eitaa logo
نوࢪالھدے﴿زهراے‌اطهر﴾
276 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
3.3هزار ویدیو
649 فایل
💌ـ ﷽♡ * مدرسه علمیه زهرای اطهر سلام الله علیها 🌸 🏢 آدرس: خیابان وحدت اسلامی، کوچه پهلوان حسن، پلاک۲۵ تلفن : ☎️ ۰۲۱ ۵۵۶۰۰۶۹۶ بیسیمچی. saei13a@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻نظر شهید بهشتی درباره کنترل بی حجابی به وسیله قانون 🔰شهید آیت‌الله بهشتی: 💠 «انسان بدون زور سامان پيدا نکرده. آيا اجازه می‌دهيد بگوييم ای کمیته‌ها و پاسبان‌ها شبها بروید در منزل بخوابید، ما با رادیو و تلویزیون دزدها را اقناع می‌کنیم که ديگر دزدی نکنند و قبل از اینکه اقناع کنیم هم زور به کار نمی‌‌بریم؟! 💠 چه فرقی می‌کند؛ آن دزد مال است و خانمی که خودآرا است، دزد سلامت اخلاق مردان جامعه است و آن مرد بوالهوسی هم که خود آرايی و خود شیرینی می‌کند و مي‌خواهد جلب نظر خانمها را بکند، آن هم دزد سلامت اخلاق است. باید جلوی هر دوی آنها را گرفت. 💠 هم اقناع و هم قدرت. مدیریت باید با هر دو باشد. اقناع بدون قدرت، تاکنون تجربه تاريخي در یک جامعه صدهزارنفری هم نداشته است. قدرت بدون اقناع هم می‌شود دیکتاتوری. پس هم اقناع و هم قدرت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تشکیل زنجیره انسانی در ساحل میانکاله شهرستان بهشهر در حمایت از مقاومت، طرح نور فراجا و عفاف و حجاب👏👏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طنین مرگ بر اسرائیل در لندن همه جا همین جمله «اصیل ایرانی» را به زبان شیرین فارسی تکرار می کنند😳😂 💪یعنی ایران محور مقاومت و رهبر مستضعفین و عدالت طلبان جهان شده است. الحمدلله ❌رهبر انقلاب:علاقه به ایران در زبان فارسی تحقق پیدا می‌کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماینده مجلس ترکیه: به مردم ایران که اسرائیل را موشک باران کردند تبریک می‌گویم 🔸«محمد سعید یاز»، نماینده مجلس ترکیه (نماینده دیاربکر) در جلسه علنی گفت:‌ «الم تر کیف فعل ربک باصحاب الفیل.» «آیا ندیدی که پروردگارت با اصحاب فیل (لشکر فیل‌سوار ابرهه) چه کرد؟» آمریکا و اسرائیلی را که می‌گفتند نمی‌توان به آن‌ها حمله کرد و هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن‌ها بایستد را ایران با موشک مورد هدف قرار داد. به همین دلیل به ایران و مردم ایران که اسرائیل را سنگ باران (اشاره به پرندگان ابابیل) و موشک باران کردند تبریک عرض می‌کنم.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 کارشناس صهیونیست: اسرائیل فهمیده که جنگ با ایران یک خودکشی برای تل‌آویو خواهد بود @Kayhan_online
هشدار سازمان مدیریت بحران به مردم تهران 🔰 طی ۴ روز آینده درحاشیه رودخانه‌ها توقف نکنید 🔸مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰تشریح شرایط حاکم بر غزه و گریه های رئیس شورای امنیت 🔸اشک‌های رئیس شورای امنیت سازمان ملل، هنگام سخنرانی نماینده فلسطین راجع به اوضاع غزه در آمد.