eitaa logo
جبهه مردمی زیست عفیفانه مشهد مقدس
1.4هزار دنبال‌کننده
543 عکس
242 ویدیو
20 فایل
زیر مجموعه قرارگاه خاتم الاوصیاء (جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی در خراسان رضوی) امام خامنه ای: از افراد و حتی مجموعه ها، به تنهایی کار بر نمی آید، باید یک کار وسیع جبهه ای انجام داد. ثبت ثبت نام: https://yk8.ir/jz ادمین: @mohrem20
مشاهده در ایتا
دانلود
79109888_-444124957.pdf
142.3K
🔰 پاسخ به ۱۲ نقد و ابهام مذهبی‌ها به قانون حجاب 🔹با بررسی و پاسخ‌گویی به این انتقادات سعی کردیم یک گفت‌وگوی صریح و چالشی در مورد قانون عفاف و حجاب داشته باشیم. 📌جبهه مردمی زیست عفیفانه مشهد مقدس @zistafifaneh
جبهه مردمی زیست عفیفانه مشهد مقدس
. عوام‌زدگی نخبگان/ دوگانه تقنین تبیین دیروز بیانیه بسیج دانشگاه امام صادق (ع) را دیدم و از کج‌فهمی و این سطح از تناقض‌گویی حقیقتا آشفته شدم؛ موضوع را نباید به موافقت یا مخالفت با قانونی مشخص فروکاهید، بلکه فرامتن بیانیه گویای یک اشتباه محاسباتی جدی است. در بیانیه نوشته بودند «تحقق حجاب در جامعه ای میسر است که بر مدار محبت و دلسوزی است نه اجبار و مداخله سلبی قانون» و انتقاد کرده بودند که چرا باید در این وضعیت «صدای قانون قانون ما بلند باشد؟!» این البته از تیتر فرهیختگان هم فرهیختگانی تر بود! رسما گفتند هیچ قانونی نداشته باشیم و با سلام و صلوات سعی کنیم جامعه را بر مدار محبت بچرخانیم؛ سوال اینجا بود شما که ابتدای بیانیه نوشته بودید مسئله پوشش مشخصا پروژه سیاسی معاندین و «نقطه محوری تحرکات» آنها برای ضربه زدن به انقلاب بوده است! خب چطور نقطه محوری تحرکات دشمن را باید بدون قانون رها کرد و صرفا با تبیین کار را جلو برد؟ بله؛ اگر مخاطب مردم هستند باید با مدارا کار را جلو برد؛ اما بُعد سیاسی امنیتی مسئله پوشش و زیست جنسی و نقش فعال دشمن که قابل چشم پوشی نیست؛ آیا غیر از قانون محکم میتواند جلوی این پروژه ی خطیر را بگیرد؛ چندی پیش از شنیدیم که «اگر برهنگی خط قرمز شماست، ما از آن عبور میکنیم». با این وجود، چطور میتوان انتظار داشت صرفا با اقناع و راهکار ایجابی سراغ حل مسئله رفت؟ عجیب اینجاست در بیانیه برای خط موهوم عبور از «قانونمندی امر پوشش» از رهبری یاد شده است که بارها گفته‌اند باید پشت صحنه ماجرای کشف به مردم نشان داده شود و نتیجه گرفته‌اند: «آیا وظیفه ما حزب الهی ها جز تمرکز تلاش‌ها در راستای عمل به این مطالبه رهبری است؟!» در اینکه روشنگری باید صورت گیرد که شکی نیست، اما آیا این منافاتی با قانون داشتن برای جلوگیری از هرج و مرج و سوء استفاده است؟ ثانیا مگر رهبری بارها بر مسئله قانون‌مداری تأکید نکرده‌اند؟ مگر فروردین امسال راجع به حجاب نگفتند «قانون واجب‌الاطاعه است و در این زمینه، حکم قانونی وجود دارد؛ رعایت حکم قانون برای همه واجب است» اینها نشان میدهد که مسئله، مخالفت با یک قانون مشخص نیست بلکه خط اصلی، اشتباه محاسباتی در فهم مسئله حجاب و البته «مواجهه‌ی جریانی» با موضوع قانون است؛ دوستان امام صادقی ما نابهنگام در تله برائت از جریان حامی قانون افتاده اند. نقد دقیق قانون برای اصلاح، امر مطلوبی است؛ اما چنین ادبیات و چنین استدلالهایی، یک قانون مشخص را رد نمیکند که اساسا بر هرگونه مداخله حاکمیت در موضوعات ارزشی خط بطلان میکشد. 📌جبهه مردمی زیست عفیفانه مشهد مقدس @zistafifaneh
🖋 «هم تبیین و هم تقنین» جوابیه به نامه اخیر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) 🔶 انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربیت مدرس خطاب به بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) نامه ای را منتشر کرد. 🗒️ در بخشی از این نامه آمده است:ما به تجربه دریافته‌ایم که «اول تبیین، بعداً تقنین» اسم رمز کسانی است که قصدی برای مقابله با هنجارشکنی‌ها ندارند؛ وگرنه دو سال زمان مناسبی بود تا هواداران این رویکرد، نتایج مؤثر عملکرد خود را نشان بدهند. 📝 متن کامل نامه را در تصویر و فارس بخوانید. 📱 بله | ایتا | ویراستی 📌جبهه مردمی زیست عفیفانه مشهد مقدس @zistafifaneh
🔸کانون فرهنگی تبلیغی هادی برگزار می‌کند🔸 🗓 پنجمین دوره کارگاه آموزش مطالبه‌گری تخصصی عمومی 🎯 سرفصل‌های این کارگاه: 1️⃣ بازخوانی مفهوم عدالت و آشنایی با اصول، مبانی و روش تحلیل عدالت‌ پایه 2️⃣ مبانی نظری مطالبه‌گری تخصصی عمومی با تکیه بر منظومه فکری حضرت امام خامنه‌ای 3️⃣ مبانی عملی مطالبه‌گری تخصصی عمومی با تکیه بر منظومه فکری حضرت امام خامنه‌ای 🧑🏻‍🏫 مدرس دوره: هادی علیائی‌نیا 💡ویژه شرکت‌کنندگان: 🔹صدور گواهینامه معتبر پایان دوره از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی 🔹برای صدور کارت شناسایی اعضای رسمی کانون فرهنگی تبلیغی هادی، اخذ گواهینامه این دوره الزامی است. 🔹مدت زمان دوره: ۳ جلسه ۲ ساعته 🔹شرکت در تمام جلسات برای اخذ گواهینامه الزامی است. 📆 سه شنبه - ۱۴۰۳/۱۰/۱۱ 📆 چهار شنبه - ۱۴۰۳/۱۰/۱۲ 📆 پنج شنبه - ۱۴۰۳/۱۰/۱۳ ⏰ زمان: ۱۷ الی ۱۹ ( ۵ تا ۷ عصر ) 📍مکان‌: امام رضای ۳۵، ساختمان یاسین، پلاک ۲۸ ظرفیت محدود است، پس همین حالا جایگاه خود را ذخیره کنید و در مسیر تغییرات اجتماعی گام بردارید! 🔗 تارنما ثبت نام 👇🏻: https://survey.porsline.ir/s/jQsg8ae 📞 برای کسب اطلاعات بیشتر در ایتا با شماره 09365661002 ارتباط بگیرید. 📌 جبهه مردمی زیست عفیفانه مشهد @zistafifaneh
🖋 * انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) : * ✉️ برادران عزیز بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) سلام علیکم 🔹 *نامهٔ اخیر شما خطاب به دغدغه‌مندان حوزه حجاب و عفاف، حاوی نکاتی تلخ و نگران کننده بود. گفته بودید قانون «حجاب و عفاف» فاقد مقبولیت اجتماعی است و اجرای آن باید متوقف شود؛ چرا که موجب شکاف اجتماعی می‌گردد. * در نگاه اول به نظر می‌آید که این سخنان را جبهه اصلاحات گفته باشد .... روح حاکم بر این نامه، آن است که حاکمیت نباید برخلاف میل و رضایت مردم قانونگذاری کند. خیلی از کسانی که این گزاره را مطرح می کنند، در عمل به آن پایبند نبوده اند؛ مثلا ....... 🔸 .... برداشت ما این نیست که اعضای این تشکل از مبانی انقلاب اسلامی ایران، رویگردان شده‌اند و گمان می‌کنیم که فشارهای رسانه‌ای رسانه‌های غرب‌زده، باعث چنین موضع‌گیری شده است! وگرنه محال است که برادران عزیز ما، این صحبت‌های مقام معظم رهبری در نماز عید فطر امسال را نشنیده باشند که فرمودند: *«یقیناً نظام جمهوری اسلامی درصدد آن نیست که کسانی را بزور وادار به دین‌داری کند امّا در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد؛ نباید کوتاهی کنیم، و مسئولین و آحاد مردم و آمرین به معروف و ناهین از منکر، در این زمینه وظیفه‌ی خودشان را باید انجام بدهند»* مشابه این بیانات را می‌توانید در کتاب «ولایت و حکومت» مطالعه کنید و با اندیشه‌های ایشان، بیشتر آشنا شوید. 🔸 اکنون دو سال از شورش زن زندگی آزادی می‌گذرد و روزانه هنجارشکنی‌های بیشتری شکل می‌گیرد. * ما به تجربه دریافته‌ایم که «اول تبیین، بعداً تقنین» اسم رمز کسانی است که قصدی برای مقابله با هنجارشکنی‌ها ندارند* ؛ وگرنه دو سال زمان مناسبی بود تا مدعیان این رویکرد، دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. 🔖 بنابراین از شما می‌خواهیم به‌جای سرزنش دغدغه‌مندان حوزه حجاب و عفاف، شما نیز به میدان بیایید و با رفتن میان اقشار جامعه، همراهی همگانی را جلب نمایید. 📝 متن کامل نامه را در تصویر و [فارس](https://farsnews.ir/tmu_anjoman/1735488708218498633) بخوانید. 📱 [بله](https://ble.ir/tmu_anjoman) | [ایتا](https://eitaa.com/tmu_anjoman) | [ویراستی](https://virasty.com/tmu_anjoman)
شبهات رفع فیلترینگ(1).mp3
95.98M
جلسه ای پیرامون فیلترینگ در جمهوری اسلامی 🎤با ارائه حجت‌الاسلام کهوند، کارشناس فضای مجازی ❓آیا میشه جلوی فروش و فعالیت فیلترشکن ها رو گرفت؟ ❓کسانی که به دلائل مختلف منطقی نیاز به یک سکوی فیلترشده دارن باید چی کار کنن؟ ❓راهکار دسترسی افراد نیازمند به سکوی فیلترشده چیه؟ ❓نحوه جرم انگاری تولید و توزیع و استفاده غیرمجاز از فیلترشکن ❓دست آورد فیلترینگ فعلی چی هست؟ ❓آیا فیلترینگ موجب ضرر و زیان کسب و کارهای مجازی شده؟ 🔻برای دسترسی به نمودارها و آمارها به لینک زیر مراجعه کنید https://eitaa.com/religion_rasaneh می دونید که طبق گفته ی آقایون وفاقی رفع فیلتر واتساپ و گوگل پلی قدم اول بود! پس تا دیر نشه از چرایی فیلترینگ آگاه بشید و تبیین کنید! رفع فیلترینگ نه اولویت مردمه نه نیاز مردم فقط بستری برای فساد بیشتره! ؟ ✅ کانال @phonemotalebe
