فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انیمیشن جالب از حال و روز بلاگرهایی مجازی که چشم روی شجاعت و جوانمردی #شهید_غیرت بستند.
🌹 #شهید_حمیدرضا_الداغی
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پدیده عجیب خودهمسری🤔
ازدواج با خود یا سولوگامی پدیده نوظهوریه که در کشورهایی مثل ژاپن، استرالیا، تایوان، بریتانیا و ایالاتمتحده اجرا شده و فرد بعد از خوندهشدن خطبه عقد، در آینه به خودش «بله» میگه!
#غرب_بدون_روتوش
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اجرای سرود توسط نوجوانان سوری مقابل رئیس جمهور
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ادای احترام رئیسجمهور به مقام شهید سلیمانی در حرم حضرت زینب (س)
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نقشه های ضدانقلاب: کشته سازی در فتنه ها
🔺میگه طبق نقشه براندازی دوشیزه ها باید با حکومت سر #حجاب درگیر بشن، کشته بشن و بعد قیام کنند، بعد به آزادی برسن...
#خبر
@zandahlm1357
📸 بازداشت ٩ دختر بی حجاب در راهآهن قم
🔺۹ دختر نوجوان به صورت مکشفه و بدترین پوشش با تیپ پسرانه از تهران به وسیله قطار به سمت قم آمدند که موضوع در دستور کار شبکه امنیت قرار گرفت و ضمن هماهنگی با پلیس امنیت عمومی و کسب دستور مقام قضایی هر ٩ نفر به محض پیادهشدن از قطار بازداشت شدند.
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اظهارات مجری شبکه منوتو برای تایید یا رد یک ویدئو: این برنامه برای من جالب بود؛ اگر این محتوا را صداوسیما نساخته بود و یک تلویزیون خارجی ساخته بود اتفاقا خوشم میآمد!
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اهدای عبای عربی توسط شیوخ طوایف عرب به آقای رئیسی در حرم حضرت زینب (س)
#خبر
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
پيامها در سال ۱۳۸۷ پيام نوروزى رهبر انقلاب به مناسبت حلول سال ۱۳۸۷ پيام نوروزي رهبر انقلاب به مناس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پيام تسليت رهبر معظم انقلاب در پي حادثه انفجاري در كانون رهپويان وصال شيراز
پيام تسليت رهبر معظم
انقلاب در پي حادثه انفجاري در كانون رهپويان وصال شيراز
بسم الله الرحمن الرحيم حادثه غم انگيز و تأسف بار در كانون رهپويان وصال كه به پرواز شهادت گونه ي جمعي از شيفتگان وصال دوست و زخمي شدن جمعي بيشتر انجاميد، اين جانب را مصيبت زده كرد. تسلاي من به عزاداران اين حادثه تلخ و نيز به آسيب ديدگان وعده پاداش الهي به صابران است كه فرمود: اولئك عليهم صلوات من ربهم و رحمة. از خداوند متعال صبر و سكينه براي دلهاي مصيبت ديده، رحمت و غفران براي عزيزان درگذشته و شفاي عاجل براي مجروحان مسألت ميكنم و از مسئولان ميخواهم كه وظايف خود در پيگيري اين حادثه را با اتقان و سرعت لازم انجام دهند.
والسلام علي عبادالله الصالحين
سيد علي خامنه اي
۲۶/فروردين/۱۳۸۷
.......:
#پیامهای مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
گفت: هوا خیلی خوش است و بهار است و صحرا سبزه زار است؛ آیا میل ندارید برویم بالای پشت بام قصر، بیرون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۵- نظر مقام معظّم رهبری درباره ی خشونت و راه علاج آن در جامعه
سؤال بعد که از من مکرّر شده این است:
نظر شما راجع به خشونت چیست؟ شما از رحمت و منطق و گفتگو میگوئید، امّا همچنان کسانی از جناحهای گوناگون بر طبل خشونت میکوبند؛ این را چگونه باید علاج کرد؟
درباره ی خشونت از دو منظر میشود نگاه کرد. یا به عبارتی، اینجور بگوئیم: در دو فاز میشود مسئله ی خشونت را مورد ملاحظه قرار داد: یک فازِ اخلاقی و حقوقی است، یک فازِ تبلیغاتی و جنگ روانی است؛ اینها را نباید با هم مخلوط کرد. در زمینه ی حقوقی و اخلاقی، خب تکلیف ما با خشونت معلوم است. بارها گفته ایم که هر کس به حقوق افراد تعدّی میکند و به صورت غیرقانونی خشونت میورزد، محکوم است؛ اسلام هم عقیده اش همین است. در اسلام حتّی مجازاتهای اسلامی - حدّ و قصاص و این چیزها - برای جلوگیری از خشونت است. یعنی آن کسی که آدمکش است و آدمکشی در سرشت اوست، یا آن کسی که دزدی در سرشت و رفتار اوست، برای اینکه جلوی او را بگیرند، حدّ و قصاص و مجازاتی
معیّن کرده اند؛ در این باره هیچ بحثی نیست. بنده بارها هم گفته ام، در نماز جمعه هم گفته ام، با خشونت - به معنای اوّل مخالفم؛ از هر جناحی هم باشد، فرق نمیکند. وقتی یک کاری بد شد، نمیشود گفت که فلان جوانِ خوب، یا فلان جوانِ فلان جناح، یا فلان جوانِ وابسته ی به فلان جا این کار را کرده، پس این از بدی اش یک مقداری کم میشود؛ نه، کار وقتی بد است، بد است؛ در این هیچ بحثی نیست.
امّا یک فاز تبلیغاتی هم هست، که این جنگ روانی علیه انقلاب است. اسم خشونت را چه کسانی به عنوان یک نقطه ی منفی برای کشور ما اوّل بار در دنیا مطرح کردند؟ همان کسانی که دستشان تا مرفق در خون بی گناهان فرو رفته؛ آمریکایی ها؛ همان حضرات آقایانی که تا حالا هر کسی را میخواستند، در دنیا ترور میکردند و غیرقانونی ترور میکردند؛ حالا میخواهند قانونی اش کنند! اینها هستند که از خشونت دم میزنند و خشونت را تقبیح میکنند؛ صهیونیستها و رادیوی صهیونیستی است که راجع به خشونت بحث میکند. خب، اینها مسائل سیاسی است؛ اینها مسائل تبلیغاتی است؛ این چیزی نیست که بشود انسان آن را به عنوان یک واقعیّت در نظر بگیرد، تا بخواهد حالا یک اظهار نظری بکند. از این نکته هم نباید غفلت کرد.
یک عدّه ای تشنه ی قدرتند، یا مریضند، یا سفیه اند؛ اینها همان حرفها را مجدّداً تکرار میکنند. اینها امام بزرگوار را که مظهر رحمت و عطوفت بود، متّهم میکنند به خشونت! امام، آن انسان عارف، آن مردی که آنجور با صلابت انقلاب را پیش برد، حقیقتاً مظهر رحمت بود. ایشان در مقابل مسائل عاطفی، بسیار رقیق بود؛ خود من چند بار این را در شخص امام تجربه کردم.
مادر اسیری - که البتّه بعد آن اسیر به شهادت رسیده بود - در یکی از سفرهای من به یکی از استانهای کشور پیش من آمد و گفت از قول من این جمله را به امام بگو - یک اظهار ارادتی به امام کرد، که حالا تفاصیلش زیاد
است - من آمدم به امام گفتم؛ امام مثل یک انسانِ بشدّت رنجور، آنچنان در هم شد و اشک چشمش را پر کرد. امام اینجوری بود.
یک وقتی بچهها قلّکهاشان را به نماز جمعه آورده بودند و پولش را هدیه میکردند برای جبهه. این منظره را ایشان از تلویزیون دیده بودند. من فردایش رفتم خدمت امام. به قدری ایشان به هیجان آمده بودند و متأثر به نظر میرسیدند که من واقعاً تعجّب کردم. امام مظهر احساس بود؛ انسانی عطوف، مهربان، بشدّت عاطفی. یک انسانِ اینجوری را متّهم میکنند به قساوت؛ چرا؟ چون در زمان او، در قضیه ی «مرصاد»، حکم قانون نسبت به یک عدّه محارب و یک عدّه آدمکشِ جنایتکار اجرا شده بود. یک عدّه ای با این مردم جنگیده اند، یک مجازات مشخّصی هم در قانون وجود دارد، امام هم مُرّ قانون را اجرا کرده بود - حالا امام هم که نکرده بود؛ این را بالاخره دستگاههای مسؤولش آن وقت انجام داده اند - امام را متّهم میکنند به قساوت؛ یک عدّه آدمِ یا غافل، یا سفیه، یا بی اطّلاع از نقشه ی دشمن، همانها را مجدّداً در داخل تکرار میکنند! اینها واقعاً ظلم است. آن وقت کسی بیاید این را - که یک دعوای تبلیغاتی و یک جنگ روانی علیه انقلاب و علیه امام و علیه ارزشهای اسلامی است - به عنوان مبارزه ی با خشونت مطرح کند؛ این چه ربطی دارد به مسئله ی خشونت؟ خب، نظر همه درباره ی خشونت معلوم است. همان وقتها امام علیه کسانی که گاهی در بعضی از برخوردها، با آدمهایی که ظواهر را رعایت نمیکردند، یک قدری تندی به خرج میدادند، یک اطّلاعیه ی تندی صادر کردند. آنها هم نیروهای انقلاب بودند، امّا چون خشونت به خرج میدادند - که کارشان غیرقانونی و غیرمنطقی بود - حتّی علیه آنها اطّلاعیه صادر شد.
