eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.5هزار دنبال‌کننده
47.2هزار عکس
34.2هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
https://eitaa.com/zandahlm1357
.......: ✅ همانطور که میبینید سوراخ های جای بند کفش ها یکی 6 تایی و یکی 7 تایی است ! 🎁با ما مغزت ورزش میکنه🧠 https://eitaa.com/zandahlm1357
درد زانو ( (ابوحمزه ثمالى) ) نقل مى كند: دردى در زانويم عارض شد و به ( (حضرت امام محمّد باقر (ع) ) ) از آن درد شكايت كردم. حضرت فرمودند: هر وقت نماز خواندى بعد از آن اين دعا را بگو: يا اَجْوَدَ مَنْ اَعْطى وَ يا خَيْرَ مَنْ سُئِلَ وَ يا اَرْحَمَ مَنِ اسْتُرْحِمَ اِرْحَمْ ضَعْفى وَ قِلَّةَ حيلَتى وَ اَعْفِنى مِنْ وَجَعى. من آن دعا را خواندم و عافيت پيدا كردم. (۲۹) https://eitaa.com/zandahlm1357
✍امام جواد علیه السلام هرکس بعد از نماز عصر ده بار سوره قدر را قرائت کند اندازه اعمال همه خلاق در آن روز برای او نوشته خواهد شد 📚فلاح السائل و نجاح المسائل صفحه ۱۹۹ ↶【به ما بپیوندید 】↷ ┄┄┅┅┅❅🌼❅┅┅┅┄┄ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• https://eitaa.com/zandahlm1357
دعای‌کمیل۩مهدی‌میرداماد.mp3
10.16M
🕋 دعای کمیل 🎙 با نوای سید مهدی میرداماد
.......: منت بر ما نهاده کشف حقیقت نمودید «اول مغرب سه نفر از آقایان محترمین جماعت وارد شدند» «گفتند قبل از رسمیت مجلس برای اطلاع شما عرض کنیم» «امروز تا غروب در همه جا از مسجد و خانه و اداره و بازار صحبت شما بود روزنامه ها» «در هرکجا دست یک نفر بود جمعیت بسیاری اطراف آنها جمع و در اطراف بیانات شما» «بحث می‌نمودند ماها علاقۀ مفرطی بشما پیدا نمودیم در دل همه جا کرده اید و بر» «ما خیلی حق دارید زیرا حل شبهاتی را می‌نمائید که از اول عمر پیشوایان ما بر» «خلاف آن بما نشان دادند و راستی خیلی معذرت می‌خواهیم از اینکه ما جماعت» «شیعیان را مشرک می‌دانستیم چه کنیم بما از طفولیت این طور معرفی نموده اند امید است» «خداوند غفور توبه ما را قبول فرماید». «این چند روزه که گفتارهای شبانه در جراید و روزنامه‌ها نشر پیدا نموده» «خریداران روزنامه‌ها چندین برابر و بسیاری از مردم روشن شده اند و مخصوصا» «ماها که حاضر در مجلس هستیم و از لطافت گفتار شما بهره مند می‌شویم بیشتر» «علاقه مند شدیم مخصوصا شب گذشته که بسیار خوب پرده‌ها را بالا زدید و حقایق» «زیر پرده را آشکار نمودید امید است پرده‌های بیشتری بالا برود و کشف حقایق» «زیادتری بشود». «و مطلب دیگری که می‌خواهیم بشما یادآوری نمائیم آنست که بیش از پیش» «آنچه مؤثر در ما و جامعۀ ما گردیده چنانچه قبلا هم عرض کردیم بساطت در کلام و» «سادگی در گفتار شما است که بقدری شما مطلب را روشن و عوام فهم بیان می‌کنید» «و بزبان خود ما صحبت می‌نمائید که تمام بی سوادان ما را جذب نموده اید و البته این» «قسمت را کاملا منظور نظر قرار دهید که جامعۀ مردم از صد نفر پنج نفر با علم» «و اطلاع نیستند کورکورانه آنچه از طفولیت شنیده اند و در دل و قلب آنها قرار» «گرفته با همان سادگی بایستی بآنها فهماند چنانچه شما همین عمل را نموده اید امید» «است نتیجۀ کامل حاصل آید. «در همین بین آقایان وارد شدند با گرمی و ملاطفت خوش آمد گفتیم پس از» «صرف چای و تعارفات معموله شروع بصحبت شد. » نواب- قبله صاحب شب گذشته قرار شد امشب در اطراف امامت صحبت شود خیلی ما شایق فهم این موضوع مهم هستیم چون این موضوع ریشۀ مطالب است تمنا می‌کنیم فقط همین موضوع را مورد بحث قرار دهید که بدانیم بین ما و شما چه اختلافی در موضوع امامت هست. داعی- از طرف حقیر مانعی نیست چنانچه آقایان مایل باشند دعاگو حاضرم. حافظ- (با رنگ پریده و صورت گرفته) از طرف ما هم مانعی نیست هر نوع صلاح می‌دانید بفرمائید. : پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
