eitaa logo
جبهه مردمی زیست عفیفانه
7.6هزار دنبال‌کننده
180 عکس
205 ویدیو
20 فایل
🔰کانال رسمی جبهه مردمی زیست عفیفانه . بستر هم افزایی و انتقال تجربه و ارتباط دغدغه مندان و هسته های مردمی و تشکل های عفاف و حجاب کشور . راه های ارتباطی : وبسایت : https://zisteafifane.ir ادمین کانال : @zisteafifane_ir_admin شماره تماس : 09337011700
مشاهده در ایتا
دانلود
🏴 السلام علیک یا اباعبدالله 🏴 فرار رسیدن ماه محرم را به عاشقان مکتب ثارالله(علیه السلام ) تسلیت عرض می نماییم. .
. ♻️ نهى از منكر با منكر شديدتر!! 🟢 گاهى انسان كار خلافى را مشاهده مى‌كند و با لحن تندى نهى مى‌كند. اين لحن تند، منكر بالاتر است. نمى‌توان به هر گناهكارى لقب بى‌دين داد.‼️ قرآن در وصف متقّين مى‌فرمايد: آنان، كسانى هستند كه هرگاه عمل زشتى انجام دادند و يا به خويش ستم كردند، به ياد خدا بيفتند و براى گناهان خود استغفار كنند. ١ بنابراين، صِرف انجام كار زشت و ظلم به خود، اگر بدنبالش توجه و استغفار باشد، انسان را از مدار دين بيرون نمى‌كند؛ البته به شرط‍‌ آنكه اصرار بر گناه نداشته باشد. امر به معروف و نهی از منکر، صفحه ۱۲۴ [باتلخیص] 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ از ویژگی‌های چشمگیر و بسیار مهم امر به معروف این است که اگر انسان کسی را به کار نیکی امر کند، با انجام دهنده آن کار در ثواب شریک می‌شود. 🟢 پيامبر خدا صلوات الله علیه فرمودند: هر کسی که امر به معروف يا نهى از منكر كند و يا دیگری را به امر خيرى راهنمايى كند و يا به آن اشاره كند، در ثواب آن شريك است (خصال، ج ١، ص ١٣٨) پس این فریضه پُر بَها رو اقامه و احیا کنیم و به دیگرانم بیاموزیم. در این صورت، در ثواب امر به معروف هایِ اونا هم شریک میشیم و این، بالاترین صدقه جاریه است. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ از زبانتان كار بكشيد ، قبل از اینکه دیر بشود 🟢 حالا که زبانتون بازه ، شروع کنید به امر به معروف و نهی از منکر 🔹 حرفهای صحیح و خوب زدن که توی جامعه اثر داره✌️ 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
26.pdf
1.4M
. ♻️ کتاب تبلیغ و تبیین محرم ۱۴۰۳ 🟢 با هدف پر کردن دست تبیین گران در توطئه کشف حجاب در جامعه ایرانی 🔹 با محوریت "پیام های کنشگری در مواجهه با کشف حجاب" 🔹 با عنوان "عشق و انتظار عاشورایی" 🔹 برای همه طلاب و مبلغین و کنشگران ارسال شود. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ هفته‌ی احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر هم‌زمان با ماه محرم‌الحرام از یکشنبه ۱۷ تیرماه آغاز شده و امسال این هفته به شعار محوری «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، نهضت حسینی؛ گفتمان زینبی» مزین گردیده. 🟢 هفته اول محرم به منظور یادآوری اصلی‌ترین هدف جهاد الهی امام حسین و یارانش علیهم السلام با عنوان «هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر» نام‌گذاری شده. 🔹 در راستای ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، شعار محوری امسال در کشور «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، نهضت حسینی؛ گفتمان زینبی» اعلام شده . 🔹دوستان، ایام محرم بهترین فرصت برای ایجاد زمینه، انگیزه نسبت به این واجب فراموش شده ابتدا در وجود خودمون سپس اطرافیانمون و جامعه است. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ امر به معروف و نهی از منکر محدود به یک دایره ی کوچک نیست، در همه جا و برای همه ی اقشار جامعه 🟢 امام خامنه ای (حفظه الله):همه جا جای نهی از منکر است. یک دانشجو هم، در محیط درس می تواند نهی از منکر کند. یک کارمند شریف هم، در محیط کار خود می تواند نهی از منکر کند. یک کاسب مؤمن هم، در محیط کار خود می تواند نهی از منکر کند. یک هنرمند هم، با وسائل هنری خود، می تواند نهی از منکر کند. روحانیون در محیط های مختلف، یکی از مهم ترین عوامل نهی از منکر و امر به معروفند. ♦️ نمی شود این واجب بزرگ الهی را در دایره های کوچک، محدود کرد. کار هم کار همه است. این طور نیست که مخصوص عده خاصی باشد. البته هر کس وظیفه ای دارد. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. شبهه🔍 ای بابا شماها با این امر به معروف و نهی از منکرهاتون باعث میشین مردم از دین زده بشن! 🤨 پاسخ📖 ✨قرآن می فرماید : ادْفَعْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ ✨ من وظیفه دارم به بهترین شکل بگم. حالا یک جاهایی اگه کسی بر اثر تذکرِ درستِ من دفع بشه ، اشکال نداره🤷‍♂. من مقصر نیستم. بهش لطف هم کردم. تذکر درست یعنی متناسب با شدت گناه... اگه من درست بدم عیبی نداره اگه دلخور بشه بهتره از اینه که پس فردا سرش به سنگ بخوره بیاد یقه منو بگیره بگه چرا به من نگفتی؟!❤️‍🩹 🔸آقایی تعریف میکرد میگفت : موتوری داشت میرفت خانمش ترکش سوار بود لباس خانم بلند بود میگوید یک لحظه احساس کردم این لباس ممکن است لای پره های موتور گیر کند یک تذکر بگویم به خانم که لباسش را جمع تر کند... اما نگفتم. میگفت ، یک چهارراه رفتیم جلوتر دیدم موتور کله شده. خوردند زمین زن و شوهر صورتشان خونی. گفتم کاش میگفتم🤦🏻‍♂️ ↩️ دوست میگه : گفتم ↩️ دشمن میگه : کاشکی میگفتم 🔸یعنی الان کمی دل خور بشه بهتر از اینه که در آینده از من گلایه کنه🔸 . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ درسهایی از قرآن 🟢 شیوه های امــر به معــروف و نهـی از منکر رو از زبان استاد قرائتی بشنویم. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
26.pdf
3.11M
. ♻️ فراموش نکنیم تهاجم فرهنگی یک جنگ تمام عیاره و آندلس سازی از یک تار مو شروع میشه‼️ 🟢 قابل توجه سخنرانان و فعالان عرصه جهاد تبین ؛ کتابی در خصوص استحاله های فرهنگی، نفوذ و شبیخون فرهنگی که مورد توجه پژوهشگران و اهل بصیرت واقع شده به صورت رایگان در اختیار شما سروران قرار میگیره. 📝گزیده ای از کتاب ویروس اندلس ؛ 💠اگر خاک وطن را به فرهنگ،تنه درختان را به مردان و میوه این درختان را به فرزندان تشبیه کنیم، بلاشک ریشه این درختان، زنان ایران اسلامی هستند. که دشمنان، پس از ورود به خاک (فرهنگ) درحال بیرون کشیدن ریشه این درختان مثمر هستند. ✍نام نویسنده کتاب : حمدان مقدم 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ پیامد های بی تفاوتی در جامعه 🟢 حیات جامعه اسلامی به حساسیت مردم نسبت به احکام خدا و نظارت عمومی در اجرای این احکام و آنچه صلاح جامعه اسلامی در اونه بستگی داره. 🔹 در دین به این مسأله مهم میگن «امر به معروف منهی از منکر». «معروف» هر کار نیک و شایسته ای هست که دین, عقل و فطرت به اون دستور میده و سعادت انسان در انجامشه. 🔹 «منکر» هر عمل ناپسندیه که نفس یا شیطان به اون دعوت می کنه. ازنظر اسلام, دو فریضة امر به معروف و نهی از منکر, راهکاری عملی برای جلوگیری از انحرافات دینیه. 