eitaa logo
باشگاه خبر سراسری . کانال اخبار شبکه خبرنگاران جوان سیما
2.8هزار دنبال‌کننده
86.8هزار عکس
56.1هزار ویدیو
177 فایل
بسمه تعالی ❁﷽❁ ❌ بدلیل مسدودیت باب خیرات و خدمات پس از انتخابات جدید برای مدافعین انقلاب ، فعالیت در پیامرسانهای داخلی به اتمام رسید.!! ارتباط // 👉🏻 @yjcnews_ir پیج شبکه خبر اینستاگرام در خدمت شماست. 👉🏻 https://instagram.com/iribnews.iran
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ورود سازمان بازرسی به تخلف ۱۲۰ میلیاردی دانشگاه شهید بهشتی رییس سازمان بازرسی کل کشور: 🔹بررسی‌ها و پیگیری‌های سازمان بازرسی روشن کرده که این تخصیص به صورت غیرقانونی و از محل اعتبار یک میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا صورت گرفته است. 🔹پس از پیگیری‌های این سازمان محل تخصیص این اعتبار تغییر کرده و از محل حساب خاص در اختیار ریاست جمهوری تأمین شده است که البته پیگیری تخلفات احتمالی در تخصیص جدید نیز در دستور کار قرار گرفته است.
بسم الله الرحمن الرحیم ✨﷽✨ 🚩 #فبای_آلآء #ربکما_تکذبان آنانکه به #خداوند ایمان دارند.👌 🆘 🌴 قویترین #ضدویروس_فوری طبیعی و #بازکننده_سینه و #رفع_کننده_سرفه مزمن تنها در یک دقیقه...💯 🆘 جهت نجات از همه' #آنفولانزاهاا و #کروناهای_نازنین 🌴🌿 نگهداری چند برگ #اکالیپتوس_معطر بصورت محافظت شده در محیط درب بسته ( داخل پلاستیک دربسته ) برای #پیشگیری و #درمان به موقع تمامی #کروناهاا در منزل #لازم و #واجب است...💯 🔰 طریقه' نگهداری و کاربرد. 💧 #قطره_اکالیپتوس را از داروخانه بگیرید / بازکننده سینه و رفع سرفه .. 🔰🔰🔰 🌈 @tebson 🔥🌿
⭕️بررسی تخلف ۱۲۰ میلیاردی در دانشگاه شهید بهشتی/۱۰ متخلف در شهرداری لواسان به مراجع قضایی معرفی شدند 🔸حجت‌الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور: 🔹از سال ۹۶ تاکنون ۶۵۰ هزار متر مربع ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه صورت گرفته که ۲۵۰ هزار متر مربع آن در محدوده و ۴۰۰ هزار متر مربع نیز در حریم شهر بوده است. 🔹در این مدت میزان ۵۵ میلیارد تومان تخفیفات غیرقانونی از سوی شهرداری به برخی از افراد ارائه شده است. 🔹۱۰ نفر از متخلفان تحت تعقیب قضایی و اداری قرار گرفته اند و گزارش لازم نیز برای اقدام به مراجع قضایی ارسال شده است. 🔹بررسی‌ها و پیگیری‌های سازمان بازرسی روشن کرده که این تخصیص به صورت غیرقانونی و از محل اعتبار یک میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا صورت گرفته که پس از پیگیری‌های این سازمان محل تخصیص این اعتبار تغییر کرده و از محل حساب خاص در اختیار ریاست جمهوری تأمین شده است. 🔹البته پیگیری تخلفات احتمالی در تخصیص جدید نیز در دستور کار قرار گرفته است.
⭕️واریز سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه ۶۶۸ هزار خودروی حمل و نقل عمومی 🔸مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور: 🔹ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه ۶۶۸ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی)، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهر‌های بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد. 🔹اعتبار فوق در تمامی کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و آن‌ها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده کنند. 🔹رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند. 👉 yjc.ir/00Vh5y
⭕️آموزش آشپزی؛ از کروسان چیزبرگر و ساندویچ قارچ و سیر تا ترشی لیته جنوبی + تصاویر 👌⭕️ سسها و ترشیها و شورهای دارای سرکه شیمیایی #سرطانزا هستند... سسهای خانگی با سرکه #طبیعی مصرف کنید. 👌 @tebson 👉 yjc.ir/00Vh2L
فروش فوق‌العاده سایپا از سه‌شنبه 🚙 ثبت نام مرحله جدید فروش فوق‌العاده سایپا از روز سه شنبه آغاز می‌شود.
به یگان‌های پدافندی دستور برخورد شدید صادر شد. جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص): 🔹تمامی تحولات نظامی منطقه قره‌باغ به‌صورت ۲۴ ساعته رصد می‌شود. 🔹در تأمین امنیت پایدار مردم ایران با احدالناسی نداریم. 🔹طبق دستورات صادر شده به یگان‌های مستقر اگر خطایی رخ بدهد به شدت برخورد خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️انهدام باند حرفه ای توزیع مواد مخدر 🔹️ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد اعضای باند حرفه ای تهیه و توزیع مواد مخدر را که در شهرستانهای غرب استان تهران و استان البرز فعالیت می کردند را شناسایی و بازداشت کردند.
