eitaa logo
ذهن برتر
147 دنبال‌کننده
14.1هزار عکس
10.2هزار ویدیو
68 فایل
تحلیل تفکر برای رسیدن به ذهن برتر
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 بنر اعتراضی تماشاگران انگلیسی به شرایط بد اقتصادی این کشور در بازی سلتیک با دندی یونایتد: دیگه بسه ۲۵% کودکان و ۲۰% افراد در سن کار و ۱۴% بازنشستگان در فقر زندگی می‌کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ آقایان شما متهم هستید جناب آقای رییسی جناب آقای قالیباف جناب آقای محسنی اژه‌ای شما به عنوان رؤسای قوای انقلابی، متهم هستید که از زمان روی کار آمدن و کلیددار شدن تا به امروز، علیرغم داشتن قدرت و اختیارات قانونی، برای رفع این دغدغه‌های مهم رهبر انقلاب، کار مهمی نکرده‌اید! با ارائه گزارش مستند از خودتان دفاع کنید. آقای قالیباف! بر اساس نقل قول‌‌هایی که اطرافیانتان ابراز کرده‌اند، شما حتی متهم هستید که برای ادامه این فضای ول و بی‌ضابطه تلاش هم می‌کنید! این اتهام در صورت صحت، نابخشودنی است.
🔹روزهای طلایی هفت‌تپه
🔹احترام به طبیعت با دور زدن درخت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کارِی تمیز و زیبا اثری زیبا و پر مغز از خواننده‌ی دهه هشتادی بیرجندی احسنت به این‌جوون دهه هشتادی. دوستان تا میتونید منتشر کنید و حمایت کنید از این اثر بسیار زیبا که پر از معانی ارزشمند انقلابی و ایرانی هست.👌👌👏👏
📌رایان نایت، فعال رسانه‌ای آمریکایی: ✳️ فقط یک یادآوری است که ایالات متحده برای "حفظ دموکراسی" نیست. آنها در مورد حفظ و نگه داشتن مردم در دام یک سیستم سیاسی فاسد هستند که شرکت‌ها را بر مردم مسلط می‌کند.
رامسر 🇮🇷 🇮🇷 🤲الّلهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج🌸 🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واقعا تعجب داره... 📍این شهدا چی دیده بودند و چی فهمیده بودند که اینطور حرف می زدند؟
🔰 ابوبلژیکی! 🔴 حقایقی از 🔻سال 2015 بیش از 500 بلژیکی کشور خود را ترک کردند تا به گروه‌های تروریستی بپیوندند. تقریبا به ازای هر یک میلیون نفر 46 بلژیکی به گروه‌های تروریستی پیوسته‌اند. 💢 اکنون بلژیک بیش از هر کشور اروپایی دیگری (40 نفر به ازای هر میلیون نفر) سرانه شهروندانی دارد که در عراق و سوریه می‌جنگند. 🔻 مرکز بین‌المللی مطالعه خشونت‌های سیاسی تخمین می‌زند تعداد کل سربازانی که بلژیک به خارج از کشور فرستاده است با تعداد سربازان اعزامی کشورهای بسیار بزرگتر مانند بریتانیا و آلمان فاصله زیادی ندارد. دو کشور اروپایی بعدی با بیشترین جنگجوی خارجی دانمارک با 27 و سوئد با 19 نفر در هر میلیون نفر هستند.
🔰 مسحور اقیانوس 📌به مناسبت ۱۵ نوامبر، سالروز درگذشت «ادواردو (مهدی) آنیلی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تظاهرات چند صدهزار نفری مردم اسپانیا علیه سیاستهای دولت 🔹جمعیت زیادی در مادرید در اعتراض به وضعیت اسف‌بار اقتصادی و سیستم نابسامان بهداشت و درمان تجمع کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 بعد از اخراج خبرنگاران شبکه از جام جهانی ، حالا هم اعلام کرده تمایلی به حضور این افراد در جلساتش ندارد. 🔺👆قسمتی از گزارش اینترنشنال درباره اخراج خبرنگار خود از جلسه حقوق بشری سازمان ملل
قهرمان عملیات آریل،شهیدمحمد مراد سامی، 19 ساله است که در منطقه سلفیت زندگی می کند. 🔶 🔴در حمله یک فلسطینی ۱۹ ساله با چاقو به شهرک نشینان تا کنون سه غاصب به هلاکت رسیده و شماری زخمی شدند که حال چند تن وخیم گزارش شده است.
‍ تصویر نامه‌ای از مدیرکل شبکه الجزیره قطر منتشر شده که از دیگر مدیران این شبکه خواسته از پوشش اعتراض‌ها در ایران از جمله در شبکه‌های‌اجتماعی شخصی خودداری کنند، در غیر اینصورت مجازات خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مناظره جالب درباره توان پهپادی ایران در شبکه صهیونیستی "i24" 🔺 "دکتر «نصیر العمری» تحلیلگر آمریکایی ضد ایرانی: اساسِ نبرد، زیرکی است؛ آنها [اوکراین] از غرب تسلیحات پیشرفته می‌گیرند و شما [روسیه] تسلیحات پیش پا افتاده و قراضه از کره شمالی و ایران گرفتید!" 🔺 "دکتر «محمود الافندی» تحلیلگر مسائل مربوط به روسیه: هیچ سامانه ضد هوایی نتوانسته یکی از این پهپادها را سرنگون کند و این پهپادها اوکراین را در تاریکی فرو برده‌اند؛ 40 درصد انرژی برق اوکراین به وسیله همین پهپادهایی که دکتر العمری قراضه توصیف می‌کند، از بین رفته است."
📸 رضا حجار، ملی‌پوش پرورش‌اندام کشورمان با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی مدال مسابقات جهانی خود را تقدیم خانواده این شهید کرد.
قهرمان براندازان...
قابل توجه افراد ضدایرانی ولی بی‌سواد
📸 | ۱۴ ویژگی که آدم را هم‌ردیف فرشته می‌کند
بابا به این بگید بیمارستان نجمیه بیشتر برای زنان و زایمانه😂 از برانداز هم شانس نیاوردیم
. ♻️ درباره دندان‌های خرد شده یک سلبریتی 🔰 حمید رسایی: قصه های جزیره، موفق ترین سریال تلویزیونی کانادایی است که در بیش از ۱۴۰ کشور جهان از جمله ایران به نمایش درآمد. بازیگر نقش اول این سریال دختری نوجوان با نام اصلی " سارا پولی (Sarah Polley) بود. سارا پس از بازی در این سریال و تبدیل شدن به یک سلبریتی فوق محبوب و ستاره ای بی چون و چرا، در سال 1995 و در سن 16 سالگی در یک تجمع اعتراضی علیه دولت محلی (ایالتی) کانادا شرکت کرد. در خلال این تجمع اعتراضی که بدون حمل سلاح، آتش زدن اماکن عمومی، استفاده از کوکتل‌مولوتوف بود، پلیس ضدشورش کانادا به تجمع کنندگان حمله کرد و دندانهای سارای 16 ساله را که در اوج محبوبیت بود با خشونت تمام و بدون هیچ ترسی در دهانش خرد کرد! حالا همین مورد را با اغتشاشات اخیر ایران مقایسه کنید، خواهید دید که: اولا: دولت‌های غربی در برخورد با تجمعات اعتراضی، با احدی شوخی ندارند حتی اگر طرفشان سلبریتی بسیار محبوب و دختر نوجوان ۱۶ ساله باشه! ثانیا: این برخورد سخت فقط به خاطر اعتراض به رویکردهای یک دولت ایالتی (استانی) بود والا اگر معترضان علیه اصل نظام حکومتی کانادا شعار می‌دادند که وضع بدتر می شد! سوم: و اگر تجمع‌کنندگان به روی پلیس کانادا اسلحه می‌کشید، مواد آتش‌زا پرتاب می‌کردند، با چاقو او را می‌زدند، چه می شد؟! چهارم: اگر در اغتشاشات اخیر ایران یک فریم تصویر از شکستن دندان یک دختر اغتشاشگر (و نه حتی یک سلبریتی) وجود داشت، امپراطوری رسانه‌ای غرب از جمله کانادا چه موجی علیه نیروهای مدافع امنیت کشور راه می‌انداخت؟! __________
نخست وزیر کانادا آنچنان دروغ بزرگی گفت که مجبور شد توییتشو پاک کنه/ وقتی "ترودو" در دروغ‌سازی از رسانه‌های فارسی زبان هم جلو‌می‌زند نخست وزیر کانادا ساعاتی پیش توییتی را منتشر کرده بود و در ادعایی گفته بود برای ۱۵۰۰۰ در ایران حکم اعدام صادر شده، این دروغ آنقدر واضح و روشن بود که حتی خبرنگار بی بی سی فارسی گفت لامصب اینو از کجات درآوردی😂 حالا بعد از چند ساعت ترودو توییتش را پاک کرد.
🔸 تیم ملی آمریکا به خاطر ممنوعیت‌های دولت قطر برای همجنس‌بازان ، رنگ قرمز لوگوی روی پیراهن رو به رنگ‌های پرچم همجنس‌بازان تغییر می‌دهد 🔻 یعنی هر جور شده باید ثابت کنن لجن و کثافت و نماینده شیطانند