eitaa logo
زینبیون
113 دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.3هزار ویدیو
263 فایل
استان #چهار_محال_و_بختیاری شهرستان #فارسان #زینبیون ارتباط با ادمین👇 @yaFatemh74 🆔 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝افتتاح کانون پژوهشی شهید سید مرتضی آوینی، مرکز تخصصی معصومیه سلام الله علیها👇 http://pooyesh.whc.ir/news/view/124697 📝 ویژه نامه روز قلم، مدرسه علمیه زینبیه سلام الله علیها 👇 http://pooyesh.whc.ir/news/view/124715/ 📝 برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی، مدرسه علمیه کوثر 👇 http://pooyesh.whc.ir/news/view/124707/
‌: سردبیر فارس‌من برای اعتراض و رسیدگی کارشناسانه به دهک بندی خانواده ها که از این به بعد ملاک ارائه تمام امکانات و تسهیلات دولتی مثل یارانه، کمک های معیشتی،وام مسکن، سهام عدالت،ودیعه مسکن، کارت های الکترونیکی یارانه کالایی و خودرو و....پویشی در خبرگزاری فارس آغاز شده است که لازم است در آن شرکت کنیم.لطفا این لینک را برای همه گروه هاو کانال و پیج های در دسترس خودتان ارسال نمایید. https://www.farsnews.ir/my/c/155575
32.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زنان حق حضور در جامعه را ندارند... 😨 زنان مکلف به حضور در اجتماع هستند... 😉 ‏🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 یک تبیین عالی از نقش اصلی زن در جامعه
🕊🌸🕊🌸🕊؛ ؛༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈  💢 کانون پژوهشی شهید آوینی مرکز تخصصی معصومیه شهرکرد برگزار می نماید: ♨️♨️ کارگاه طرح نامه نویسی و مقاله نویسی ⬅️ استاد دوره: جناب آقای دکتر محسن خوشفر 🌟محقق و پژوهشگر نمونه کشوری 🌟 دبیر کارگروه طرح های اجمالی و تفصیلی حوزه و دانشگاه 🌟 دکترای تفسیر تطبیقی 🌟استادیار گروه حدیث جامعه المصطفی 📆زمان برگزاری: ۲٠ لغایت۲۳ تیرماه 🕧 ساعت: ۸تا ۱۳ ⬅️ مکان دوره: مدرسه علمیه فاطمیه ✨مزایای دوره: اعطای گواهی پایان دوره 🍀از معاونت محترم پژوهش مرکز مدیریت و معاونین محترم پژوهش مدارس علمیه استان جهت شرکت در این دوره دعوت به عمل می آید. با تشکر معاونت پژوهش
‌🔰عرفه‌ای در کنار مادرم ❇️ روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از انجام اعمال در دوران نوجوانی‌شان در کنار ‌ 🔸رهبر انقلاب: یادم است هنوز بالغ نبودم که اعمال روز عرفه را بجا آوردم... مادرم خیلی اهل و توجه و اعمال مستحبی بود. 🔹می‌رفتیم یک گوشه حیاط که سایه بود - منزل ما حیاط کوچکی داشت - آن‌جا فرش پهن می‌کردیم؛ چون است که زیر آسمان باشد. هوا گرم بود؛ آن سالهایی که الان در ذهنم مانده، یا تابستان بود، یا شاید پاییز بود، روزها نسبتاً بلند بود. در آن سایه می‌نشستیم و ساعتهای متمادی، اعمال روز عرفه را انجام می‌دادیم. 🔸 هم دعا داشت، هم ذکر و هم نماز. مادرم می‌خواند، من و بعضی از برادر و خواهرها هم بودند، می‌خواندیم. 🔹دوره جوانی و نوجوانی من این‌گونه بود؛ دوره اُنس با معنویات و با دعا و نیایش 🗓 ۱۳۷۶/۱۱/۱۴
