اینکه داریم میبازیم والیبالو داره ناراحتم میکنه.
من شبو نخوابیدم به خاطر شما، به خودتون بیاید بازیکنان عزیز کشورم😭
" أَمانهحضن "
باختیم🙂
الکساندر نیکولوف ازت بدم میاد🙂😭
بنده هنوز امیدوارم
دوستان دعا کنید ببریم، پرچممون رو بالا ببینیم.
" أَمانهحضن "
الکساندر نیکولوف ازت بدم میاد🙂😭 بنده هنوز امیدوارم دوستان دعا کنید ببریم، پرچممون رو بالا ببینیم.
قصد داری ی دورم بخاطر والیبال سوگواری کنی ؟🥸
" أَمانهحضن "
قصد داری ی دورم بخاطر والیبال سوگواری کنی ؟🥸
😂😭😭 اره دوتا بازی اولو باختیم
هدایت شده از «ثانیهچیـن»
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
که وصالِ تو میسر گردد ...
@zaraban72🤍
" أَمانهحضن "
که وصالِ تو میسر گردد ... @zaraban72🤍
چشمَم به جمال تو مـنور گردد
پ.ن: این ویدیوی قشنگ از اون روزهای پر تلاطم و پر چالش به این زیبایی درومده(: