eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.3هزار عکس
35.1هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
مقام عرشی2_mixdown.mp3
14.43M
س ۲ ✨ خَلَقَكُمُ اللّهُ أنْوارا فَجَعَلَكُمْ بِعَرْشِهِ مُحْدِقينَ... (شرح جامعه کبیره) خداوند شما را بصورت انواری آفرید، و آنگاه شما را گرد عرش خویش، طائف گردانید! ؛ مرکز فرماندهی ماسوی‌الله (هرآنچه غیر خدا) است! ✦ منظور از این فراز چیست؟ اگر جای اهل بیت در مرکز فرمانروایی عالَم است، پس این همه مصیبت و آزار آنان در دنیا، برای چه بوده است؟ 🎤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Khetabeh fadak part 01_181120230614.pdf
6.73M
طرح ختم خطابه فدک متن خطابه فدک-بخش اول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شرح دعای ندبه_7.mp3
11.34M
۷ آنچه زبان انسان را به شُکر وامی‌دارد؛ قیمت وجودش را نشان میدهد! تو برای چه نعمتی، چه اتفاقی، چه حادثه‌ای ... زبان به شکر می‌گشایی؟ 🎤
-548266237_-210297.mp3
5.51M
نجوا با امام زمان عح| جمعه آمدن او به نظر نزدیک است 🔴حاج ميثم مطيعي https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨✨✨🌹 ✨✨🌹 ✨🌹 ✨وَمَا هَٰذِهِ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ ✨وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِيَ الْحَيَوَانُ ۚ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ (۶۴) ✨همانا زندگی دنیا بازیچه ای بیش نیست ✨و زندگی واقعی سرای آخرت است(۶۴) 📚سوره مبارکه العنکبوت ✍آیه ۶۴ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ✨🌹 ✨✨🌹 ✨✨✨🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوره اسراء (آیه ۹۹-۱۰۰) أَوَلَمْ يَرَوْا أَنَّ اللَّهَ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ قَادِرٌ عَلَىٰٓ أَنْ يَخْلُقَ مِثْلَهُمْ وَجَعَلَ لَهُمْ أَجَلًا لَا رَيْبَ فِيهِ فَأَبَى الظَّالِمُونَ إِلَّا كُفُورًا (٩٩) آیا نمی‌دانند كه آسمانها و زمین را آفریده، قادر است مثل آنان را (و به زندگی جدید بازشان گرداند)؟! و برای آنان سرآمدی -كه شكّی در آن نیست- قرار داده؛ امّا ظالمان، جز كفر و را پذیرا نیستند! قُلْ لَوْ أَنْتُمْ تَمْلِكُونَ خَزَآئِنَ رَحْمَةِ رَبِّيٓ إِذًا لَأَمْسَكْتُمْ خَشْيَةَ الْإِنْفَاقِ وَكَانَ الْإِنْسَانُ قَتُورًا (١٠٠) بگو: «اگر شما خزائن رحمت پروردگار من بودید. در آن صورت، (بخاطر تنگ نظری) می‌كردید، مبادا انفاق، مایه شما شود» و انسان نظر است! ... •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
راوی : حجت الاسلام رحیمیان نماینده ی ولی فقیه در بنیاد شهید ) آیت الله شیخ مجتبی قزوینی می گفتند : من هرچه دارم از یک نگاه امام رضا علیه السلام دارم . من در مشهد تحصیل می کردم و علاقه مند به درس خواندن و چیز فهمیدن بودم . همواره از حضرت تقاضا داشتم یک نگاه ویژه به من بکنند . هر بار که به حرم می رفتم ، عرض حاجت می کردم تا این که یک روز ، بعد از تشرف و خواندن زیارت نامه در مقابل ضریح رو به حضرت نشستم ، ناگاه دیدم که ضریح نیست و سریری نهاده است و حضرت رضا علیه السلام روی آن سرير خوابیده اند سرمبارک را بلند کردند و به من نگاهی ، سر محبت آمیز نمودند . با این عنایت وضع من از آن روز تغییر کرد https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
💠☀️💠☀️💠☀️💠 ☀️اخلاق مهدوی☀️ ◀️قسمت دویست‌و بیست و پنجم 👤.. ایشان طبق تقسیم بندی که فرمودند بحث ها
💠☀️💠☀️💠☀️💠 ☀️اخلاق مهدوی☀️ ◀️قسمت دویست‌و بیست و ششم 🗣در حاجات اخروی هم حاج آقا مجتبی تهرانی می فرمایند بلند نظر باشید. یعنی فقط نگو خدایا من را 🔥جهنم نبر، خُب جهنم نروی طبقات اول بهشت می‌روی، طبقات بالای بهشت، فردوس را از خدا بخواهیم، اعلی اعلیین را از خدا بخواهیم🌷.. فقط ما را جهنم نبر همین!! چیزهای بالاتر و بزرگتر را از خدا بخواهیم. 🔶هم اخروی هم مادی چیزهای خوب بخواهیم. البته در مادیات وقتی چیز زیاد از خدا می خواهی مثلا پول زیاد به خدا بگویی جنبه اش را هم به تو بدهد، خیلی مهم است. اگر سرمایه دار شدم با جنبه باشم از راه حلال بدست بیاورم، نه بی جنبگی و از راه حرام❌. 📑اما دسته دوم روایات، گفتیم روایاتی که می گوید روی فضل الهی تکیه کنید. ما در ادعیه می گوییم «اَللّهم عامِلْنا بِفَضْلِكَ وَ لا تُعامِلْنا بِعَدْلِكَ» یعنی میان فضل و عدل تقابل وجود دارد.🍃 👌فضل زیادتی در کار است یعنی در کار برابری نیست. من به اندازه صد هزار تومان کار کردم تو هم صد هزار تومان به من بدهی می شود عدل. ولی دویست هزار تومان 💵 بدهی می شود فضل، یعنی بالاتر از آن طاعاتی که ما می خواهیم خدا به ما حاجت بدهد. ☀️امام سجاد (ع) در دعای ابوحمزه ثمالی به خدا می گوید «اللَّهُمَّ أَنْتَ الْقَائِلُ وَ قَوْلُکَ حَقٌّ وَ وَعْدُکَ صِدْق ..» خدایا تو خودت این را گفتی، وعده تو هم صدق است.. (آیه [32] سوره نساء 📖 را اینجا امام سجاد می فرمایند) «وَ سْئَلُوا اللَّهَ مِنْ فَضْلِهِ» از خدا از فضلش بخواهید. ☑️یعنی مثلا خدایا من به اندازه صد هزار تومان برای تو عبادت کردم، تو صد هزار تومان را به من نده، تو پانصد تومان، یک میلیون به من بده. بیشتر به من بده. به اندازه طاعت من به من ثواب نده بیشتر به من بده. از فضل🌸 تو می خواهم. ✨«اَللّهم عامِلْنا بِفَضْلِكَ وَ لا تُعامِلْنا بِعَدْلِكَ» با عدلت بخواهی با ما رفتار بکنی هم در گناهان پدر ما در می آید😢، هم در ثواب ها ما همان ثواب یکسان را می بریم. نه ما می خواهیم با فضلت رفتار بکنی هم در گناهان گناهان ما را ببخشی هم در ثواب ها ثواب های بیشتر🙂 به ما بدهی. چقدر قشنگ اینجا حاج آقا مجتبی تهرانی روایت را معنا کرد از فضل خدا بخواهیم. 🌀در امورات مادی هم ما روایت داریم از فضل خدا بخواهیم، درست است روزی ما مقدر شده🍃 است ولی ما اگر از فضل خدا بخواهیم که روزی مادی ما را بیشتر بکند خدای متعال اینکار را می کند، اگر صلاح باشد ان شاءالله.🤲 📚دسته سوم از روایات گفتیم مسئله انصاف در دعا را مطرح می کنند.‌ ایشان بحث انصاف در دعا را اینطور معنا می کند همینطور که حاجات بزرگت را از خدا می‌خواهی، حاجات کوچکت را هم از خدا بخواه. یک قانون کلی است که حتی بند کفش پاره خودت 👞 را از خدا بخواه تا این حد! که خدا به حضرت موسی وحی می کند نمک غذایت را هم از ما بخواه. 👌پس انصاف در دعا این نیست که فقط در حاجات بزرگ سمت خدا برویم و حاجات کوچک خدا را فراموش بکنیم، نه! همه جوره سعی بکنیم🍃 خدای متعال را در دعاهایمان یاد بکنیم. چه دعاهای کوچک، چه دعاهای بزرگ در تمام اینها سعی بکنیم🌸 خدای متعال را یاد بکنیم. این بی انصافی است ما فقط در حاجات بزرگ یاد خدا بیفتیم، در جاهای دیگر هیچی! 🔹ادامه دارد .... 💽برگرفته از سخنرانی"اخلاق مهدوی" فایل شماره (61) 🎤استاد احسان عبادی 226 💠☀️💠☀️💠☀️💠 ____________