eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.1هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
در اين قسمت به عوامل موثر در سلب روزي و فقير شدن مي‌پردازيم كه عبارتند از: ۱-بي تقوايي (كسي كه از گناه لذت ببرد) رزق معمولي او كم مي‌شود. امام باقر عليه السلام مي‌فرمايند: براستي بنده اي كه نزديك گناه شود روزي از او كنار مي‌رود. ۲-ترك نماز و حتي سبك شمردن آن وَ مِن اَعرِضِ عن ذكري فاِنَّ لَهُ مَعيشَتاً ضنكاوَ نَحْشَرُهُ يَوم اَلْقيامَةِ اَعْمٰي. ۳-قطع رحم كردن. ۴-كثيف بودن جسم و لباس و منزل. ۵-خيانت در امانت كردن. ۶-لخت از بستر خواب براي قضاي حاجت به دستشويي برود. ۷-با حالت جنابت غذا بخورد. ۸-هنگام غذا خوردن دستش را نشويد. ۹-به خورده نان بي حرمتي كردن (در بعضي از روايات حرمت نان در حد حرمت پدر و مادر است) ۱۰-پوست سير و پياز را بسوزاند. ۱۱-به آستانه در بنشيند (اين صفت قوم يهود است كه بر در منزل مي‌نشستند) ۱۲-شب خانه را جارو كند و يا بطور كلي با لباس، خانه را جارو كند. خلاصه المکاسب📚 نويسنده: عباسعلي حقيقي زاده✍ https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ▪️ نخ تسبیح ↩️ روایت یک داســــــتان زیبا و یک نکته ی مهم! با ارســـــال این پسـت برای عــزیزانتون یک هدیـ🎁ـه معنوی زیبا تقدیمشون کــنــــید🌹 ┈┈••••✾•🍃💎🍃•✾•••┈┈
ج1خا4-01.01.17.mp3
8.6M
🎙صوت: ️🌸🌿موضوع: صله ارحام و بندگی خدا 👤مدرس: 🌿🌸🍃❀🌸❀🍃🌸🌿 ✨✨✨✨✨✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ خواهرِ من؛ برادرِ من؛ اگر زن و مرد در زندگی مشترک پشتشون به هم گرم باشه محاله برن سراغ خوردن آب آلوده و لجن ⭕️ قسمت سی و چهارم 🔹 جلسه پرسش و پاسخ مهارت های ارتباطی زوجین (قم، مسجد و حسینیه بقیة الله عج) 🔺محسن پوراحمد خمینی، روان‌شناس 🌼 ... @zandahlm1357
اشعار ابن ابی الحدید در مدح ابو طالب ۳-از جمله دلائل اشعاری است که عزّ الدین عبد الحمید بن ابی الحدید معتزلی که از اعیان علماء شما است در مدح جناب ابو طالب سروده و در ص ۳۱۸ جلد سیم شرح نهج البلاغه (چاپ مصر) و سایر کتب ثبت گردیده که گفته است. و لو لا ابو طالب و ابنه لما مثّل الدین شخصا فقاما فذاک بمکة اوی و حامی و هذا بیثرب جسّ الحماما تکفّل عبد مناف بامر و اودی فکان علیّ تماما فقل فی ثبیر مضی بعد ما قضی ما قضاه و ابقی شماما فللّه ذا فاتحا للهدی و للّه ذا للمعالی ختاما و ما ضرّ مجد أبی طالب جهول لغا او بصیر تعامی کما لا یضرّ آیات الصباح من ظنّ ضوء النهار الظلاما [۱] اشعار ابو طالب دلیل بر اسلام او می‌باشد ۴-از جمله اشعاری است که جناب ابو طالب خود در مدح آن حضرت سروده که دلالت واضحه بر ایمان آن جناب دارد که قسمتی از آن اشعار را ابن ابی الحدید در ص ۳۱۶ جلد سیم شرح نهج نقل نموده و بسیاری از اکابر علماء خودتان مانند شیخ ابو القاسم بلخی و ابی جعفر اسکافی از همان اشعار استدلال بر ایمان آن جناب نموده اند و حقا هم ثابت است که آن جناب ایمان خود را در لفافۀ این اشعار ظاهر و هویدا نموده که از جمله اشعار لامیۀ او می‌باشد که گفته: اعوذ بربّ البیت من کلّ طاعن علینا بسوء او یلوح بباطل و من فاجر یغتابنا بمغیبة و من ملحق فی الدین ما لم نحاول ---------- [۱]: ۱) ما حصل معنی آنکه اگر ابو طالب و پسرش (علی علیه السّلام) نبودند دین اسلام تشخیص و قوامی نداشت ابو طالب در مکه آن