#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
💠 ماجرای پخش جمله دروغین منسوب به رهبری آن هم فقط یک روز بعد بیانات ایشان ، دو عبرت #تلخ برای ما داش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
16.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #کلیپ_کارشناس_مهدویت
♨️ دیندار باشی عاقل نباشی خودت وبال دینی...
🚫🚫مراقب فتنه ها باشیم...
جزء منتظران جاهل نباشیم🚫🚫
🎙کارشناس: حجت الاسلام والمسلمین شهبازیان
کلیپ
🔰سیاست همراه دیانت🔰
انتخاب اسم با حروف ابجد.mp3
4.11M
💠 توضیح درباره رویه ای خرافی که متاسفانه در کشور باب شده
✅ آیا اگر اسم فرزند بر اساس حروف ابجد والدین نباشد ، برای بچه مشکل پیش می آید؟
👈آیا اگر اسامی دو نفر با هم جور در نمی آید، نباید ازدواج کنند؟
🔰نظر علمای بزرگی که در این علوم تخصص داشتند چیست؟
🎤 عبادی
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هنر آن است ڪه بمیرے پیش از آنڪه بمیرانندت و مبدا و منشا حیات آنانند ڪه چنین مردهاند...
.......:
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
ظهر هنگام بود و نيروهاي خط شكن بر روي اسكله در ابتداي آبراهه موته براي حركت لحظه شماري ميكردند. وق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آقا مهدي گفت: خودت اونجايي و ميگي نيرو ندارم، زود بي سيم را بده دست بي سيم چي ات. خودت آرپي جي را بردار برو جلوي فرار تانكها را بگير.
فرمانده گردان علي اصغر ديگر روي حرف آقا مهدي حرفي نزد.
آرپي جي را برداشت و رفت شكار تانك ها. يكي دو تا از تانكها را زد، بقيه هم راه فرارشان كه از قسمت شمال منطقه بطرف روستاي همايون در جنوب بود، بسته شد و نتوانستند بروند محاصره شدند و به غنيمت گرفتيم.
در قسمت جنوبي منطقه - روستاي همايون - رزمندگان لشكر عاشورا جنگ سختي با دشمن داشتند و جنگ تن به تن بود. رستم خاني [۵۷] و علي تجلايي [۵۸] هم در اين محور دوشادوش بچهها ميجنگيدند.
روزهاي سخت عمليات بدر، هواپيماهاي دشمن مرتب منطقه را بمباران ميكردند و پدافند هوايي مؤثري در منطقه نداشتيم. علي تجلايي در فراري دادن هلي كوپترها و هواپيماهاي دشمن نقش مؤثري داشت كه سعي و تلاش خود را ميكرد. از ديگر مشكلاتي كه در بدر باعث كندي سرعت عمل آقا مهدي بود، هماهنگ عمل نكردن ديگر يگانها بود كه نتوانسته بودند همپاي لشكر عاشورا دشمن را عقب بزنند...
[ صفحه ۱۲۹]
درگيريها سخت و طاقت فرسا بود. از آسمان هواپيماها و از زمين هم توپ و تانك و ادوات سنگين عراقي ها، دست به دست هم داده و مشكلات بدر را صد چندان كرده بودند.
رزمندگان لشكر عاشورا - عمدتا گردان سيدالشهدا - پشت سر آقا مهدي رسيدند به كنار دجله و هر كس به ياد شهداي كربلا وضو ساخت و نماز شكر
بجا آورد. آقا مهدي در تلاطم بود كه از دجله عبور كنيم. مأموريت لشكر هنوز پايان نگرفته بود. مأموريت آقا مهدي تصرف اتوبان بصره - العماره بود. عصر روز چهارم بدر، تلاش ميكرد پلي بر روي دجله زده شود. دشمن در آن سوي دجله پراكنده بود و خط منظمي نداشت (جنوب دجله).
آقا مهدي براي عبور از دجله خيلي بي تابي ميكرد. نقطه اي از ساحل رودخانه دجله را براي زدن پل مشخص كرد كه در آن سوي دجله منتهي ميشد به نقطه اي از دجله كه در ميان ما به كيسه اي معروف شده بود. همان شب تعدادي از رزمندهها با قايق از دجله عبور كردند و سرپلي گرفتند و خود آقا مهدي روز پنجم با قايق از آب گذشت و بعد از او پلها رسيدند و پل نفررو بر روي دجله زده شد. ابتداي پل در اين طرف دجله شد سنگر قرارگاه تاكتيكي آقا مهدي.