🔹 بهترین دلیل بر اهمیت این دو واجب بزرگ, اینه که حفظ دین و جامعه به اون بستگی داره. به همین دلیل قرآن کریم نخستین وظیفة همه انبیاء رو امر به معروف و نهی از منکر معرفی کرده. پیامدها و آسیب های کوتاهی در اجرای فریضة امر به معروف و نهی از منکر عبارت اند از: ۱-سلطة اشرار؛ ۲-دخالت و سلطُة بیگانگان؛ ۳-زوال برکات؛ ۴-اقامه نشدن واجبات در جامعه 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ عشق و حجاب در بیان استاد رحیم پور ازغدی 🟢 این مسئله حجاب و محرم و نامحرم نفی عشق و زیبایی نیست بلکه حجاب برای مدیریت عشق است . 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ♻️ حجاب اسلامی داشته باشید و آن را به همه گوشزد کنید 🟢 سردار شهید «یدالله کلهر»: شما خواهران مهربانم، زینب‌گونه باشید و مانند زینب پیام شهدا و برادر کوچک خود را به همه جا برسانید و مبادا گریه کنید که دشمن از این گریه کردن‌ها خوشحال خواهد شد و حجاب اسلامی داشته باشید و آن را به همه گوشزد نمایید. 🔹دوستان از شهدا به نام شهدا اکتفا نکنیم . ادامه دهنده راهشون و برآورده کننده خواسته هاشون باشیم. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ♻️ از لحاظ روانشناسی، هر کس مخالف عموم جامعه قدم برداره چه مثبت،چه منفی منتظر واکنشه.. 🟢 حتی اگر در ظاهر حق به جانب باشد، اما توقع تذکر دارد و اگر به او گوشزد نشه متعب میشه. 🔹نتیجه اینکه اگه ما از کنار یک منکر مثل شل حجابی و کشف حجاب، بی خیال عبور کنیم، کم کم واسش عادی میشه و دیگران رو هم تشویق به اینکار می‌کنه. چرا ؟ چون فکر می‌کنه هیچ کس به کارش کاری نداره یا کارش اون قباحتی که باید داشته باشه رو نداره یا قبحش ریخته. 💠 دوستان، تک‌تکمون مسئولیم. شونه خالی کنیم چوب می‌خوریم 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ شهید بهشتی می‌گه فضول بودن خوبه😳 🟢 👇اول متن پایین را حتما بخون بعـــد کلیـــپ را حــتمــا ببــیـــن👆 🔻 پ ن👇 جامعه‌‌ی اسلامی که در مدار قانون، مخصوصا در قوانیــن اسلامــی، کـــاری بــه هـــم نـــدارنـــد،محکـــوم بــــه فســــاد و هـــرج و مــــرج هستنـد. . 👈در ایــــن جــامعـــه بی‌تفاوت بــــــــه قـــوانــیــــن، حتما بزرگترین آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نصیــب کــودکـــان و نــوجـــوانــــان خواهد شـــــد. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ دو نکته در مورد احتمال تأثیر امر به معروف و نهی از منکر از زبان آیت الله آقامجتبی تهرانی 🟢 مهم مهم ۱️⃣ مراد از اثر، اعم از اثر حالی و استقبالیه؛ یعنی حتی اگه احتمال بدم این نهی از منکر، الان هیچ اثری نداره، ولی در آینده اثر می‌گذاره، بازم به من واجبه. ۲️⃣ همین که نهی از منکر در سطح جامعه و روی دیگران اثر می‌گذاره، کفایت می‌کنه؛ یعنی حتی اگه میدونی که امر و نهیِ تو روی مرتکب هیچ اثری نداره و او بازم مرتکب اون معصیت می‌شه، اما در اثر این نهی از منکر، دیگران از ارتکاب گناه باز داشته میشن، بازم واجبه که نهی از منکر کنی؛ چون شرط تاثیر، اعم از اثر بر شخص گناهکار و دیگرانه. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ امام حسینی باش ، نه هیئتی 🟢 آیت الله العظمی بهجت رحمة الله علیه 💠 امام حسینی باش ،نه هیئتی زیرا وقتی ،گرم هیئت بشوید،حسین‌تان را آن‌گونه که خود دوسـت داريد و باب ميلتان ‌است ‌می‌سازید و هرکس که ‌با میل شما ‌مخالف باشد ‌می‌گویید: با حسین ‌مخالف ‌است ! ولی اگر حسینی باشید هیئت و رفتارتان را بر مبنایِ ‌حسین (ع) ‌می‌سازید ،هیئتی ‌شدن کاری ندارد. کافی است، ‌پیراهن ‌مشكی بپوشید و با شالِ عزا ‌از این هیئت به آن هیئت ‌بروید. '‌حسینی شدن است که دشوار است'❤️‍🔥 💠 آقای بهجت چی می‌خوان به ما بگن ؟ می‌خوان بگن هدف امام حسین رو فراموش نکنیم. امام حسین برای چی قیام کردند ؟ زنده نگهداشتن دین پیامبر. از چه طریقی؟ امر به معروف و نهی از منکر 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ خواهرم! بدان تفنگی که دست من است چادری است بر سر تو 🟢 شهید «حسین شعبانی‌پور»: خواهرم حجاب تو سنگری است که آغشته به خون من است، بدان تفنگی که دست من است چادری است بر سر تو، اگر میل به حفظ اسلام داری چادرت را حفظ کن. 💠 دوستان امر به معروفی، رساندن پیام شهدا به مرتکبین با قالب های مختلف، تاثیر شگفتی بر حل مسأله بدحجابی داره. از فضای شهدایی غافل نشیم. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ ۲۱تیرماه، سالروز واقعه مسجد گوهرشاد حرم رضوی و به خاک و خون کشیده شدن قیام مردم آزاده و غیور، در دفاع از عفاف و مقابله با کشف حجاب رژیم خائن و سفاک پهلوی، گرامی باد 🟢 امیدواریم پس از ۴۴ سال از انقلاب! با مطالبه‌گری و پیگیریهای مردمی، در محل شهادت آن عزیزان، نشان و اِلمانی ماندگار نصب بشه و همواره یاد و خاطره شهدای گرانقدر این واقعه گرامی داشته بشه؛ و در مکان‌های دفن این عزیزان نیز یادمان‌هایی باشکوه برپا بشه تا هم زیارتگاه و هم مجموعه‌های فرهنگی بزرگی باشه در جهت گسترش فرهنگ عفاف‌گرایی و غیرتمندی در سراسر ایران و جهان. 💠 به‌راستی اگر در هر شهر بزرگ دنیا طی یک شب صدها نفر رو به خاطر یک مطالبه مقدس فرهنگی، به خاک و خون کشیده بودن، ۸۰ سال بعد حتما در مورد اون واقعه به اندازه یک موزه، آثار هنری وجود داشت. ولی تا ۸۰ سال بعد از قیام گوهرشاد، نه اینکه موزه‌ای نیست بلکه یک اِلمان و یادمان هم برای این مهم در مسجد گوهرشاد پیدا نمی‌کنیم. چرا؟ 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ بانوان حرم 🟢 بهترین بنری که میشه برای خدمت به سید الشهدا در تکیه ها و حسینیه ها و مساجد زد. 🔹 بهترین هدیه ای که میشه به دختر های بد حجاب در مراسم عزاداری داد چاپ همین عکس و شبیه این محتواست. 🔹 شاید از بهترین نذری ها چاپ همین نوشته باشه. 🔹 از محیط سازی تکایا و مساجد و حسینیه ها در این جهت فراموش نکنیم. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ خطر برای خوب‌ها 🟢 امر به معروف و نهی از منکر و آثار ترک این واجب فراموش شده از زبان آیت الله مجتهدی 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ رهبرمعظم انقلاب: به ما میگفتند که در اروپا حجاب نیست و زن و مرد با هم قاطی‌اند، هوس و شوق جنسی هم در اونجا طبعاً کنترل‌شده! 🟢 آیا واقعا همینه ؟ این همه جرم و جنایت بر اثر مسائل جنسی که به صرفا به جنس مخالف هم قانع نیستن. 🔹اسلام زن و مرد رو شناخته که چنین حکمی رو واجب کرده. 💠 این بیان حضرت آقا تصحیح یک برداشت و باور غلط نسبت به غرب و موضعشون در قبال حجاب هست. 💠 در استدلال هامون خیلی کاربرد داره. بکار ببندیم. 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .
. ♻️ دغدغه عفاف و حجاب رو داری ولی نمیدونی چیکار کنی؟ 🟢 میخوای تذکر بدی ولی نگرانی کار رو خرابتر کنی؟؟ 🔹 میخوای تذکر بدی ولی نمیدونی چطوری ؟؟ 🔹 کلی سوال و شبهه داری و این مانع کنشگریت میشه ؟؟ 💠 برای اینکه به پاسخ این سوالات برسی در جبهه مردمی زیست عفیفانه با ما همراه باش 🆔 جبهه مردمی زیست عفیفانه کشور 👇 ╭┅───────────┅╮ https://eitaa.com/joinchat/1571356788Cf5f63cf160 ╰┅───────────┅╯ .