eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.5هزار دنبال‌کننده
47.2هزار عکس
34.2هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
اهرام ثلاثه مصر در ابتدای ساخت، به سفیدی برف بودند، زیرا در ساخت آنها سنگهای سفیدی استفاده شده بود. این سنگها به مرور زمان به شكل کنونی درآمدند.
صفحه طنز😂😂😂 @zandahlm1357 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
🌸قران خواندن یادش بخیر ظهر گرمی بود همه توی سوله خوابیده بودن احمد پلارک چفیه بسته بود سر چوب بچه ها رو‌ باد میزد. منم دراز کشیده بودم و چشمام بسته بود علی وفایی کنار گوش من گردو‌ میشکوند همونطور که چشام بسته بود دهنمو باز میکردم و علی با خنده گردو میزاشت دهنم . چند دقیقه بعد زدم بیرون و رفتم بالای پی ام پی بیرون سوله نشستم امیر اربابی اومد کنارم نشست گفت چه خبرا؟ گفتم یه کم قرآن بخون حال کنیم گفت یه آیه من میخونم یه آیه تو بخون. شروع کردیم به خوندن خمپاره ها نزدیک شدن و نزدیکتر. گفتم امیر آقا بخونم آیه نهایی رو‌ گفت بریم گفتم بریم. شروع کردم گوشامو گرفتم و ‌آیه "ان الله اشتری من المومنین .....انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه " رو خوندم که انگار یهو شخم زدن با خمپاره اونجا رو‌ هر دو‌ پریدیم پایین رفتیم زیر پی ام‌ پی علی نیازی هم انگار شاهد بود اونم پرید زیر پی ام پی و با خنده شروع کردیم لب کارون خوندن که خمپاره ها رفت . بیرون که اومدیم دیدیم علی وفایی دستش قطع شده. بعدها میگفت من با این دست بهت گردو میدادم میخوردی.. بیا خوبی کن! رزمنده گردان عمار عباس بیات @zandahlm1357
گفتار ضرار با معاویه بس است در اثبات زهد و تقوی و بی اعتنائی آن حضرت بدنیا کلامی را که احدی بر او سبقت در آن کلام نگرفته در خطاب بدنیای دنی که اکابر علماء خودتان مانند ابن ابی الحدید در شرح نهج و حافظ ابو نعیم اصفهانی در ص ۸۴ جلد اول حلیة الاولیاء و شیخ عبد اللّه بن عامر شبراوی شافعی در ص ۸ کتاب الاتحاف بحبّ الاشراف و محمد بن طلحه در ص ۳۳ مطالب السئول و نور الدین بن صباغ مالکی در ص ۱۲۸ فصول المهمّه و شیخ سلیمان بلخی حنفی در باب ۵۱ ینابیع و سبط ابن جوزی در ص ۶۹ تذکرة خواص الامه آخر باب ۵ و دیگران از علماء و مورخین شما نقل نموده اند مذاکرات معاویه علیه الهاویه را با ضرار بن ضمره که مفصّل است در آخر گفتارش ضرار در وصف علی در حضور معاویه گفت لقد رایته فی بعض مواقفه و قد ارخی اللیل سدوله و غارت نجومه قابضا علی لحیته یتململ تململ السلیم و یبکی بکاء الحزین و یقول یا دنیا غرّی غیری ابی تعرضت‌ام الیّ تشوّقت هیهات هیهات طبّقتک ثلاثا لا رجعة فیها فعمرک قصیر و خطرک کبیر و عیشک حقیر آه من فلّة الزاد و بعد السفر و وحشة الطریق فبکی معاویه و قال رحم اللّه ابا الحسن لقد کان و اللّه کذلک [۱] . در جای دیگر همین معاویه گفته است عقمت النساء ان تلدن مثل علیّ بن أبی طالب (علیه السّلام) [۲] . زهد امیر المؤمنین علیه السّلام از افاضات فیض ربانی است که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم باو بشارت داده چنانچه محمد بن یوسف گنجی شافعی در باب ۴۶ کفایت الطالب مسندا خبری از عمار یاسر نقل می‌نماید که گفت شنیدم از رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله و سلّم ---------- [۱]: ۱) در شب تاری علی را دیدم محاسنش را بدست گرفته مثل مار گزیده بخود می‌پیچید و با حالت حزنی می‌گریست و می‌گفت ای دنیا غیر مرا مغرور نما و فریب ده که من فریب تو را نمی خورم چقدر دور است من تو را سه طلاق دادم دیگر امید بازگشتی بتو نیست برای آنکه عمر تو کوتاهست و خطر تو بسیار بزرگ و عیش تو بسیار کم آه از کمی زاد و دوری سفر و وحشت راه معاویه (با آن قساوت قلب و عداوتی که با آن حضرت داشت بعد از شنیدن کلمات ضرار در شرح حال علی علیه السّلام) بی اختیار گریه کرد و گفت خدا رحمت کند ابو الحسن را (کنیۀ علی علیه السّلام بود) هرآینه بتحقیق و اللّه همین قسم بود. [۲]: ۲) عقیم اند زنان عالم بزایند مثل علی بن أبی طالب. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamosigiirani-1 - استاد شجریان-یاحقی(همایون).mp3
3.29M
‌ ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 زبان خامه ندارد سر بیان فراق وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق دریغ مدت عمرم که بر امید وصال به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق چگونه باز کنم بال در هوای وصال که ریخت مرغ دلم پر در آشیان فراق کنون چه چاره که در بحر غم به گردابی فتاد زورق صبرم ز بادبان فراق بسی نماند که کشتی عمر غرقه شود ز موج شوق تو در بحر بی‌کران فراق اگر به دست من افتد فراق را بکشم که روز هجر سیه باد و خان و مان فراق رفیق خیل خیالیم و همنشین شکیب قرین آتش هجران و هم قران فراق چگونه دعوی وصلت کنم به جان که شده‌ست تنم وکیل قضا و دلم ضمان فراق ز سوز شوق دلم شد کباب دور از یار مدام خون جگر می‌خورم ز خوان فراق فلک چو دید سرم را اسیر چنبر عشق ببست گردن صبرم به ریسمان فراق به پای شوق گر این ره به سر شدی حافظ به دست هجر ندادی کسی عنان فراق 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔@zandahlm1357
تنبلی و بی حوصلگی 17.mp3
12.5M
۱۷ 🎤 تنبلی در شناخت ماهیّت آرزوها و دغدغه‌ها؛ تنبلی در چینشِ درستِ خِشتِ اول است. این تنبلی قطعاً ، حجم عظیمی از تلاشهای بعدیِ شما را ، بی‌ثمر یا کم‌ثمر خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 همراهی اجنه با (ارواحنافداه) و رویت جنیان بعد از ظهـور 🎙استاد شفیعی سروستانی الـٰلّهُمَ ؏َجــِّلِ‌ لوَلــیِّڪَ‌ اَلْفـرَج @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حتما منتشرشود👆 این فیلم نشان می‌دهد چرا شراب حرام است 🌡🔬⚗ برگرفته از کتاب علوم نوین در اسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اونایی که می‌گن جایگاه زن در اروپا ایده‌آله.. ببینن بعدش خواستند برن اونجا تشریف ببرن🙃
🔥تاریخچه پیدایش فرقه بهائیت (۴) شوقی در سال ۱۳۷۷ق/ ۱۳۳۶ش در لندن درگذشت و در همان‌جا دفن شد. وی عقیم بود و فرزندی نداشت؛ بنابراین پس از مرگش کشمکش شدیدی میان بهائیان بر سر جانشینی او به وجود آمد[۱] و شش سال پس از مرگ او، ماکسول همسرش و تعدادی از گروه ۲۷ نفری موسوم به «ایادیان امرالله» که شوقی پیشتر انتخاب کرده بود، با طرد مخالفان و جلب اکثریت بهائیان در سال ۱۳۴۲ش/ ۱۹۶۳م «بیت‌العدل اعظم» را تأسیس کردند و امور بهائیت را در دست گرفتند.[۲] درکنفرانس ویژه‌ای که به همین منظور و با حضور سران مهم فرقه بهائیت در لندن تشکیل شد، نُه نفر به عنوان اعضای اصلی مجلس بیت‌العدل اعظم انتخاب شدند.[۳] هم‌زمان با رهبری ماکسول، چارلز میسن فرزند یکی از اسقف‌های کلیسا نیز ادعای جانشینی شوقی افندی را کرد و گروه «بهائیان ارتدکس» را پدیدآورد.[۴] عده دیگری از بهائیان نیز پس از مرگ شوقی به رهبری جوانی از بهائیان خراسان، به نام «جمشید معانی» که خود را «سماء الله» می‌خواند، روی آوردند.[۵] 📗[۱]زاهد زاهدانی، بهائیت در ایران، ۲۵۸–۲۵۹. 📗[۲]رائین، انشعاب در بهائیت پس از مرگ شوقی ربانی، ۱۴۵–۱۵۲. 📗[۳]چهاردهی، چگونه بهائیت پدید آمد، ۲۲۳–۲۲۷. 📗[۴]جواهری، بهائیت پادجنبش تجدید حیات ملت ایران، ۲۱۹؛ مبلغی‌آبادی، ۳/۱۴۱۴. 📗[۵]چهاردهی، چگونه بهائیت پدید آمد، ۱۳۱و ۲۶۷–۲۶۸.
📚معرفی کتاب 📗کشف الحیل مؤلفان: عبدالحسین آیتی، علی‌امیر مستوفیان ناشر: راه نیکان زبان: فارسی سال چاپ: 1389 تعداد صفحات: 874 قطع و نوع جلد: وزیری (گالینگور 📗توضیح کتاب: کتاب حاضر، حاوی مجموعة سه جلدی «کشف الحیل»، اثر «عبدالحسین آیتی»، در ارتباط با فرقة بهائیت است. در واقع، آیتی مجموعة اطلاعات خود را از هجده سال زندگی در جمع بهابیان، پس از خروج از این فرقه، به قلم تحریر در آورده است؛ آیتی در دوران حضورش در جمع بهائیان با نام «عبدالحسین تفتی» مشهور به «آواره» زندگی میکرد و پس از خروج،نام خود را به آیتی تغییر داد. وی در جلد نخست این کتاب، سؤالاتی را از خود، دربارة بهائیت پرسیده و آنگاه به آن پاسخ داده است. در جلد دوم، آیتی، ضمن بیان وجه اشتراک میان بهاییان و یزیدیان، به معرفی برخی کتب منتشر شده در این فرقه پرداخته و به اجمال، هر یک را نقد کرده است. ضمن آنکه در این جلد، تاریخ «کرد یزدی» نیز که از جهاتی با عقاید و قواعد بهایی تناسب و تشابه دارد، آورده شده است. در جلد سوم نیز برگزیده ای از خطا به ها و نامه هایی که بهاییها به آیتی نوشته اند و سعی کرده اند، که او را به جمع خود باز گردانند، ارائه شده است.