حضرت را یافت و حمایت نمود و علی علیه السّلام در مدینه ملکوت نبوت را با تجسس بدست آورد و حمایت کرد عبد مناف (ابو طالب) بامر عبد المطلب پدر بزرگوارش کفالت زندگانی آن حضرت را بعهده گرفت و ادامه داد و علی آن خدمات را خاتمه داد تأسفی ندارد که أبی طالب بقضای الهی در گذشت زیرا بوی خوش خود (علی علیه السّلام) را بیادگار گذارد برای رضای خدا ابو طالب خدمت بدین خدا کرد و علی (ع) بآن خدمات خاتمه داد تا باوج اعلا رسید. کذبتم و بیت اللّه نبزی محمّدا و لمّا نطاعن دونه و نناضل و ننصره حتّی نصرّع دونه و نذهل عن ابنائنا و الحلائل و ابیض یستسقی الغمام بوجهه ثمال الیتامی عصمة للارامل یلوذ به الهلاک من آل هاشم فهم عنده فی نعمة و فواضل لعمری لقد کلّفت وجدا باحمد و احببته حبّ الحبیب المواصل وجدت بنفسی دونه فحمیته و دافعت عنه بالذری و الکواهل فلا زال للدنیا جمالا لاهلها و شینا لمن عادی وزین المحافل و ایّده ربّ العباد بنصره و اظهر دینا حقّه غیر باطل [۱] و از جمله اشعار مهمّه آن جناب که ابن ابی الحدید در ص ۳۱۲ جلد سیم شرح نهج و دیگران نقل نموده اند و بآن اشعار استدلال بایمان آن جناب گردیده قصیدۀ میمیّۀ اوست که گوید: یرجون منا خطّة دون نیلها ضراب و طعن بالوشیج المقوّم یرجون ان نسخی بقتل محمّد و لم تختضب سمر العوالی من الدم ---------- [۱]: ۱) پناه می‌برم بخالق کعبه از گروهی که ببدی بر ما طعن می‌زنند و یا ما را نسبت بباطل می‌دهند و از شر کسانی که غیبت ما را می‌کنند بمعایبی و از شر کسانی که اموری را بدین نسبت می‌دهند و حال آنکه دین شامل آنها نیست بخالق کعبه دروغ گفتید شما که نسبت دادید بمن تبری از محمد (ص) و یا بر علیه او جنگی برپا و شمشیری کشیده باشیم قطعا یاری و دفاع می‌کنیم از او تا جان خود را نثار او بکنیم به طوری که از زن و فرزند خود فراموش کرده باشیم و چه بسیار که مردم بواسطه او استسقاء نموده از ابر رحمة آب یاری شدند چرا که ایشان نگهبان یتیمان و پناه بی پناهانند افتادگان بنی هاشم را پناهگاهست و ایشان را از هر گونه نعم بی نیاز می‌نماید بجان خودم بقدری بواسطۀ وجود احمد و محمد«ص»در وجد و سرور غوطه ورم که وجد را بزحمت آورده‌ام زیرا او را بقدری دوست می‌دارم مانند کسی که دوست خود را بسینه گرفته باشد و جان خود را نثار او کنم و حمایت از او نمایم و دفاع از او دادم باعضاء رئیسه و غیر رئیسه خود خداوند او را پاینده بدارد که جمال اهل دنیا است و نقمت دشمنان و زینت هر کوی و محفل است خلاق عالمیان او را با توفیقات خود تأیید و یاری نمود و ظاهر و محقق کرد دین حقی را که باطل در او راه نداشت. کذبتم و بیت اللّه حتّی تفلّقوا جماجم تلقی بالحطیم و زمزم و ظلم نبیّ جاء یدعوا الی الهدی و امرأتی من عند ذی العرش قیّم [۱] و از جمله دلائل واضحه که صراحت ظاهره بر ایمان آن جناب دارد و پرده را کاملا برداشته و ابن ابی الحدید در ص ۳۱۵ جلد سیم شرح نهج نقل نموده این است که گوید: یا شاهد اللّه علی فاشهد
