eitaa logo
جبهه مردمی زیست عفیفانه
7.5هزار دنبال‌کننده
126 عکس
155 ویدیو
14 فایل
🔰کانال رسمی جبهه مردمی زیست عفیفانه . بستر هم افزایی و انتقال تجربه و ارتباط دغدغه مندان و هسته های مردمی و تشکل های عفاف و حجاب کشور . راه های ارتباطی : وبسایت : https://zisteafifane.ir ادمین کانال : @zisteafifane_ir_admin شماره تماس : 09337011700
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🌹سلام و عرض احترام بزرگواران🌹 🌹امیدوارم در پناه امام زمان باشید 🌹 .
. 🔹 یه آفتی که متاسفانه در بین برخـــی از ما مذهــبی ها وجود داره اینه که گمون می‌کنیم حجاب فقط در پوشش هست. و خـب ما هم کــه پوشش رو رعایـت می‌کنیم پس بهترینیم. در صورتی که حجاب و عـفاف اقـسام داره و اتـفاقا اگر مایی که ملتزم به امر به معروف و نهی از منکریم و تاثیر گذاری روی دیگران، اقسـام دیگه ی حجاب رو نادیده بگیریم ، کلام ما برای مخاطب نه تنها جذاب نیست بلکه شخــصیتمونو نزد دیگران زشــت جلوه میده. بریم با هم اقسام حجاب رو از نگاه قرآن عزیزمون ببینیم 👇 .
. 🔔 انواع حجاب در قرآن 1️⃣ حجاب و عفاف در پوشش: این همان چیزی است که توده مردم از آن مطلع هستند و بسیاری از بانوان متدیّن بر آن تاکید دارند. 🌴نساء/59🌴 2️⃣ حجاب و عفاف در گفتار: طرز سخن گفتن با نامحرم (چه سخن گفتن زن با مرد و چه بالعکس)، طوری که موجب عشوه، شوخی و سخنان زننده نباشد. 🌴احزاب/32🌴 3️⃣ حجاب و عفاف در رفتار: همانطور که بر زن و مرد، پوششی از جانب خداوند واجب گردیده است، همانطور نیز، حفظ چشم از هر نگاهی بر مرد و زن مومن واجب گردیده است. 🌴 نور/31🌴 4️⃣ حجاب و عفاف در فکر : طوری که انسان خود را در افکار پلید و کثیف، غرق نگرداند و همیشه با توکل بر خدا، خود را از افکار سخیف، دور کند. 🌴آل عمران/8🌴 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. 🔹بله دوستان. اگه فقط پوشــش ما درســت باشه اما فکرما، گفتارما و رفتارما نادرسـت باشه،امر به معروف ما بی فایده است. سعی کنیم خودمون رو ملتزم به همه ی انـواع پوشش و عفاف کنیم تا در پرتو یک شخصــــــیت نورانی زیبا، امر به معروفمون هم زیبا و مـؤثر بشه. ان شاء الله. 🤲🌷 .
. 🔹یادمون باشه یک آمر به معــروف درجـه یک باید فوق العاده شخصیت جذاب و دوست داشتنی داشته باشه. 😉 برای خدا سعی کنیم در جهت رسیدن به چنین جذابیتی تمــرین و ممارست داشته باشیم.✅ .
. 🔹بریم با هم تجربه شیرین امر به معروفی رو که یکی از مخاطبین کانال داشتن ببینیم. 👇 .