انسان شناسی ۱۷٠.mp3
12.05M
۱۷۰ ✖️ محبت ما به آدمهای مختلف، با چه عواملی تغییر می‌کند؟ ✖️ آیا ما فقــط کسانی را می‌پذیریم و دوست داریم که مثل ما فکر می‌کنند و همراه و همفکرمان هستند؟ ← یا اینکه صرفاً بخاطر اینکه کسی مومن است قلبش با خداست، او را با همه نواقصش می‌پذیریم و کنار می‌آییم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
@shervamusiqiirani - Homayoon Kazemi.mp3
1.15M
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 ای ساربان آهسته ران کآرام جانم می رود وان دل که با خود داشتم با دلستانم می رود من مانده ­ام مهجور از او بیچاره و رنجور از او گویی که نیشی دور از او در استخوانم می رود محمل بدار ای ساربان تندی مکن با کاروان کز عشق آن سرو روان گویی روانم می رود او می­رود دامن کشان من زهر تنهایی چشان دیگر مپرس ازمن نشان کز دل نشانم می رود با آن همه بیداد او، وین عهد بی بنیاد او در سینه دارم یاد او ، یا بر زبانم می رود باز آی و بر چشمم نشین ای دلستان نازنین کاشوب و فریاد از زمین بر آسمانم می رود در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔 https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥همه حاجت ها به واسطه عج مستجاب میشود... ♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️ ۲۵۵. انتظار؛ یعنی بیشتر به اهل آسمان نگاه کردن و کمتر به اهل زمین نگریستن. مجله انتظار ۲۵۶. انتظار: یعنی تفسیر ذهنی و عینی «والعاقبه للمتّقین». https://eitaa.com/zandahlm1357
سلام لطفا 🇮🇷👇 eitaa.com/joinchat/3717922818Ca7721d8525 کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
.......: پيام رهبر معظم انقلاب اسلامى به اجلاس هزاره ى رهبران دينى جهان پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به اجلاس هزاره ي رهبران ديني جهان بسم اللَّه الرّحمن الرّحيم الحمدللَّه ربّ العالمين و صلّي اللَّه علي جميع انبياء اللَّه و رسله، سيّما علي خاتم النّبيين محمّد و اله الطّاهرين والسّلام علي بقيّةاللَّه في الارضين. گردهمايي نمايندگان اديان عالم را كاري شايسته و مبارك مي‌شمارم و از خداوند متعال، توفيق عمل به گفته‌ها و تداوم تلاش براي بهره مند كردن بشريت از دين الهي را مسئلت مي‌كنم. رهبران اديان، امروز خود را جانشينان پيامبران و دنباله روان و ادامه دهندگان راه آنان مي‌شمارند. هدف اديان چه بوده و پيامبران به مخاطبان خود، چه پيامي را از سوي خداوند متعال عرضه كرده اند؟ پاسخ به اين سؤال بايد امروز راه و روش همه ي كساني را كه پرچم اديان را در دست دارند، روشن سازد. بي شك اديان همگي فلاح و رستگاري و نجات انسان را هدف خود دانسته اند و هر يك به تناسب زمان و مكان و ظرفيت مخاطبان، برنامه يي را از سوي خداوند به ميان مردم آورده اند. آنان عموماً براي ابلاغ و تحقق بخشيدن به پيام خود، متحمل مجاهدتي دشوار و طولاني گشته و نمونه‌هاي ممتازي از فداكاري در راه عقيده و راه خود را در يادها ماندگار ساخته اند. اين جهاد و تلاش مؤمنانه، براي رستگاري مردم و در راه خدا و عموماً در برابر اميال و غرض‌ها يا در برابر جهالتهايي كه صاحبان اغراض به آن دامن مي‌زده اند، بوده است. تاريخ جهان و كتابهاي مقدس اديان، سرشار از ذكر اين مجاهدتها و تجليل از آن مجاهدان است. دين خدا، رستگاري را براي مردمي خاص و زماني خاص و منطقه يي خاص نمي خواهد، آن را بر مردم تحميل نمي كند، و آن را مخصوص بخشي از عرصه‌هاي زندگي آنان نمي داند. بلكه همه ي مردم در همه جا و همه