هدایت شده از «ثانیهچیـن»
و مطمئن باشید که این پایان درگیری بین ما نیست، جنگ ما جنگ بین حق وباطله
تاریخ نخواهد نوشت که بین این دو جبهه توافق و تفاهمی پایدار امضا شد !
این توهمی بیش نیست برای اقایون نون به نرخ روزخور. گذر زمان نشون میده که باز هم درگیری خواهیم داشت در آینده ای نه چندان دور .
روایات رو بخونیم تا ببینیم قبل ظهور مولامون چه ها خواهد شد ، و لکه ننگ اعتماد افراطی و وطن فروشی روی پیشونی کیا میشینه!✨
: S.B.N.A
خودمم باورم نمیشه دارم ۵ صب فوتبال میبینم درحالی که نه دوست دارم نه چیزی میفهمم😂😂
صفحهیروزگاردههاباربالاوپایینشده
خیلیچیزارفتهواومدهوعوضشده
تنهاچیزیکهعوضنشده
احساسوذوقودوستداشتنِمن
بهتوعهاباعبدالله
بازمحالوهوایمُحرمتروحمُاحیامیکنه..
اینقضیهکه
اهلدلهاشبوروزِسوممحرم
گوشوارههاشونودرمیارن
ویهسریازبازاریهاهمنمیفروشن
یهزبونِدیگهایبرایابرازارادتومحبت
خدمتِخانومسهسالهس ..
ماهمبهاحترامشمابانو
ازامشبتااطلاعثانویطلاهامونوازردهخارجکردیم
راستگفت
مثلااگهورقبرمیگشتواوضاعاینطورپیشنمیرفت
مثلااگهرختعروسیبهتنرقیهشومیدید
شایداونموقعهمهچیخوببودو
ماهمشبسومتوروضههاپیرنمیشدیم ..