انتصاب ۵۴۰۰ مدیر آن هم در عرض گذشت کمتر از ۶ماه از روی کار آمدن دولت چهاردهم نشان میدهد که این دولت حتی با دولت شهید رئیسی هم وفاق ندارد.
اقلیتهای نواصولگرا را میخواهند جای نیروهای انقلابی جلوه دهند و به افکار عمومی بگویند ما دنبال وفاق هستیم.
🆔 @monshaat75
تعریفشون از وفاق اینه که مجلس و همه ارگان ها غلام حلقه به گوششون باشن.
نمایندگان ساده لوح اگر سر تایید صلاحیت وزرا آن افتضاح را به بار نمیآوردند اینها انقدر وقیح نمیشدند.
✍️ امین میمندیان
@EnghelabX
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تناقضگویی عجیب درباره قطعی برق؛ ماجرا چیست؟
🔹سخنگوی دولت:
«قطعی برق تنها به دلیل حذف مازوت است که برای سلامت مردم مضر است. هیچ دلیل دیگری برای قطعی برق وجود ندارد.»
🔸 رئیسجمهور:
«بهدلیل کمبود ذخایر، مجبور به قطع برق هستیم. باید برای زمستان، سوخت ذخیره کنیم.»
🔻 بالأخره حرف رئیس دولت را باور کنیم یا سخنگوی دولت؟
ظاهراً غربیها فکر میکنند سعید جلیلی در ایران رییسجمهور شده. وگرنه این میزان از تحریم پُشت تحریم در همین ۳ ماه، علّت دیگهای نباید داشته باشه.
کاش اطلاع پیدا کنند که پزشکیان رییسجمهور شده و میخواد «با دشمنان مدارا» کنه.
#اللهماحفظامامناالخامنهایحتیظهورالحجة
مواضع ما
چندروزیه بلندگوهای مترو تذکر حجاب میدن واکثرا به محض شنیدن،شال شون رو سرمیکنن؛
بدون هیچ برخورد ومشاجره ای!
همین تذکر ساده انقدر اثرگذاره، اما متاسفانه مسئولین فکر میکنن همه چی از کنترل خارج شده وفایده ای نداره!
درحالی که مردم وقتی ببینن عزم جدی برای اجرای قانون هست رعایت میکنن
✍خانم فردوس
#وعده_نابودی_اسرائیل
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🤲
🇮🇷 #یا_لثارات_الحسین 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازم خدا رو شکر که نمیخواست توی دولت باشه...
ماهبندان | محمدرضا شهبازی
https://eitaa.com/joinchat/1672544327Ce9f226d35a
💬 نمی شود کشور را معطل دو سه کشور کرد
▫️صفحه اول روزنامه عصر ایرانیان
▫️ چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۳
▪️مشاهده نسخه کامل روزنامه در
asre-iranian.ir
✅ @asreiranian_ir
🔴 افشای راز گرانی ها
🔹 الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاعرسانی دولت: دولت برای جلوگیری از سودجویی دلالان، با این کار موافقت کرد!
تا زمانی که موضوع تحریم و افایتیاف حل نشود، حل مشکلات اقتصادی ممکن نیست!!
🔺حالا متوجه شدید دلیل این گران کردن ها توسط دولت وفاق چیست؟!! ...
✍ "قاسم اکبری
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
نتیجه گرانسازیِ آب، برق، گاز، خودرو، لبنیات و ... چیست؟! اقتصاد شکوفا؟ رفع مشکلات و بحرانها؟
نتیجه گرانسازی زندگی مردم، سرمایه اجتماعی نظام را هدف قرار داده و ناامیدی را بیش از پیش بیشتر کرده.
این مردم به چه چیزی باید امیدوار باشند؟
✅ #داود_مدرسی_یان:
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وفاق احزاب سبب شد یک جهان فرصت برای یک ایران جهش، به عقب بیفتد
#خسارت_محض #فتنه_وفاق
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
در تاریخ بنویسید:
روزگاری مردی بر کرسی #ریاست_جمهور_ایران بود که خود با #اعتراض به #قیمت_خودرو و #گران_فروشی آن رای جمع کرد و کمتر از ۶ ماه بعد، خودش #مجوز ۳۰ درصد #افزایش_قیمت داد.
پ.ن:
امیدوارم #آیندگان بر او نخندند
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پزشکیان قبل از انتخابات ریاستجمهوری: حقوق مردم ما ۱۰۰ دلار است و اینجا خودرو ۲۰ هزار دلاری را ۱۰۰ هزار دلار به مردم میفروشیم؛ خب مرزها را باز کنید واردات شود!
🔹اگر نتوانم به وعدههایم عمل کنم، ادامه نخواهم داد...
🔹 ویدئوی فراگیرشده از رئیسجمهور توسط کاربران فضای مجازی در نقد سکوت دولت چهاردهم راجعبه افزایش نامتعارف و شبانه قیمت خودروهای داخلی
🔷 پولدار شدن یه شبه تو ایران اینجوریه که طرف با رانت اطلاعاتی که داره، قبل از ابلاغ گرانی ها مطلع میشه و تو اون حوزه سرمایه گذاری میکنه
🔶 یه شب میخوابه صبح بیدار میشه پولدارتر شده
🔷 در حالیکه اونی که نداشته ندارتر شده و دست یافتن به چیز هایی که میخواست سخت تر!
# مافیا واقعی
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تنها التماس امام خمینی رحمت الله علیه از مردم ایران
🔹من التماس میکنم به ملت ایران، من دست ملت ایران را میبوسم...
🖊 امتداد انتخاب
@Emtedadeentekhab
🔷 لینک:
https://eitaa.com/Emtedadeentekhab
مردم! موشکها را ما باید پر کنیم🚀
مشغول زندگی روزمره نباشید❗️
انتقام را فریاد بزنید‼️
اگــرنــه بــرخی مــسـئــولـان بـــــزدل و نـــفـــوذی، ســازش و نـهـایـتـاً نـــابــودی جمهوری اسلامی را جایگزین خواهند کرد.
✍دکتر تقوی
✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#اَللّٰهُمَّعَجِّلْلِوَلِیَکَالْفَرَجَ
🚩قیـــــــامــــ لله
🔻بریده باد...
یادداشتی برای این ایام " شهادت حضرت زهرا (س) "
🔸سالهای سال است که در ایام فاطمیه اول و دوم عموم دوستداران و محبین حضرت زهرا(س)، پای منبر واعظان و خطیبان و مینشینند و با روضه و ذکر مصائب اهل بیت توسط مادحین آل الله، بر رنج هاو ظلم هایی که بر دختر رسول الله(ص) صورت گرفت می گریند و بر سر و سینه می زنند.
🔹واقعیت آن است که متاسفانه از فاطمهای که برخی تریبون داران محافل مذهبی معرفی می کنند تا فاطمهای که پیامبر اکرم و امیر المؤمنین در ثنایش سخنها گفتهاند فاصله زیاد است. بلاشک فاطمه، فاطمه است اما این فاطمهای که غالباً این روزها از آن می شنویم فاطمه نیست. فاطمهای که خلاصه شود در گزاره هایی چون: دَر، دیوار، کوچه، مسمار، آتش، هیزم و در پایان هم احساس ترحمی و.. همه فاطمه نیست. فاطمهای که اهل قعود است و نه قیام. اشکال آن است که از پشت در رفتن بگوییم اما از چرایی آن نگوییم.
اگر شهید مطهری در قید حیات بود احتمالا در مقابل این قرائت تخدیری از فاطمه زهرا (س) بعد از نگاشتن کتاب حماسه حسینی به فکر نگارش کتاب حماسه فاطمی می افتاد.
🔸منبرها و مرثیههایی که از همه چیز میگویند اما از خطبه انقلابی، صریح و بدون لکنت فاطمه در منکوب کردن برخی اعاظم، علما، انصار و مهاجرین چیزی نمیگویند. از «الجارثم الدار» فاطمه که بیانگر مسئولیتاجتماعی و لزوم کنشگریهای اجتماعی میباشد سخنی گفته نمیشود، از خانمی که تک تک به در خانه انصار و مهاجرین رفت و از اصلح بودن علی گفت و اندکی در بیان حق مصلحت سنجی نکرد و حاضر نشد مصداق روایت «الساکت اخو الراضی» شود حرفی زده نمی شود، از بانویی که سیلی خورد و هزینه داد تا امر به معروف و نهی از منکر را تا ابد الدهر به یادمان بیاندازد سخنی به میان نمی آورند.
🔹حضرت زهرا (س) اگر هم میگریست برای بیعدالتی و فسادی که در آینده بر جامعهاسلامی حاکم میشد میگریست، نه چون شوهرش به خلافت نرسیده است. حتی گریه او هم توأم با دغدغه و مسئولیتشناسی سیاسی و اجتماعی است. او انحراف انقلاب نبوی را میدید. او اشرافیت خواص و شکمبارگی ستمکاران را میدید. او زراَندوزی و تکاثر مدعیان دینداری و مقدسمآبان عافیتطلب را میدید و میگریست.
🔸فاطمه تخدیری برخی محافل مذهبی ما همان فاطمهای است که آیتالله خامنهای سالها قبل از پیروزی انقلاباسلامی در مسجد امام حسنمجتبی مشهد فرمود بریده باد زبانی که اینگونه این بانوی مجاهد را معرفی کند. بخوانید: «بعد از رحلت پیغمبر، [یک] زن جانش را فدا میکند برای این که حکومت به نااهل نرسد. اگر فاطمه زهرا، زن امیرالمومنین هم نبود قضیه همین بود. از شوهرش دفاع نمیکرد از زمامدار به حق دفاع میکرد. نمیگوید من حالا باردارم، بمانم چند روز دیگر آتششان فروکش کند، نه. لطفش در این همین است که در شدیدترین موقعیتها، بزرگترین وظیفهها انجام بگیرد و شدیدترین لطمهها بر جسم و جان وارد بیاید.
🔹مردان و ریش سفیدان و قدرتمندان مهاجر و انصار زیر بار رفتند، بعضی فریب خوردند، بعضی کوتاهی کردند، این زن نه فریب میخورد، نه تنبلی میکند، نه حاضر است به هیچ قیمتی رضایت بدهد. این است که زدند. بعد از آنی که زدند بیهوش شد، وقتی که به هوش آمد دید مثل اینکه قضیه در شرف انجام است. نگفت مریضم.
به مسجد رفتن، به گریه بسنده نکردن. بریده باد زبانی که شأن زهرا را از خطبهخوانی به نوحهسرایی تبدیل میکند. اگر خطبه زهرا را نگفتید، گریه زهرا هم معنی پیدا نمیکند. اگر نفهمیدیم که زهرا آنجا چگونه سخن گفته است، نمیفهمیم که گریه او به چه معناست.
🔸باز به همین هم اکتفا نمیکند. به گفتهای چهل شب، مرتب درِ خانه این مرد، در خانه آن آدم معروف، در خانهی
آن چهره سرشناس میرود. آن زنی که به آن صورت سقط جنین کرده، آن زنی که ضربت دیده، آن زنی که آسیب خورده است. این کارها همه یکسره مبارزه ممتد است، مبارزهای از چند نوع با چند جلوه، مبارزه مثبت، مبارزه با جسم، مبارزه با زبان، مبارزه با تلاشهای پنهانی و نیمه شبانه، مبارزه با سخن گفتن با زنان. مصاحبه فاطمه زهرا با زنان انصار عجیب است. پر از مطالب اجتماعی، سرشار.[و] آخرش هم مبارزه منفی، در شب دفن شدن.»
🔹وقتی از فاطمه معترض، انقلابی، فریادگر و غیر محافظهکاری که نسبت به ارتجاع گفتمانی و بازگشت به ارزشهای جاهلی قبل از انقلابنبوی و تنآسایی و تنپروری و راحت طلبی و خوگرفتن به وضع موجود و سر سفره انقلاب نبوی نشستن خواص هشدار میدهد، سخنی به میان نیاوریم، دیگران از فاطمهای ساکت، مظلوم و مهجوری که در شب و در میان تاریکی تشییع و تدفین شده روایتگری می کنند. روايت و قرائتی که در آن معنویت تهی از عدالت و عبادت تهی از مسئولیت است؛ قرائتی تخدیری که خروجی آن چیزی جز انفعال و محافظه کاری و ارتجاع و درجازدگی هویتی نخواهد بود.
🖋 علی ریاحی پور