🎊مسابقه مجازی قربان تا غدیر🎊 🍃بخش های مسابقه( مرتبط با موضوع) 🌸نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان 🌸شعر، داستان کوتاه 🌸خوشنویسی برای شرکت در مسابقه آثار و مشخصات کامل خود را به آیدی @jahadi96 ارسال فرمایید. مهلت ارسال آثار ۲۶ تیرماه 🔹@zeynabiyon
🎊مسابقه نقاشی قربان و غدیر خم🎊 ویژه کودکان و نوجوانان ۶ الی ۱۶ سال 📍محور های مسابقه 🍃نقاشی با موضوع عید قربان و غدیر 🍃مراسم و آداب و رسوم در عید قربان و غدیر 🍃نماز عید قربان و غدیر 🍃مراسم ویژه در هر منطقه، سادات، حج و... 🌺و آنچه شما دوست عزیز از عید قربان و غدیر در ذهن دارید مهلت ارسال آثار ۲۶ تیرماه ارسال آثار به ایدی jahadi96@ 🌾@zeynabiyon
طرح قربانی مشارکتی جهت رساندن به خانواده های نیازمند🥀 🍃۳۱۳ سهم ، سهم هر نفر ۳۰ هزار تومان 🥀6037_9971_9329_2084 مسئول مرکز نیکوکاری زینبیه سلام الله علیها فارسان🌺 🔹@zeynabiyon
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙/ تاریخچه حجاب و دلایل حمله به حجاب از زبان استاد حجت الاسلام عالی 🗓 بمناسبت ۲۱ تیرماه روز بزرگداشت عفاف و حجاب 🍃🍂💐🌹💐🍂🍃 @menbarisfahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با سلام🤚 جشن ویژه عید قربان و غدیر🎊🥀 مورخ ۲۲ تیرماه راس ساعت ۱۰ صبح همراه کارگاه خانواده با حضور سرکار خانم فکری و مولودیه خانم سرکار خانم نجفی در حوزه علمیه زینبیه سلام الله علیها فارسان برگزار میشود...🌸🎊 🦋حضور طلاب عزیز در کارگاه الزامی است.🌸 🔮@zeynabiyon
📌نگویید: «مستحب است؛ شد، شد؛ نشد، نشد» هرچه می توانید سنت‌های خود را در عید غدیر، جدی‌تر بگیرید. نگویید: «مستحب است؛ شد شد؛ نشد نشد». این سنت‌ها از اوجب واجبات است. چرا؟ چون ما شیعیان است. پدرها جوری نسبت به عید غدیر ارادت به خرج بدهند که بچه‌ها از یک ماه، دو ماه قبل چشم‌ انتظار عید غدیر باشند! حتی اگر لازم شد، کنید و یک عیدی حسابی -به اندازه‌ای که به علی ارادت دارید- به بچه‌ها بدهید. نگویید: «باز من باید یک چیزی خرج کنم!» نه! مقروض می‌شوی، خب بشو! تو که برای چیزهای دیگر قرض کرده ای، یک بار هم برای حضرت علی مقروض شو. مسیحی‌ها بابانوئل درست می‌کنند و به بچه هایشان می‌گویند: «او برای تو هدیه را آورده؛ مسیح برای تو این هدایا را آورده». بچه از اول ذهنش با عیسی (علیه‌السلام) انس می‌گیرد، رفاقت می‌کند. حالا بروید ببینیم چه کار می‌کنید! این شما و این عید غدیر. سفری، تفریحی، گردشی می‌خواهی ببری، بگو این مال عید غدیرت است! اگر هم تابستان می‌بری بگو، قولش را عید غدیر به شما دادم. قول‌هایی که می‌خواهید به آن‌ها بدهید، عید غدیر بدهید. هدایایتان و وعده‌هایتان را بگذارید در این روز تا این‌ها با عید غدیر جوش بخورند.