ظهر روز چهارم آقا مهدي در كنار دجله نماز ميخواند و چشم دوخته بود به آب روان دجله. با خود گفتم؛ خدايا! آقا مهدي به چه فكر ميكند؟ صبح روز پنجم من زخمي شدم و برگشتم پشت جبهه. وقتي خبر شهادت آقا مهدي را شنيدم راز آن خيره شدنش به آب دجله براي من آشكار شد؛ با خود گفتم شايد ملائكه محل شهادتش را نشانش ميدادند...
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
📗کتاب صوتی #دلیران_تنگستانی قسمت 4⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Part05_دلیران تنگستانی.mp3
5.15M
📗کتاب صوتی
#دلیران_تنگستانی
قسمت 5⃣ #پایان
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
اتفاق انبیاء در اصول و اختلاف در فروع و با علم مأثور، یعنی با غوامض علومی که نقل شده بود از انبیاء
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ارسال پیامبر اسلام
« والکتاب المسطور » یعنی: او را ارسال و مبعوث فرمود با کتاب مسطور، أعنی: قرآن.
« والنور الساطع » أعنی: نور معارف قرآنیه که ساطع و مرتفع است، چه « العلم نور یقذفه اللّه فی قلب من یشآء ». [۱]
« والضیاء اللامع » أی: نور مستوقد که اینها اوصاف انوار قرآن است.
« و الامرالصادع » یعنی: قوانین موضوعه او شق کننده و تمیز دهنده بین حقّ و باطل است.
« ازاحة للشبهات » یعنی: پیغمبر را ارسال نمود به واسطه زایل کردن و برطرف نمودن شبهاتی که در مرور ازمنه و طول اَمد در احکام الهیّه برای خلق پیدا شده بود.
« و احتجاجاً بالبینات » یعنی: مبعوث شد تا محاجّه و مدافعه نماید با علماء یهود و نصاری و مجوس به بیانات واضحه و معجزات لایحه، و قال له: « وَ جَادِلْهُم بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ ». [۲]
« و الناس فی فتن انجذم [۳] فیها حبل الدین » یعنی: و فرستاد او را، و حال آن که مردم آن زمان واقع در فتنه و ابتلائی بودند که در آن فتنه قطع شده بود عهود الهیّه که به توسّط انبیاء سلف به عباد اتصال و ارتباط یافته بود ؛ چه حبل به معنی عهد است، کما قال تعالی: « إِلاَّ بِحَبْلٍ مِّنَ اللَّهِ وَ حَبْلٍ مِّنَ النَّاسِ [۴] »، أی بعهد من اللّه.
« و تضع سواری الیقین » یعنی: در آن زمان پست و منهدم شده بود مرتفعات دین الهیّه که در بین مردم بود.
« فهم فیها تائهون حائرون » یعنی: مردم در آن فتنه جهالت و ضلالت بودند سرگشته و حیران، کما قال تعالی فی حقّ بنی اسرائیل: « یَتِیهُونَ فِی الاْءَرْضِ [۱] ».
----------
[۱]: ۱ - مصباح الشریعه، ص ۱۶.
[۲]: ۲ - سوره مبارکه نحل، آیه ۱۲۵.
[۳]: ۳ - اصل: انجزم.
[۴]: ۴ - سوره مبارکه آل عمران، آیه ۱۱۲.
[۱]: ۵ - سوره مبارکه مائده، آیه ۲۶.
« فی خیر دار و شرّ جیران » یعنی: فرستاد و مبعوث نمود او را در بهترین داری که مکّه معظمه باشد.
و « شرّ جیران » أعنی: بدترین همسایهها که اهالی او باشند از حیث جهالت و عناد، چه: « الاْءَعْرَابُ أَشَدُّ کُفْرًا وَ نِفَاقًا وَ أَجْدَرُ أَلاَّ یَعْلَمُوا حُدُودَ مَآ أَنزَلَ اللَّهُ ». [۲]
« نومهم سهود و کحلهم دموع »: یعنی نوم آنها قلیل بود به واسطه عدم راحت و اضطراب دشمن، و سُرمه چشم آنها اشک بود به جهت ابتلاءات قحط و غلا [و[ طاعون، [و] و با و سایر عقوبات.
----------
[۲]: ۶ - سوره مبارکه توبه، آیه ۹۷.
« بأرض عالمها ملجم و جاهلها مکرم » یعنی: پیغمبر را ارسال فرمود در زمینی که عالم او گویا لجام کرده شده بود از ابراز و ادای حرف حقّ، و قادر بر گفتن نبود، ولی جاهل او بزرگ و اکرام کرده شده بود در نظر عوام.
📚✍شرح بر صحیفه سجادیه
میرزا ابراهیم سبزواری وثوق الحکماء
https://eitaa.com/zandahlm1357