انّی علی دین النبیّ احمد من ضلّ فی الدین فانّی مهتد [۲] ---------- [۱]: ۱) مردم امیدوارند که ما علیه دین اسلام قیام نموده و شمشیر کشیده محمد را بکشیم و دین را نسخ کنیم و خود را در رکاب او خون آلود نکنیم دروغ می‌گوئید بخالق کعبه ما دست بردار نیستیم تا حطیم و زمزم پر از قطعات اجساد کشته گان گردد و ظلم بر پیغمبری که برانگیخته شده بمنظور هدایت خلایق و کتابی که از طرف خالق عرش نازل شد غلط و بی مصرف است. [۲]: ۲) ای گواهان خدا شاهد باشید که من بر دین پیغمبر خدا احمد و محمد«ص»استوارم هر کس از آن خارج است باشد من باو هدایت شدم. شما را بخدا آقایان انصاف دهید که آیا گویندۀ این اشعار را می‌توان کافر خواند که صریحا اقرار می‌کند و می‌گوید من بر دین محمّد صلّی اللّه علیه و آله و سلّم هستم و یاری می‌کنم پیغمبر حقی را که ابدا باطلی در کلام او راه ندارد. شیخ- این اشعار از دو جهت مورد قبول و استشهاد نیست اول آنکه تواتری در این اشعار نمی باشد ثانیا در هیچ کجا دیده نشده است که ابو طالب اقرار باسلام و ایمان و اعتراف بشهادتین نموده باشد-پس بنقل چند شعری نتوان حکم اسلام بر او جاری نمود؟!. داعی- ایراد شما راجع بتواتر عجیب است آنجا که مطابق میلتان باشد خبر واحد را حجّت می‌دانید و مورد عمل قرار می‌دهید ولی وقتی بر خلاف میلتان باشد فوری حربه عدم تواتر را بکار می‌برید. اگر آقایان قدری دقیق شوید بخوبی متوجه می‌شوید که فرد فرد این اشعار اگر متواتر نباشد ولی مجموع آنها متواترا دلالت دارد بر امر واحدی که ایمان جناب أبی طالب و اعتراف بنبوّت و رسالت خاتم الانبیاء صلّی اللّه علیه و آله و سلّم باشد. بسیاری از امور است که تواتر آن بهمین قسم معین می‌شود مثلا جنگها و شجاعتها و حملات مولانا امیر المؤمنین علیه السّلام در غزوات هر یک خبر واحد است ولی مجموع آنها روی هم تواتر معنوی است که افادۀ علم ضروری بشجاعت آن حضرت می‌نماید و همچنین است سخاوت حاتم و عدالت انوشیروان و غیر ذلک. علاوه شما که بتواتر علاقه مند هستید بفرمائید تواتر حدیث مجعول ضحضاح را از کجا ثابت می‌کنید. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani-3 - تصنيف : ايران هنگام كار است.mp3
473.1K
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 ایران ـ هنگام کار است برخیز و ببین - ایران بختت در انتظار است از پا منشین - ایران خدا ز درد و غم رهاند ما را خدا به کام دل رساند ما را دور جهان نگر که چه غوغا خواهد کرد که چه غوغا خواهد کرد حب وطن نگر که چه با ما خواهد کرد که چه با ما خواهد کرد آه چه محنت‌ها که کشیدی ایران آه به کام دل نرسیدی‌، جز غم ندیدی ایران خدا ز درد و غم رهاند ما را خدا به کام دل رساند ما را تاکی به دل جوانی نکنم به عادت پیران جامی بده به یاد وطنم -‌ سلامت ایران ایران‌، تا ز دل برکشم نعرهٔ آزادی 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔@zandahlm1357
جریان تحریف.mp3
7.56M
• علت و انگیزه یهود از تحریف دین و کتاب آسمانی چه بوده ؟ |
تکنیکهای و رسانه ای در جنگ نرم 10- خشونت رسانه ای در این تکنیک با استفاده از واژه ها و عبارات خشونت آمیز ، و با سعی در القای پیام به مخاطب ، او را برای انجام عملیات روانی علیه طرف مقابل آماده می کنند و از اصطلاحاتی مانند: «تروریستهای بنیادگرا» ، «رژیم آخوندی» ، «عقب ماندگان مرتجع» ، «خشونت طلبان مردم گریز» ، «متعصّبین کم خِرَد» ، «ناقضین حقوق زنان» ، «افراط گرایان ستیزه جو» و ... از این دست عبارات که دارای مفاهیم خشن و تند به منظور نفرت افکنی و خشم آفرینی می باشند ، استفاده می نمایند. نگارش یا بیان مطالب خشن توأم با هتّاکی ، تعابیر غیراخلاقی و نادرست ، ایجاد سؤظن ، تحقیر و تمسخر ، تهمتهای ناروا به افراد و طرف مقابل ، و ایجاد التهاب از جمله روشهای بکارگیری تکنیک خشونت رسانه ای است. مهمترین هدف در این روش ایجاد بدبینی و حس نفرت و خشم در ذهن مخاطب نسبت به موضوعی خاص ، و همراه کردن وی با جریان فکری منتشر کنندۀ خبر بوده ، و همچنین جریان سازی علیه فرد ، گروه یا نهادی خاص و یا جریان سازی علیه طرف مقابل می باشد. @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 کشتار نیم میلیون کودک در عراق ارزشش را داشت! ✅ گفتگوی تلوزیونی بین مادلین آلبرایت - وزیر خارجه اسبق آمریکا - و لسلی استال - گزارشگر تلویزیون - درمورد تحریم های 🚩 استال: ما شنیدیم که نیم میلیون کودک کشته شده اند، یعنی بیش از کودکانی که در هیروشیما کشته شدند. آیا این کار به قیمتش می ارزید؟! 🚩 آلبرایت: به عقیده ی من این انتخاب خیلی دشوار بود اما فکر میکنیم به قیمتش می ارزید! 📚کتاب "دولت خودسر" 👤ويليام بلوم 🔴 آشنایی با چهره واقعی .... @zandahlm1357
30.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📋 مهارت های هفت گانه تبیین مهارت چهارم - ارتباط گیری مجازی 1. مخاطبین ما کجا هستن؟ 2. شبکه سازی 3. برخورد گرم و صمیمی
✨ امامـ عـلــے عليه‌السلامـ آگاهى تو از عيب‌هاى خودت، بايد مانع تو شود كه از مردم عيب‌جويى كنى. 🌻 📚 غرر الحكم، حدیث ۷۳۵۹ @zandahlm1357
📛 ۱۰ دسامبر ، روز جهانی حقوق بشر 🔹در جریان ، هنگامی که منشور ملل متحد در دست تدوین بود، احترام به و آزادی های سیاسی مورد توجه نمایندگان کشورهای مختلف جهان واقع شد. پس از چندی، متحد تصمیم گرفت که این حقوق، همه جا و برای همه ملت ها قابل اجرا باشد. 🔸در ادامه، کمیسیون حقوق بشر در ژانویه سال 1947 میلادی شروع بکار کرد و پس از مدتی مطالعه و بررسی در قوانین اساسی کشورها و بحث و گفتگو در کمیسیون های مختلف، نتیجه مطالعات خود را به صورت لایحه‌ای به مجمع عمومی تقدیم کرد. مجمع مزبور در دهم دسامبر 1948 میلادی (19 آذر 1327 ش) با 48 رأی مثبت و 8 رأی ممتنع، اعلامیه جهانی حقوق بشر را تصویب کرد و این روز به عنوان روز جهانی حقوق بشر نامگذاری گردید. 🔹این اعلامیه شامل یک مقدمه و سی ماده می باشد و در ماده اول آن به افراد بشر و حاکمیت روح در میان آنها اشاره شده است. علی‌رغم تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر، واقعیت در به گونه ای دیگر شکل گرفت. نگاهی گذرا به رویدادهای و جهان پس از پایان جنگ دوم جهانی، تصویری از وقایع اسفبار را نشان می‌دهد که دقیقاً بیانگر فاصله زیاد میان اهداف با عملکرد جامعه بین‌المللی در دفاع از حقوق بشر است. 🔸به علاوه بر خلاف تصور اولیه، شعار دفاع از حقوق بشر، عملاً به ابزاری در جهت اعمال های سیاسی و دولت‌های بر کشورهای جهان برای پیشبرد منافع این ها، مبدل شده است. 🔹هم اکنون بسیاری از کشورهای جهان، با توجه به این واقعیت تلخ و همچنین بدلیل ناهم‌خوانی برخی بندهای اعلامیه حقوق بشر با اعتقادات، فرهنگ و رسوم آنان، خواستار تغییر در این بندها و جلوگیری از استفاده ابزاری از این اعلامیه هستند. 🔸به دنبال تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر در دهم دسامبر 1948 میلادی توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تأیید حقوق و افراد بشر توسط این سازمان بین‌المللی، روز دهم دسامبر (برابر با 19 آذر 1327ش) به عنوان حقوق بشر نامگذاری شده است. @zandahlm1357