"رافـائِل
امشب چه شبیست؛ شبِ مراده شِکمه :)))
بچهها میخوام ی حقیقتی رو بگم بهتون.
با این سمت راستیه من در عرض یک ثانیه از آقای شارلت تبدیل به پرنسس خآنم ِشارلت میشم:))
خلاصه که خیلی راحت و کمهزینه خوشحال میشم.
یلدات به خندههای عمیقِ عزیزجون و خاطرههای زیبای آقاجون و شاد بودن دلِ تو و او آغشته باشه دردونه. :]
آذر ساک به دست، دی مشتاق دیدار؛
و زمان به احترام عشق یک دقیقه بیشتر میدود. :))
آهای زیبارویانی که اگر وجود نداشتی عشقی وجود نداشت و هیچکسی آفریده نمیشد؛ روزت مبارک دردونه :)
بدو برو ی ماچ خوشگل از مامانِ قند و عسلیت بگیر ببینم، بدو.:]