وقت و نسبت به زندگي فردي و اجتماعي خود، مخاطب پيامبران خدايند، و آنان با جلب ايمان و خرد و تلاش انسانها، هدايت الهي را به آنان هديه مي‌كنند و صراط مستقيم به سوي فلاح و صلاح را در برابر آنان مي‌گشايند. شايسته نيست كه برنامه ي پيام آوران سعادت انسان را به عمل فردي در رابطه ي روحي او با خدا منحصر دانسته و عرصه ي عظيم رابطه ي انسان با انسان، فرد با جامعه، انسان با محيط زيست، و تشكيل نظام اجتماعي و سياسي را از آن محروم بدانيم. از نظر ما همه ي پيامبران خدا در اين خطّ روشن، راه پيموده اند و ما به همه ي پيامبران ايمان و عشق مي‌ورزيم: «لا نفرّق بين احد من رسله». اديان الهي دنيا را پرورشگاه آدمي و محلّ امتحان او مي‌دانند و منحصراً راه تعالي معنوي بشر را در بناي دنيايي سالم و به دور از عوارض طغيانها و خودخواهيها و تنگ نظريهاي قدرت طلبان و ضعف و جهالت و انفعال كوته نظران، دانسته اند و براي ايجاد چنين دنيايي مجاهدت كرده اند. رها كردن و بي اعتنايي به طبيعت و نيروها و قوانيني كه در آن براي تعالي انسان وديعه نهاده شده است، همانند تصرّف ظالمانه و فساد انگيز در آن محكوم و مردود است. سلامت محيط پرورش آدمي، به معناي آن است كه بشر با خداي خود، با درون خود، با همنوعان خود و با طبيعت پيرامون خود با صلح و سلامت رفتار كند. صلح به اين معناي عام يكي از بزرگترين نيازهاي بشر براي رشد و تعالي و رستگاري است. اين صلح بايد برخاسته از ايمان و انديشه باشد. انبياء كوشيده اند اين حقيقت را واقعيت ببخشند. محيط سكوت ناشي از زور و رعب و فريبي كه كارگزاران زر و زور در بخشهايي از عالم پديد مي‌آورند، با صلحي كه مبشّران رستگاري انسان بدان فرا مي‌خوانند، بكلّي متفاوت و متناقض است. صلح بايد بر مبناي عدالت و با معرفت به كرامت انسان و به دور از اغراض قدرتمداران عالم باشد. تحميل سكوت و تسليم بر مردمي كه به دفاع از حق پايمال شده ي خود برخاسته اند آن صلحي نيست كه پيام آوران صلح آسماني به آن دعوت كرده اند. در هميشه ي تاريخ، قدرت طلباني كه جز به اشباع هوسهاي سيري ناپذير خود نمي انديشيده اند خواسته اند از دين و رجال ديني نيز در راه مقاصد سلطه طلبانه ي خود بهره كشي كنند. هيچ دين الهي اين نيرنگ بزرگ را تأييد نكرده است. بسياري از جنگهاي به ظاهر مذهبي آلوده به چنين سوء نيّتي بوده است. دين در خدمت سياستهاي سلطه طلبانه قرار نمي گيرد. دين حوزه ي سياست و اداره ي امور جوامع بشري را در قلمرو خود مي‌داند و همچون نظام سياسي متكي به عشق و ايمان مردم با آن سياستها مبارزه مي‌كنند. بسياري از ارباب سلطه و سياستمداران قدرت طلب، دين را از تصرّف حوزه ي سياست برحذر مي‌دارند و ميان دين و سياست مرزي عبورناپذير تعريف مي‌كنند. هر چند اين مرز هرگز مانع از دست اندازي آنان به حوزه ي دين و بهره كشي ابزاري از آن نشده است. امروز دنيا تجربه ي موفق تشكيل نظام سياسي براساس تعاليم ديني را در ايران اسلامي در برابر چشم خود دارد. بزرگترين چالش جمهوري اسلامي خنثي كردن مشكلاتي است كه از سوي قدرت طلبان بزرگ دنيا
بر آن تح ميل مي‌شود. آنان مايل نيستند در اين نقطه از جهان نيز هيچ مانعي بر سر راه تحميلها و ستمگريها و افزون طلبي‌هاي آنان خودنمايي كند. دوستان و ميهمانان! اگر رهبران اديان الهي مي‌پذيرند كه در جاي پيامبران نشسته اند، راه روشن آن پيام آورانِ فلاح و سعادت انسان، در برابر آنها است. اين راهي پرتلاش و پرمانع است، ولي در عين حال راهي است كه بهجت و رضايت رهرو خود، و در نهايت رضايت الهي را ميسّر و محقق مي‌سازد، «ولينصرنّ اللَّه من ينصره». والحمدللَّه ربّ العالمين - سيدعلي خامنه اي مقام معظم رهبری https://eitaa.com/zandahlm1357