eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
49.2هزار عکس
35.9هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
تفسیر آیه لا خوف علیهم و لا هم یحزنون گفته شده خوف بر چیزی است که انتظار آن می‌رود و حزن بر چیزی است که واقع شده است و البته این صحیح نیست چرا که در آیه لَیَحْزُنُنِی [۲] مراد از یحزننی در این آیه حزن برای امر قابل انتظار بکار رفته است. یعقوب می‌گوید: اگر یوسف را ببرید در انتظار آن دو هستم. نیز ممکن است آیه را چنین معنا کرد. من از قصد تو محزون هستم. در این صورت اعتراض ابن مالک به نحوی‌ها از بین می‌رود آنان لام لیحزننی برای ابتداء می‌دانند و مضارع را ویژه حال قرار می‌دهند و از اشتراک بین حال و استقبال خارج می‌کنند. ---------- [۲]: ۲) - یوسف، ۱۳. .......: شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357
9.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ مدرسه کادرسازی ، دوره هایی برای تربیت نیروهای تراز انقلاب 💠 دوره 4 🔰 تحقق تمدن نوین اسلامی، خواست رهبری از جوانان انقلابی 🎤 با تدریس 🎬 جلسه 4⃣ قسمت اول ✴️ انتشار فایلها بلا مانع است
هلاكت عثمان عثمان چهل روز در محاصره بود، نه به خواست انقلابيون توجه مى كرد و نه از مقام خود استعفا مى داد. از طرف ديگر هنگامى كه معترضان با خبر شدند كه او از شام و بصره درخواست كمك كرده است، تصميم گرفتند تا پيش از رسيدن قواى كمكى، كار را يكسره كنند. از اين رو پس از گفتگوهاى بسيار به خانۀ او ريختند و به ضرب خنجر و شمشير وى را به قتل رساندند. عثمان به هنگام مرگ ۸۳ تا ۸۶ سال داشت و محمد ابن ابى بكر، محمد بن ابى حذيفه، عمرو بن حمق خزاعى، عبدالرحمن بن عديس بلوى و سودان بن حمران در كشتن او شركت داشتند. جسد عثمان سه روز روى زمين بود. عاقبت سه تن از قريش و پسر او بر نعش عثمان نماز خواندند و چون مردم اجازه ندادند كه در بقيع دفن شود، در محلى به نام «حش كوكب» كه قبرستان يهوديان بود، به خاك سپرده شد. به قولى تنها يك نفر و به قول ديگر هيچ كس بر او نماز نخواند. قتل عثمان دوازده روز مانده از ذى حجه سال ۳۵ هجرى اتفاق افتاد. [۱] ---------- [۱]: . نگاه كنيد به: الامامة و الاسياسة، ج ۱، ص ۴۴ تا ۴۶ و تاريخ يعقوبى، ج ۲، ص ۱۷۶ و تاريخ طبرى، ج ۴، ص ۳۹۰ به بعد و مروج الذهب، ج ۲، ص ۳۵۵ و كتاب الفتوح، ج ۲، ص ۴۲۹ و ص ۴۳۶ و شرح نهج البلاغة، ج ۲، ص ۱۵۷ و تاريخ الخلفا ص ۱۲۷. تشیع ✍️استاد محمد حسین رجبی https://eitaa.com/zandahlm1357
آملی کورت ایران شناس معروف:گزارشات گزنفون مطلقا غیر تاریخی است مقاله کوروش کبیر پارسی :تصورها و واقعیت ها، صفحه 108 https://b2n.ir/j25505
سیاست تسامح مذهبی شاهان آشوری 🔸یکی از نکاتی که برخی مرتب بیان می کنند سیاست تسامح مذهبی شاهان هخامنشی است در صورتی که پیشتر نیز رواج داشته است 🔻واندر دیجل Aarnoud R van der Deijl در این مورد می نویسد : 🔹واندر اسپاک نشان داده است که شاهان آشور نیز سیاست تسامح مذهبی داشتند و تندیس های خدایان را به معابدشان بازگرداندند وقتی که این کار را ضروری می دانستند. هیچ نشانه ای وجود ندارد که آشور همانطور که قبلا فرض شده بود، کیش آشور (خدای خود) را به مردم تحت سلطه تحمیل کرده باشد. 📚https://b2n.ir/b07293 🔹🔹برای نمونه ساراگن دوم شاه معروف آشوری می گوید : The freedom of Ur,Uruk, Eridu, Larsa, Kullab, Kisik(and)Nimid-Laguda I (re-)established and returned their captured gods to their shrines(places) من آزادی اور، اوروک، اریدو، لارسا، کولاب، کیسیک (و) نیمید-لاگودا را دوباره برقرار کردم و خدایان تصرف شده آنها را به معابدشان (مکانهایشان) بازگرداندم. Ancient records of Assyria and Babylonia volume2, Lukenbill, p 35 📚https://b2n.ir/n02216