شاید هم نوع چاپش بیشتر به جزوه بخوره، ولی بهرحال ما جزو کتابا حسابش میکنیم.
اسمی که براش انتخاب کردن جذابه، امیدوارم به محتوا ارتباط داشته باشه ...
#عضو_چهلوششم_کتابخونه
بریم ببینیم تا آخر ۰۴ #عضو_چندم_کتابخونه قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔
#هرچی_بیشتر_بهتر
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
و این عزیز دل
که ۱۵ ساله میخوام بخونمش و چند بارم از کتابخونه گرفتم و نشده بخونم
امیدوارم گره کار ایندفعه باز بشه
#عضو_چهلوهفتم_کتابخونه
بریم ببینیم تا آخر ۰۴ #عضو_چندم_کتابخونه قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔
#هرچی_بیشتر_بهتر
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
اگه نگفته بودم، الان بگم که علاقهام (علاقه شدیدم) به ناداستان یکی از دلایلیه که سختمه دیگه رمان و داستان بخونم (متاسفانه)
خواستم ناداستان خارجی هم امتحان کنم (البته ویرانه های من رو قبلا خوندم و خوشم اومده)
#عضو_چهلوهشتم_کتابخونه
بریم ببینیم تا آخر ۰۴ #عضو_چندم_کتابخونه قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔
#هرچی_بیشتر_بهتر
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
در دنیایی که سووشون خوندن مد شده
ما سووشون نخونده میریم سراغ یکی دیگه از رمانهای بانو دانشور
تا حالا هم یه کلمه ازشون نخوندم
تازه
با کتابای همسر گرامیشون هم نمیتونم ارتباط بگیرم
#عضو_چهلونهم_کتابخونه
بریم ببینیم تا آخر ۰۴ #عضو_چندم_کتابخونه قراره چه عددی رو تو خودش جا بده؟ 🤔
#هرچی_بیشتر_بهتر
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
💛 عطر زعفرون :) | 🇮🇷
در دنیایی که سووشون خوندن مد شده ما سووشون نخونده میریم سراغ یکی دیگه از رمانهای بانو دانشور تا
هرچند حلقه کتاب عقب افتاده و هنوز توفیق خوندنش حاصل نشده
و
از اونجایی که در دوران ریدینگ اسلامپ (معادل فارسی نداره، تقریبا یعنی یه حالی که یه کتابخون هرکاری میکنه نمیتونه کتاب بخونه) قرار دارم
دارم سووشون رو میبینم
جدای از انتقادات نسبت به ۹۹ درصد کار، همین که داره انگلیسیها رو بد نشون میده جای شکر داره.
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
حالا هی بگین کتاب بخون!👀
من الان با کتابی که از صفحه ۱۵۲ پریده ۱۶۹ چه کنم؟💔
تازه داشت متنش روون میشد و گرم خوندن شده بودم
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
هدایت شده از مدرسه نویسندگی مبنا
📝 روایت؛ وظیفه جوانها
روایت کنید حقایق جامعهی خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. شما اگر روایت نکنید دشمن روایت میکند. این وظیفهی جوانهای ماست.
(مقام معظم رهبری)
⏰ فقط و فقط ۲ روز مانده تا پایان ثبت نام دورههای نویسندگی
📍تا دیر نشده ثبت نام کنید:
🔗 https://B2n.ir/qp6290
| @mabnaschoole |
💛 عطر زعفرون :) | 🇮🇷
📝 روایت؛ وظیفه جوانها روایت کنید حقایق جامعهی خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. شما اگر روایت
جامعه نیاز داره زنده باشه. نبض این زنده بودن، روایته.
تاریخ رو کسانی مینویسن که قلم به دست میگیرن.
اگه ما روایت نکنیم، یکی دیگه میاد بهجاش قصهی ما رو مینویسه… اونجوری که خودش میخواد.
وقتشه خودت روایتگر باشی؛ از چیزایی که دیدی، از واقعیتهایی که لمسشون کردی، از دنیایی که توش زندگی میکنی.
نصف مهر گذشت!
امسال، سال سردرگمیه.
کارا به بهترین شکل خودش روی روال داره پیش میره اما من حس میکنم یه چیزی این وسط کمه!
کتاب نمیخونم
نمینویسم
و حس میکنم یه چیزی نیست، یه چیزی که من رو وصل میکنه به زهرا و الان گمش کردم ... کاش حلقهی وصلم به خودم رو پیدا کنم زودتر ...
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
نتیجهی اینکه صبح یه روز بری لیزرتگ
عصرش بری اتاق فرار
این میشه که همش فکر میکنی یه نفر پشتته، هر دری هم میبینی حس میکنی حتما نیازه بازش کنی نکنه که یه چیز مهم توش باشه.
پ.ن: هرچند بازیهای حرکتی خیلی جذابن، ولی حقیقتا بخشی از روحم هنوز به بردگیم نیاز داره ...
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book
اگه رفتین جمکران، از باب الشهاده برین تو و دست چپتون، وارد فروشگاه بشید و یکی از این شربت شهادت دلبرا سفارش بدین و کیف کنین 😋
خوبیش اینه که بیشتر شربتاش شیرین شده با عسله 🍯
اینی که دستمه طلوعه ... ترکیب گلاب و کاسنی و گل پنیرک ... الان که عکسشو دیدم میگم چه ذوقی داشته اونی که اسمشو گذاشته ... 🌅
┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═┄
@z_book