🔺سقوط آزاد قیمت جهانی طلا در پی انتشار خبر کشف واکسن #کرونا 🔹پس از انتشار خبر کشف واکسن کووید۱۹ توسط شرکت آمریکایی فایزر، قیمت #طلا در جهان از هر اونس ۱۹۶۵ دلار به ۱۸۹۲ دلار #سقوط کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺تایید رای دادن جنازه ها در #انتخابات_آمریکا🔹۹۹٪ این افراد مرده به #بایدن رای دادند! @IRINNN 👈«اخبار مهم در «ایتا
🛑 كاهش ساعت كارى خطوط حمل و نقل عمومى در پايتخت، از فردا 🔹نظر به تصميمات ستاد ملى مبارزه با كرونا مبنى بر اعمال محدوديت يك ماهه براى فعاليت مشاغل و جلوگيرى از شيوع ويروس كرونا، كاهش ساعت كارى خطوط حمل و نقل عمومى در پايتخت از سوى معاونت حمل و نقل، ترافيك از فردا ( ٢٠ آبان ماه ) به مدت يك ماه اعمال ميشود. 🔹به منظور اعمال محدوديت و كاهش فعاليت در خطوط اتوبوسراني پايان زمان فعاليت ناوگان در تمامى خطوط بی ار تى ( انبوه بر) در مسير رفت( اخرين اعزام) ساعت ٢٠ و در مسير برگشت آخرين اعزام به ساعت ٢٠.٣٠ كاهش خواهد يافت.
❌مسافرگیری از ایستگاه بسیج تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود. 🔹مسافرگیری در ایستگاه بسیج خط ۷ متروی تهران به علت تمام نشدن عملیات ایمن سازی و تحکیم بیشتر تونل در حال ساخت ایستگاه شهدای هفده شهریور تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌گیرد.❌ 🔹 مسافرگیری در سایر ایستگاه‌های فعال خط هفت بدون هیچ تغییری انجام می‌شود و مسافران می‌توانند از سایر ایستگاه‌های این خط استفاده کنند.
🐓قیمت مصوب مرغ قابل اجرا نیست/ نرخ هر کیلو مرغ در بازار ۳۰ هزار تومان 🔸کمالی سروستانی مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری در نقاط مختلف از ۱۵ هزار و ۸۰۰ تا ۱۸ هزار تومان، مرغ آماده به طبخ درب کشتارگاه ۱۹ هزار و ۸۰ تا ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان و در خرده فروشی ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان است. 🔹اگر ۸۰ درصد ذرت و ۵۵ درصد کنجاله سویا با نرخ مصوب در اختیار مرغدار قرار گیرد، نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان بوده که متاسفانه این امر تاکنون محقق نشده است. 🔹با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، عرضه مرغ با نرخ مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان قابل اجرا نیست.
🔸سرنگونی بالگرد روسی بر فراز ارمنستان 🔹یک منبع امنیتی روسی به اسپوتنیک گفت که یک بالگرد روسی بر فراز ارمنستان سرنگون شده است. 🔹برخی منابع خبری مدعی شدند که جمهوری آذربایجان اقدام به سرنگون کردن این بالگرد روسی کرده است.
🚗 فروش فوق‌العاده ۷ محصول سایپا با قرعه‌کشی و تحویل سه‌ماهه 🔸سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا از ساعت 10 فردا سه‌شنبه 20 آبان، به مدت 3 روز به روی متقاضیان خرید خودرو باز خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اگر بازار مدیریت نشود، آسیب گسترده‌‌ای به زحمات یک‌ساله کشاورز وارد می‌شود. پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در گفتگو باخبرفوری: 🔹به‌جهت حفظ حقوق شهروندان، وزارت کشاورزی بعنوان نهاد متولی این امر بایستی ورود جدی پیدا کند 🔹خرید تضمینی یکی از تدابیری است که می‌شود پایه اولیه فروش محصولات باشد 🔹وزارت کشاورزی باید اقدام خرید تضمینی را بکارگیرد تا از وقوع اتفاقات در کشت و فروش زعفران جلوگیری شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه کارتخوان در کشور وجود دارد که برای ۴۰ درصد آنها هیچ هویتی به عنوان فعال اقتصادی نیست.
🔹پيش بينی عجيب از وضعيت بازار در روزهای آتی 🔹سید علیرضا عظیمی پور کارشناس و تحلیلگر مسائل اقتصادی، در یادداشتی نوشت: انتظار میرود با تداوم کاهش نرخ ارز در روزهای پیش رو، بیشترین ریزش قیمتها را در بازارهایی شاهد باشیم که وابستگی جدی به دلار دارند. لذا ارز، طلا و خودروهای خارجی که عمدتا بدلایل سفته بازی در ماه های اخیر از رشد قیمتهای بالا و حتی حبابی برخوردار بودند و از جمله بازارهایی هستند که فاقد دستگاه نظارتی و یا تنظیم کننده قوانین و مقررات هستند، بشدت تحت تاثیر قرار می گیرند.
♦️واکنش سازمان جهانی بهداشت به نتیجه مثبت واکسن کرونا سازمان جهانی بهداشت: 🔹آزمایش‌های واکسن فایزر بسیار مثبت است 🔹ممکن است واکسن کرونا تا مارس ٢٠٢١ وضعیت اپیدمیک را کاملا تغییر دهد. 🔹واکسن کرونا برای آماده شدن تا سال ۲۰۲۱ به ۴.۵ میلیارد دلار دیگر نیاز دارد. 🔹️منابع خبري اعلام کردند در پي انتشار اخبار مثبت درباره موفقيت واکسن هاي کرونا، بهاي طلا در بازارهاي جهاني ۴ درصد کاهش يافت.