eitaa logo
"رافـائِل‌
280 دنبال‌کننده
630 عکس
71 ویدیو
2 فایل
باید زنده بمانیم، هنوز کلی آواز نشنیده از کتاب‌ها وجود دارند، که به گوشمان نخورده. . . [آهان راستی، نام اینجا برگرفته از یک کافهٔ خوشگل‌ موشگل واقع در طهران‌ـه.]
مشاهده در ایتا
دانلود
"رافـائِل‌
-
أنت أجمل شيء ینبض بقلبي کل ليلة. «تو قشنگ‌ترین چیزی هستی که هر شب در قلبم می‌تپد.» -محمود درویش-
کاش به مدت دوروز تو جنگل‌های هیرکانی‌ زندگی می‌کردم تا قشنگ متوجه پاییز می‌شدم؛ نه الان که فقط سوز و سرمای بدون برف و بارون نصیب‌م شده.
بیاید دیدارهای اول یا ی سری دیدارهارو تو حالت "سکوت" برقرار و نرمالیزه کنیم. خب چرا دفعه اول فقط باید از رو بی‌حرفی هی سوال از هم بپرسیم یا این پروژه دیدنِ هم حتما باید توش صحبت داشته باشه.! گاهی کنارهم توی سکوت نفس بکشیم. خیلی هم قشنگ و بوجی موجی‌عه.>
نقطه با فاصله نذارید. گذاشتن و بگذار رو با "ز" ننویسید. نمی‌دونید چقدر باعث تخلخل ذهنی بشر می‌شه.
-في طريقي للمنزل رأيتك فابتسمت لسيارة الأجرة والسائق استلطفتُ الأطفال وقبلتُ الشوارع أحببتُ ما أكره، فقط لأنني لمحتك، فماذا لو عانقتني؟ در راه بازگشتم به خانه، تو را دیدم. پس به راننده تاکسی لبخند زدم؛ کودکان را نوازش کردم؛ و خیابان‌ها را بوسیدم. شیفته‌ی چیزهایی شدم که از آنها بیزار بودم.! تنها به این دلیل که تو را دیدم! پس اگر بغلم می‌کردی چه می‌شد؟!
الان باید رشت می‌بودم نه تهرانی که هممون غرق تو سوز و سرمای بدون بارونش شدیم‌.
یادتون نره نازبلاها. :)
امشب چه شبی‌ست؛ شبِ مراده‌ شِکمه‌ :)))
"رافـائِل‌
امشب چه شبی‌ست؛ شبِ مراده‌ شِکمه‌ :)))
بچه‌ها می‌خوام ی حقیقتی رو بگم بهتون. با این سمت راستیه‌ من در عرض یک ثانیه از آقای شارلت تبدیل به پرنسس خآنم ِشارلت می‌شم:)) خلاصه که خیلی راحت و کم‌هزینه خوشحال می‌شم.
یلدات به خنده‌های عمیقِ عزیزجون و خاطره‌‌های زیبای آقاجون و شاد بودن دلِ تو و او آغشته باشه دردونه. :]