eitaa logo
" أَمانه‌حضن "
451 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
512 ویدیو
5 فایل
‹به‌نام‌او› به تنم دردِ فراقِ حرمت افتاده ؛ هوس گرمی آغوش ضریحت دارم . . أَمانه‌حضن : صداقتِ‌یک‌آغوش (: درِگوشی‌هاتون؛ « https://eitaa.com/zaraban72/17 » در خنديدن و به آغوش كشيدن يكديگر ، اِسراف كنيد .
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از «ثانیه‌چیـن»
و مطمئن باشید که این پایان درگیری بین ما نیست، جنگ ما جنگ بین حق وباطله تاریخ نخواهد نوشت که بین این دو جبهه توافق و تفاهمی پایدار امضا شد ! این توهمی بیش نیست برای اقایون نون به نرخ روزخور. گذر زمان نشون میده که باز هم درگیری خواهیم داشت در آینده ای نه چندان دور . روایات رو بخونیم تا ببینیم قبل ظهور مولامون چه ها خواهد شد ، و لکه ننگ اعتماد افراطی و وطن فروشی روی پیشونی کیا میشینه!✨ : S.B.N.A
خودمم باورم نمیشه دارم ۵ صب فوتبال میبینم درحالی که نه دوست دارم نه چیزی میفهمم😂😂
هدایت شده از « سِیدلَر »
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«ما شدنتون مبارك عزیزِ قلبم 🤍»
-بسم‌الله-
سلام‌بر‌محرم‌؛سلام‌بر‌کربلا
صفحه‌ی‌روزگارده‌هابار‌بالاوپایین‌شده خیلی‌چیزا‌رفته‌و‌اومده‌و‌عوض‌شده تنهاچیزی‌که‌عوض‌نشده احساس‌و‌ذوق‌و‌دوست‌داشتن‌ِمن به‌توعه‌اباعبدالله بازم‌حال‌و‌هوای‌مُحرم‌ت‌روحم‌ُاحیا‌میکنه..
این‌قضیه‌که اهل‌دل‌ها‌شب‌و‌روزِ‌سوم‌محرم گوشواره‌هاشونو‌درمیارن‌ ویه‌سری‌از‌بازاری‌هاهم‌نمیفروشن یه‌زبونِ‌دیگه‌ای‌برای‌ابراز‌ارادت‌و‌محبت خدمتِ‌خانوم‌سه‌ساله‌س ..
ما‌هم‌به‌احترام‌شما‌بانو ازامشب‌تا‌اطلاع‌ثانوی‌طلا‌هامونو‌از‌رده‌خارج‌کردیم
بیت الغزل‌هرغزل‌ناب‌رقیه‌است خورشیدعلی‌اصغرومهتاب‌رقیه‌است
دختر‌بودن‌و‌مبارزه‌کردن؛ درس‌ِاول‌ِکتاب‌ِرقیه‌ست
راست‌گفت مثلا‌اگه‌ورق‌برمیگشت‌و‌اوضاع‌اینطور‌پیش‌نمیرفت مثلا‌اگه‌رخت‌عروسی‌به‌تن‌رقیه‌شو‌میدید شاید‌اونموقع‌همه‌چی‌خوب‌بود‌و ماهم‌شب‌سوم‌تو‌‌روضه‌ها‌پیر‌نمیشدیم ..