#پاسخ پرسشهای دانشجویان
✍مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
کتاب صوتی "روزگار قائم مقامی"
( نگاهی نو به پیشینه و پیامدهای قائم مقامی آقای حسینعلی منتظری)
#روزگار_قائم_مقامی
🕌در محضر امام روح الله (۲۹)
💠 تفرقه؛ رمز موفقیت جهانخواران
📌امام خمینی (ره):
[مسلمانان] بايد به خوبى بدانند كه دشمن اصلى اسلام و قرآن كريم و پيامبر عظيمالشأن(ص) ابرقدرتها، خصوصاًً آمريكا و وليده فاسدش اسرائيل است كه چشم طمع به كشورهاى اسلامى دوخته و براى چپاول مخازن عظيم زيرزمينى و روى زمينى اين كشورها از هيچ جنايت و توطئهاى دستبردار نيستند. و رمز موفقيت آنان در اين توطئه شيطانى تفرقهانداختن بين مسلمانان، به هر شكل كه بتوانند، مىباشد.
📚صحیفه امام؛جلد ۱۹؛صفحه ۱۲۸
#امام_خمینی
📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر #صلوات، بدون ذکر منبع هم مجاز است.
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠فرازی بسیار زیبا
👤باصدای استاد:احمد نعینع
هر روز با امام رضا
@zandahlm1357
@HashtominEmam
آرشیو
مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
متن حديث بعد از نماز در طلب روزى يا مَنْ يَمْلِكُ حَوائِجَ السّائِلينَ يا مَنْ لِكُلّ مَسْأَلَةٍ مِ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
در مناجات
متن حديث
در مناجات اِلهى وَقَفْتُ بَيْنَ يَدَيْكَ، و مَدَدْتُ يَدى اِلَيْكَ، مَعَ عِلْمى بِتَفْريطى فى عِبَادَتِكَ، و اِهْمالى لِكَثيرٍ مِنْ طاعَتِكَ وَ لَوْ اَنّى سَلَكْتُ سَبيلَ الْحَياءِ لَخِفْتُ مِنْ مَقامِ الطّلَبِ وَ الدّعاءِ، وَ لكِنّى يا رَبّ لَمّا سَمِعْتُكَ تُنادِى الْمُسْرِفينَ إلي بابِكَ، وَ تَعِدُهُمْ بِحُسْنِ اِقالَتِكَ وَ ثَوابِكَ، جِئْتُ مُمْتَثِلاً لِلنّداءِ، وَ لائِذاً بِعَواطِفِ اَرْحَمِ الرّحَماءِ. وَ قَدْتَوَجّهْتُ اِلَيْكَ بِنَبِيّكَ صلّي الله عَلَيْهِ وَ آلِهِ، الّذى فَضّلْتَهُ علي اَهْلِ الطّاعَةِ، وَ مَنَحْتَهُ بِالْاِجابَةِ وَ الشّفاعَةِ، وَ بِوَصِيّهِ الْمُخْتارِ الْمُسَمّي عِنْدَكَ بِقَسيمِ الْجَنّةِ وَ النّارِ، وَ بِفاطِمَةَ سَيّدَةِ النّساءِ، وَ بِاَبْنائِهَا الْاَوْلِياءِ الْاَوْصِياءِ، وَ بِكُلّ مَلكٍ خاصّةٌ يَتَوَجّهُونَ بِهِمْ اِلَيْكَ، وَ يَجْعَلُونَهُمُ الْوَسيلَةَ فِى الشّفاعَةِ لَدَيْك، وَ هؤُلأءِ خاصّتُكَ. فَصَلّ عَلَيْهِمْ وَ أمِنّى مِنْ اَخْطارِ لِقائِكَ، وَ اجْعَلْنى مِنْ خاصّتِكَ وَ اَحِبّائِكَ، فَقَدْ قَدّمْتُ اَمامَ مَسْاَلَتِكَ وَ نَجْواكَ ما يَكُونُ سَببَاً إلي لِقائِكَ وَ رُؤْياكَ، وَ اِنْ رَدَدْتَ مَعَ ذلِكَ سُؤالى، وَ خابَتْ اِلَيْكَ آمالى