. 😩روزی رو میبینم که با این دو پا در آتش جهنم بری ❗️ ☑️تجربه امر به معروفی برادر تهرانــیمون که با بیان محترمانه و شخصیت دادن به مخـــاطب او رو نسبت. به پوشش نادرستش آگاه میکنن. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢اجرای (عفاف و حجاب) در جزیره کیش!! 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 😔امام حسین رو محبینش کشتند... 😞چرا جواب کم کاری های ما رو ولی جامعه باید بده ؟ 🔰 استاد تقوی در این بیانات خطر بــی تفـــاوتی نسبت به همنوع رو خاطرنشان میکنن که چه خسارات فردی خانوادگی و اجتماعی به بار میاره . . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 👌خنثی شدن توطئه کشف حجاب ها با پویش اهدای گــــل به پلــــیس انتظامی طرح عفاف و حجاب . ✅این روزها بیش از پیش همت کنیم و ولو شده با تقدیم یک شاخه گـــــل از پلیـــــس های انتــــظامی این طــرح، تـقـدیر کنیم. این کار ضمن خشـنودی خدا و اهـــل بیت، فتــنه های بزرگی رو دفـــع می‌کنه . . #تقدیر_از_پلیس #امر_به_معروف 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 😳همه گوش شده بودن ببینن منه قاســـم سلیمانی به این خانوم بدحجاب چی میگـم 💚ارتباط گیری و هم‌صحبتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با خانوم بدحـجاب در هواپیما . #حجاب جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 😅دختر چشم می‌خوری ورمیپری. 😐ما واقعا نحوه تذکردادن هم بلد نیستیم. ✅تجربه امر به معروفی حاج حسین یکـــتا . . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. 😐فکر میکنن دانشگاه جای حـجاب نیست. 🔰تجربه شیرین امر به معــروفی جمعی از دانشجویان زنجانی با چاپ ویژه نامه حجاب در قالب مطالب احساسی. . . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. 🌹سلام دوستان 🌹امیدوارم خوب باشین 🌹عصر جمعتون بخیر و آرامش .
. 💢ناراحتی از بی حیایی و بی عفتی علنی که در جامــعه میبینی؟ 💢از کشف حجاب‌ها خیلی ناراحتی؟! 💢میخوای کاری کنی اما میگی تنهایی نمیتونم؟! 💢دوست داری تــــذکر بدی اما جــرأت نداری؟! 🔆بیا اینـجا دور هم 🔆ما باهم میتونیم😊✌️ 🔆اینجا جمع دغدغه مندای عرصه هست 🔆ما یک خانواده هستیم🙂 🔆بیا تا باهم قدرتمـندتر بشیم🌹👇 . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
🔹 امروز می‌خوام یه محتوای احســــاسی برای امر به معروف هاتون بگذارم. تحریک سالم احساس همیــــشه یکی از بهـترین راهکارهای کاربردی در امر به معــــروف و نهی از منکر هست. با هم ببینیم 👇:
. حجاب یعنی❗️ من حیا دارم ... هر لباسی نمی پوشم ... جلوی نامحرم مراقب رفتارم هستم ... حجاب یعنی❗️ خواهر عزیزم همسرت اومد بیرون نگران نباش زندگی تو برای من اهمیت داره،من باحـــــجابم، من مراقب رفتارم هستم نگران همسرت نباش! حجاب یعنی❗️ من به بالا رفــتن آمار طـــلاق کـــمک نمیکنم ؛ من به دلسرد شدن یک مرد از خانمش کمک نمیکنم! حجاب یعنی❗️ برادر با خیال راحت تو خیابون قـــدم بزن با خیال راحت کار کن با خیال راحت درس بخون من به هیچ وجه آرامش روانی تو رو بهم نمیریزم ... حجاب یعنی❗️ همسر عزیزم من فقط و فقط متعلق به تو هستم نه هیچکس دیگری! یعنی من به تو و این زندگی وفـــادار هستم یعنی زیبایی من فقط برای یک نفر! حجاب یعنی❗️ ای شهید من پاسدار خونت هستم .. حجاب یعنی ❗️ مادر جان ،یازهرا،من وارث چادر خاکی تو هستم ... حجاب یعنی❗️ ای چشمان ناپاک من میدان را برای هرزگی شما باز نمیگذارم ... حجاب یعنی❗️ لبخند رضایت امام زمان ... . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. 🔹انسانها ذاتا با حیا با غیرت و دارای فطــرت پاک و الهی هستن . همون طور که دیدیم در این نوشتار به خوبی از اهرم تحریک احــساسات ســالم برای صــحبت با مخاطب استفاده کرده. امثال این مــــحتواها ما رو در مسیر صحبت درست با مخاطب بدحجـابمون کمک می‌کنه . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 صحبت پروفسور جونز با خانومای ایرانی 🎤فکر می کنین اگر جامعه ایرانی حجاب رو کنار بگذاره،همه چیز بهتر میشه؟! 👤 اونا مثل غرب به پایان می رسن... چرا فکر می کنین که باید اتفاق متفاوتی بیفته⁉️ . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. 🌹سلام و روز بخیر خدمـــــت کاربران محترم کانال . امیدوارم حالتون خوب باشه 🌹 .