🕊🌸🕊🌸🕊؛ ؛༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈  🔰کرسی_علمی_ترویجی🔰 (به صورت حضوری و مجازی) 🔸عنوان" راهکارهای عرضه داستانی معارف قرآنی و حدیثی" 🔹توسط معاونت پژوهش مجتمع عالی قرآن و حدیث با مشارکت مؤسسه آموزش عالی فاطمه الزهراء (س) اصفهان و همکاری مرکز آموزش عالی معصومیه (سلام الله علیها) شهرکرد 🔷 ارائه دهنده: سرکار خانم مینا سادات حسینی 🔷 ناقدان: حجت الاسلام والمسلمین استاد علی اکبر خدامیان حجت الاسلام والمسلمین استاد امیر بنی عصار 🔷مدیر کرسی: جناب اقای دکتر محسن خوشفر ⏰ زمان: چهارشنبه 1401/04/22 ساعت 11:30 الی 13 🔶 مکان: سالن جلسات دفتر ریاست مجتمع جامع (طبقه همکف) ورود مجازی به جلسه کرسی از طریق:👇 https://vc.miu.ac.ir/mqres1 ┄┅═══✼🌺✼═══┅┄ 🆔 کانال معاونت پژوهش مجتمع عالی قرآن و حدیث 🌐 @mquraanp
هم اکنون در جال برگزاری است حتما شرکت کنید ♦️♦️‼️‼️‼️
سری چهارم 🌺 🌸پویش کتابخوانی۳۰ثانیه با کتاب سیر مطالعاتی مجازی📚 برگرفته از کتب استاد متفکر شهید مرتضی مطهری* ♦️اسلام شناسی (۱) ⏺ تفقّه در دین یا شناخت روح و حقیقت دین(۱) 🔽 قرآن - در آیه 122سوره توبه معروف به آیه «نفر» - مسئله‏ اى را طرح كرده است به نام تفقّه در دين. اين كلمه معنايى بالاتر از معناى علم دين مى‏ فهماند. يك علم دين داريم، يك تفقّه در دين. 🔽 علم ، يك مفهوم وسيعى است، هر دانستنى را علم مى‏ گويند. ولى تفقّه بطور كلى در هر موردى استعمال نمى ‏شود. تفقّه در جايى گفته مى ‏شود كه انسان يك دانش عميقى پيدا كند، يعنى علم سطحى علم هست ولى تفقّه نيست. 🔽معناى تفقّه در دين اين است كه انسان دين را سطحى نشناسد؛ يعنى در دين، روحى هست و تنى، در شناختن دين تنها به شناختن تن اكتفا نكند. 🔽ما در احاديث گاهى برمى ‏خوريم به اين گونه مضامين: روزى برسد كه «لا يَبْقى مِنَ الْقُرْآنِ الّا دَرْسُهُ وَ مِنَ الْاسْلامِ الّا رَسْمُهُ‏» از قرآن جز ياد گرفتن ظاهرى و از اسلام‏ جز نقشى باقى نمى‏ ماند. 🔽امير المؤمنين در يك جا راجع به آينده بنى اميه كه بحث مى ‏كند، مى‏ گويد: مَثَل اسلام در آن زمان مَثَل ظرفى است كه محتوى مايعى بوده است، بعد آن ظرف را وارونه كرده باشند و آن مايع ريخته باشد، ظرف خالى باقى مانده است. 🔽قسمتى از دستورهاى دين شكل ظرف را دارد براى دستورهاى ديگرى كه شكل آب را دارد. يعنى اين ظرف لازم است اما اين ظرف براى آن آب لازم است. اگر اين ظرف باشد آن آب هم نمى‏ريزد اما اگر آن آب نباشد و اين ظرف به تنهايى باشد، انگار نيست. 🔽 امير المؤمنين مى‏ خواهد بفرمايد كه بنى اميه ، اسلام را توخالى مى‏ كنند، مغزش را بكلى از ميان مى ‏برند و فقط پوستى براى مردم باقى مى‏ گذارند. تعبير ديگر اين است كه: «وَ لُبِسَ الْاسْلامُ لُبْسَ الْفَرْوِ مَقْلوباً » - یعنی - در آن زمان اين لباس را كه نامش اسلام است مى ‏پوشند اما مثل اينكه پوستينى را وارونه پوشيده باشند، هم خاصيت خودش را از دست مى ‏دهد و هم اسباب مسخره مى‏ شود. ♦️خود اينها مى‏ رساند كه لباس اسلام را به دو شكل مى ‏شود به تن كرد: يك شكل اينكه يك امر بى‏ خاصيت ، بى مغز جلوه كند و شكل ديگر اينكه معنى‏ دار باشد.(ادامه دارد) ▪️مجموعه آثار استاد شهيد مطهرى (اسلام و نيازهاى زمان(1 و 2))، ج‏21، ص: 160-159- با تلخیص و ویرایش- https://eitaa.com/shakhes1340 📚@zeynabiyon