فيلترينگ؛ پرسش‌ها و پاسخ‌ها.pdf
1.06M
💥انتشار برای اولین بار💥 📚 نسخه PDF ⁉️ پاسخ به شبهات داغ فيلترنگ ✍کتاب الکترونیک | به قلم کارشناسان فضای مجازی ✔️ پاسخ مستند به سوالات جنجالی فیلترینگ (اينستاگرام و واتساپ) 🔻 1⃣ آیا واقعا فيلترينگ، روشي نادرست، ناکارآمد و منسوخ است یا در کشورهای مهم دنیا جریان دارد؟ 2⃣ آیا مفاسد گوناگون فضاي مجازي صرفاً با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مهار می‌شود یا نیاز به فيلترينگ هم دارد؟ 3⃣ آیا فيلتر کردن، در تضاد با آزادي خدادادي و دين‌داري آگاهانه است یا خیر؟ 4⃣ آیا واقعا فيلترينگ، موجب عقب‌ماندگي کشور و محروميت از فوايد بي‌شمار فضاي مجازي مي‌شود؟ 6⃣ با وجود رشد تکنولوژي و ساخت فیلترشکن‌ها، فيلترينگ چگونه امکان‌پذير است؟ 7⃣ آیا فيلترينگ، عملا موجب استفاده از فيلترشکن است و مفاسد بیشتر می‌شود یا خیر؟ 8⃣ آیا مخالفت با فضای مجازی با مخالفت با آزادي ماهواره در ايران قابل مقایسه است یا خیر؟ 9⃣ چگونه فیلترینگ با کسب و کار ميليون‌ها نفر قابل جمع است؟ 👈 و پاسخ سوالات مهم دیگر را در این کتاب الکترونیک بخوانید. ✅ کانال @phonemotalebe
🔰 کانون فرهنگی تبلیغی آسا ۱- لطفا معرفی بفرمایید رحیمی هستم ۲- چه مدت است فعالیت دارید؟ ۲۷ سال تبلیغ داشتم و از سال ۱۳۹۳ فعالیتم در موضوع امر به معروف و نهی از منکر شروع شد و اکنون در حیطه نوجوانان مشغول هستیم ۳- جامعه هدف شما چه طیفی از جامعه را در بر می گیرد؟ دختران دانش آموز در مقطع دبیرستان ۴- لطفاً به طور مختصر از فعالیت‌های خود توضیح فرمایید. تبیین مسائل مختلف متناسب با نیاز نوجوان به صورت علمی و با شیوه های جذاب ۵- دو نمونه از برجسته‌ترین فعالیت‌های اخیر تشکل شما کدام‌ند؟” ارائه طرح تربیتی آسا در قالب دورهمی دختران آسا در یکی از دبیرستان های ناحیه ۶ با رضایت ۹۵ درصدی مخاطب با توجه به این مهم که تغییر نگاه در موضوع مورد نظر در مخاطب اتفاق افتاد. دوره تربیت مبلغ آسا ۶- تجربه موفق شما برای توصیه به دیگر تشکل ها؟ صبور بودن، هم افزایی، تبادل تجربیات در جهت پرهیز از موازی کاری، پرهیز از حاشیه ها و پیگیری مستمر ۷- چه پیشنهاد و درخواستی برای بهتر شدن عملکردتان دارید؟ اینکه به معنای واقعی همه مجموعه های فرهنگی دلسوزانه پای کار باشند و متحد و متفق در عرصه های مختلف کار کنند بدور از هر منیّت و فقط برای تمدن‌سازی که امروز مهم برای زمینه سازی ظهور هست ۸- راه ارتباطی با تشکل شما چیست؟ کانال دختران آسا @Dokhtarane_asa آیدی رحیمی @Asaa96 📌 جبهه مردمی زیست عفیفانه مشهد @zistafifaneh