eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.8هزار عکس
35.5هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
Part15_قرارگاه محمود.mp3
12.67M
📗کتاب صوتی فصل 5⃣1⃣ " تلاقی عشق در مدار حرم"
روایت شلمچه.mp3
2.58M
غروب شلمچه انگار کوچۀ تنگِ آشتی‌کنون دلها با خدا.... https://eitaa.com/zandahlm1357
مراتب عبودیت قوله علیه السلام: وَ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُکَ وَ رَسُولُکَ [۳] أوّلاً بدان که: عبودیت اعلی مراتب درجات انسان است و به این لحاظ در تمام موارد تشهّد و غیره، او را مقدّم قرار داده اند بر مقام رسالت، چه عبودیت غایت خضوع و تذلّل است نسبت به مولی، و آن حاوی سه درجه است: اول آن که: لایری العبد لنفسه فی ما خوّله اللّه ملکاً، بل یرون المال، مال اللّه. و دیگر آن که: لایدبّر العبد لنفسه تدبیراً، أو جملة اشتغاله فیما أمره اللّه تعالی و نهاه. فإذا لم یر العبد فیما خوّله اللّه لنفسه ملکاً هان علیه الانفاق، و إذا فوّض العبد تدبیره علی مدبّره هانت علیه مصائب الدنیا ؛ و اذا اشتغل فیما أمره اللّه و نهاه فزع من المباهاة و المفاخرة الی الناس ؛ و لذا ورد فی الحدیث: « العبد و ما فی یده کان لمولاه » [۴]، أی من الوجود و توابعه ؛ زیرا که مقام عبودیت واقعی مقام فناء است که محو ذات و اثر است، کما قال تعالی فی حقه: « وَ مَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لَکِنَّ اللَّهَ رَمَی [۱] ». و باز چون مرتبه رسالت اشرف از مرتبه نبوّت است لهذا اطلاق بر پیغمبر صلی الله علیه و آله وسلم فرموده. ---------- [۳]: ۳ - اصل: + و خیرتک من خلقک. [۴]: ۴ - در مصادر معتبر یافت نشد، ولکن این عبارت مضمون احکام متعدّد فقهی درباره عبد است که بدین گونه بیان شده است. تذکرة الفقهاء، ج ۲، ص ۲۸۵ ؛ جواهرالکلام، ج ۲۴، ص ۱۷۴. [۱]: ۵ - سوره مبارکه انفال، آیه ۱۷. .......: 📚✍ بر صحیفه سجادیه میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء https://eitaa.com/zandahlm1357
داروی قلب ابراهیم خواص گوید: داروی قلب پنج چیز است. خواندن قرآن با تأمل، شکم خالی، شب زنده داری، ناله ی سحر، همنشینی با خوبان. ختم قرآن شیخ نوری در الاذکار می‌نویسد: عادت گذشتگان در ختم قرآن گوناگون بوده است، برخی هر ده شب، عده ای هر سه شب، گروهی هر شب، و بعضی در شبانه روز دو ختم و حتی دسته ای در شبانه روز هشت بار قرآن را ختم می‌کردند؛ چهار ختم روز و چهارختم شب. ستم حکیمی می‌گوید: ستم طبیعی است و دو عامل ممکن است مانع آن شود، نخست دین چون ترس از قیامت و دوم سیاست چون ترس از شمشیر. .......: شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357