. 😍امروز هم مثل هر روز با چند محتوای کاربردی و راهکار محور در خدمتتون هستیم. همراه ما باشید .🙏🌹 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 📜 وصیت امر به معروفانه شهید وصیت من به دخترانی که عکس خودشون رو در شــبـکه‌های اجتماعـی می‌گذارن این هــست که: 💔 این کارتون باعث میــشه خون گریه کنه 🦋 بعد از شنیدن وصیــــتم به آن عمل کنید زیرا ما می‌رویم تا از شرف، آبروی شما دفاع کنیم... 🪴شهید مهدی محسنی ✅راهـکار امر به معروفی: با نشر وصایای شهدا در مورد فرهنگ حجــاب و عـفـاف، ضمن تحریک عواطف و احساســات سالم اونها، دین خودمون رو به شهدا ادا کنیـم. . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. 🔷چنین مـــحتواهایی می‌تونه ابزار دســـــت قوی ای برای برخورد و تعامل سازنده و توام با مهر با مخاطب بد حجابمون باشه . ☑️تمریـن کنیم. اینطــور صحبــــت کنیم چــــاپ کنیم نشر بدیم 👇 🧕 بانـــوی‌‌ ایـــرانی ‌‌...🌷 ✔️تو وقتے‌‌ میشوے‌‌ که در ظـــاهرت😌 و در و باطـــنت نمایان باشد ☺️ می‌دانی 🤔 به ها‌ی شخصی و هاے‌‌ ممنـوعـــه⛔️ و های‌‌ بـــدون توجـــه✅  و زیـــر پـــا گـــذاشتن ها و ... 📱 در و و هـــزار برنـــامه‌ی دیـــگر... ذره ذره حیـــا را در وجـــود تـــو از بیـــن مے‌‌‌بـــرد...⁉️😔 بـــاور کن تو با حیـــا و حجــــــابت عزیـــزتـــرینـــی ‌‌ برای‌‌ ...😇 ✅ خودت را با حجابت حفظ کن 😊 ✅ و یادت باشد برای بعضی ها در 💢 ها بزرگتر و تر از معده ها ست!😔 ✅ آری باش 👈🌹👉 ✅ همانگونه که برای آن آفرـــیده شده ای 😊 ✅ اما بدان و یقین دار ، گلی که در کوچه های شهر کند سرآخر نصیب دست بی رهگذر خواهد شد 😞 💢 وعاقبت زود هنگامش ، دو کوچه آنطرف تر شاید، به روی خواهد بود ❗️ 🌹 گل باش بانوی شهر من و میان حجاب ات بمان ...🤗 ✅ و بدان که گل ، گل است ... حتی اگر میان حجابش تا همیشه غنچه بماند ✅ و از تمام های شهر تا ابد رو بگـیرد خودت را با حجابت حفظ کن بـانـو ... ☝️🏻 بانوی زیبای کشورم... زیر باش و بگذار که باران نگاه تو را در گیرد🤗 💢 و نه آن سیل بی رحم چشمهای دوره گرد ؛ که و تنت را با خودش خواهــد برد .😓 ❇️ خودت را با حفظ کن 😊 . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 😱پیامدهای ولنگاری و بی حجابی 🔰 ماجرای زنی که تحت تاثیر روابــــط آزاد در یک شرکت خصوصی، بعد از ۲۲ سال به همــــسر خود خیانت میکنه . 🔹اهمیت رعایت حریم محــــرم_نامـــحرم در جامـــعه 🔺یک زندگی چطور متلاشی می شه، وقتی که دستور خدا عمل نشه... 🔹اول حجاب شل شد، بعد روســــری افتاد و بعدش ... ✅راهکار امر به معروفی : با بیان پیامــدهای ولنگاری و بیحجابی و بی عفتی برای خانواده ها اونها رو نسبت به آسیب های بعدی بیـــمه کنیم. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. 😐از خانوم بدحجاب خواستم بیاد و عضو بسیج و شورای امر به معـ‍‌‌ــروف بشه.. ☑️تجربه شـــــیرین و ترفـند امر به معروفیه خانوم فرمــانده یکی از پایگــــاه های محلات کشورمون و جذب مثبت و راهبردی ایشون. 💯راهــکار امر به معروفی: به خوبی دیدیم این بانوی فعـــال جامـــعه ی ما چـــطوری با احـترام و شخصـــیت دادن به یک دختر جوان، آینده عفاف او رو ساخت. الگو بگیریم💌 . #تجربه_شیرین 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .