاترین میزان در دو سال گذشته رسید. 🔹منابع تجاری می‌گویند که صادرات ال پی جی ایران بین ماه‌ جولای تا آگوست به بالاترین میزان در دو سال گذشته رسید و این کشور ۵۰۰ هزار تن ال پی جی صادر کرده است. 🔹چین در ماه ژوئن با واردات ۴۶۴ هزار تن ال پی جی از ایران بزرگ‌ترین خریدار این محصول از کشورمان بوده و به طور کلی ۹۵ درصد صادرات ایران را خریداری کرده است. بنگلادش و پاکستان هم از دیگر مشتریان ال پی جی ایران بوده‌اند.