، فَمالِكٌ رَأي مِنْ مَمْلُوكِهِ ذُنُوباً فَطَرَدَهُ عَنْ بابِهِ، وَ سَيّدٌ رَأيَ مِنْ عَبْدِهِ عُيُوباً فَاَعْرَضَ عَنْ جَوابِهِ. يا شِقْوَتَاهُ اِنْ ضاقَتْ عَنّى سَعَةُ رَحْمَتِكَ، اِنْ طَرَدْتَنى عَنْ بابِكَ علي بابِ مَنْ اَقِفُ بَعْدَ بابِكَ. وَ اِنْ فَتَحْتَ لِدُعائى اَبْوابَ الْقَبُولِ، وَ اَسْعَفْتَنى بِبُلُوغِ السّؤالِ، فَمالِكٌ بَدَءَ بِالْاِحْسانِ وَ اَحَبّ اِتْمامَهُ، وَ مَوْلى اَقالَ عَثْرَةَ عَبْدِهِ وَ رَحِمَ مقامَهُ. وَ هُناكَ لااَدْرى اَىّ نِعَمِكَ اَشْكُرُ؟ اَحينَ تَطَوّلْتَ علىّ بِالرّضا، وَ تَفَضّلْتَ بِالْعَفْوِ عَمّا مَضي، أمْ حينَ زِدْتَ علي الْعَفْوِ وَ الْغُفْرانِ بِاسْتينافِ الْكَرَمِ وَ الْاِحْسانِ. فَمَسْالّتى لَكَ يا رَبّ فى هذَا الْمَقامِ الْمَوْصوُفِ، مَقامِ الْعَبْدِ الْبائِسِ الْمَلْهوُفِ، أنْ تَغْفِرَ لى ما سَلَفَ مِنْ ذُنُوبى، وَ تَعْصِمَنى فيمَا بَقِىَ مِنْ عُمْرى، وَ اَنْ تَرْحَمَ والِدَىّ الْغَريبَيْنِ فى بُطُونِ الْجَنادِلِ، الْبَعيدَيْنِ مِنَ الْاَهْلِ وَ الْمَنازِلِ. صِلْ وَحْدَتَهُما بِاَنْوارِ اِحْسانِكَ، وَ آنِسْ وَحْشَتَهُما بِآثارِ غُفْرانِكَ، وَ جَدّدْ لِمُحْسِنِهِما فى كُلّ وَقْتٍ مَسَرّةً وَ نِعْمَةً، وَ لِمُسيئِهِما مَغْفِرةً وَ رَحْمَةً، حتّي يَأْمَنا بِعاطِفَتِكَ مِنْ اَخْطارِ الْقِيامَةِ، وَ تُسْكِنَهُما بِرَحْمَتِكَ فى دار الْمُقامَةِ وَ عَرّفْ بَيْنى وَ بَيْنَهُما فى ذلِكَ النّعيمِ الرّائِقِ حتّي تَشْمَلَ بِنا مَسَرّةَ السّابِقِ وَ اللاّحِقِ بِهِ. سيّدى وَ اِنْ عَرَفْتَ مِنْ عَمَلى شَيْئاً، يَرْفَعُ مِنْ مَقامِهِما وَ يزيدُ فى اِكْرامِهِما، فَاجْعَلْهُ ما يُوجِبُهُ حَقّهُما لَهُما، وَ اَشْرِكْنى فِى الرّحْمَةِ مَعَهُما، وَ ارْحَمْهُما كَما رَبّيانى صَغيراً.
در هنگام خروج از منزل
متن حديث
در هنگام خروج از منزل بِسْمِ الله، آمَنْتُ بِالله، تَوَكّلْتُ علي الله، لا حَوْلَ وَ لاقُوّةَ إلّا
بِالله. بِسْمِ الله خَرَجْتُ و بِسْمِ الله وَلَجْتُ، وَ علي الله تَوَكّلْتُ، لاحَوْلَ وَ لاقُوّةَ إلّا بِالله الْعَظيمِ.
#دانستنیهای امام رضا علیه السلام
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
❇️ تدریس کتاب #حقوق_زن_در_اسلام ❇️( جلسه 13 کتاب نظام حقوق زن در اسلام) 💠 قانون مهریه 🎤 با توضیح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا