eitaa logo
ظهور بسیار نزدیک است
15.1هزار دنبال‌کننده
15هزار عکس
17.7هزار ویدیو
379 فایل
💓 از غدیر تا ظهور 🙏 با شما حرف خواهیم زد از : 🌹 یاایتها النفس المطمئنة 🌼 ارجعی الی ربک 🌼 راضية مرضية 🌼 فدخلي في عبادي 🌼 وادخلي جنتي 👈 کپی آزاد 🔸 موسسه جنبش پیشوازان دولت کریمه 🔸 تبلیغات تبادلات 🔹 @mahdeyar314 🔸کانال دیگر ما 🔹 @zoh110hor
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💓💓💓 💓💓 💓 ╭━━⊰•❀❀•⊱━━╮ 💔یا مهدی💔 ╰━━⊰•❀❀•⊱━━╯ 🎥 بازنشر/ببینید: 💝 فرمایشات آیت الله وفسی درباره تاریکی دنیا، بی نور امام زمان (ارواحنا فداه) 💓فرصت ها کم، امام زمان در حال دستگیری، امّا لبیک نگفتیم... 💓 💓💓 💓💓💓 🌷بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران👇🏻👇🏻👇🏻 ╔═.🍃🕊.══♥️══╗ @bayyenat110 ╚═♥️═══.🍃🕊.═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
┈••✾•🦋💦💙💦🦋•✾••┈ 📽| ببینید: 📿مشکل بودن کار تربیتی و عظمت نقش هدایتگری ⚔مخالفت با انبیاء -علیه السّلام-، از باب درد نداشتن و نفهمیدن دردِ بیماری 👤استاد آیت الله وفسی 💧 ╭━━🍃❀🌺❀🍃━━╮ @bayyenat110 ╰━━🍃❀🌺❀🍃━━╯
🌷ندبه های انتظار🌷 🔴وضو و معالجه بیماری ها! ✅وضو سبب رفع بسیاری از بیماریها می شود. دلیلش اثر آب سرد بر روی نقاط حساس بدن در قسمتهایی است که وضو می گیریم. 🔆جالب این است که در دین اسلام نقاط طب سوزنی مخصوصا در وضو رعایت شده است. ✍برای مثال: 🌿آقایان باید آب را از پشت آرنج بریزند. ولی خانمها باید آب را از قسمت تای دست بریزند. چونکه نقاط طب سوزنی در آقایان و خانها در بعضی از نقاط فرق می کند. ⭕ با تحریک نقاط طب سوزنی بوسیله آب سرد وضو،باعث سرحالی، تسکین دردها، نیروی جسمانی وروحی و معالجه بسیاری از بیماریها می گردد 🌺در احادیث آمده که بعد از وضو، بدن را با چیزی خشک نکنیم وبگذاریم خودش خشک شود. ✔دلیل آن اینست که بدن در برابر سرمائی که حس می کند، خود به خود درجه حرارت آن بالا می رود تا بدن را خشک کند، که همین تحریکات حرارتی باعث باز شدن منافذ زیرپوست می شودو اکسیژن بیشتری به بافتهای پوست و مقداری هم عضلات زیر پوست می رسد و باعث نیرو و نشاط می گردد. *کانال ندبه های انتظار* 🆔 @ale_yaasin 🔆⚜🔅⚜🔅⚜🔅⚜🔅⚜🔆
🌟ندبه های انتظار🌟 🔴حکمت کارایی بعضی از اعضای بدن! ✳️ابن ابى لیلى میگوید: روزى به همراه نعمان کوفى که شخصی عالم و دارای نفوذ کلام بود به محضر مبارک حضرت صادق علیه السلام وارد شدیم. 🌹حضرت خطاب به او فرمود: آیا مى شناسى کلمه اى را که اوّلش کفر و آخرش ایمان باشد؟جواب گفت: خیر. 🌹امام علیه السلام پرسید: آیا نسبت به شورى آب چشم و تلخى مایع چسبناک گوش و رطوبت حلقوم و بینی و بى مزّه بودن آب دهان شناختى دارى؟ 💠اظهار داشت: خیر. 🌺حضرت صادق علیه السلام فرمود: 1⃣خداوند متعال چشم انسان را از پیه و چربى آفریده است ؛ و چنانچه آن مایع شور مزّه، در آن نبود، پیه ها زود فاسد مى شد. و همچنین اگر چیزى در چشم برود به وسیله شورى آب آن نابود مى شود و آسیبى به چشم نمى رسد؛ 2⃣ و خداوند در گوش، تلخى قرار داد تا آن که مانع از ورود حشرات و خزندگان به مغز سر انسان باشد و اگر وارد گوش شوند،میمیرند. 3⃣و بى مزّه بودن آب دهان،موجب فهمیدن مزّه اشیاء خواهد بود؛ 4⃣و در بینی رطوبت روان قرار داد به خاطر این که هیچ دردی و آفتی در سر پیدا نمی شود مگر آن که این رطوبت آن را خارج می کند و اگر این رطوبت نمی بود، مغز سفت و سخت می شد و کرم می گذارد. 5⃣و امّا آن کلمه اى که اوّلش کفر و آخرش ایمان مى باشد: جمله (لا إ له إ لاّ اللّه) است، که اوّل آن (لا اله) یعنى ؛ هیچ خدائى و خالقى وجود ندارد و آخرش ((الاّ اللّه)) است، یعنى؛ مگر خداى یکتا و بى همتا. *کانال ندبه های انتظار* 🆔 @ale_yaasin 🌴🌷🌴🌷🌴🌷🌴🌷🌴🌷🌴 📘بحارالا نوار: ج ۲، ص ۲۹۵، ح ۱۴، به نقل از علل الشّرایع. 📗چهل داستان و چهل حدیث از امام جعفر صادق علیه السلام
هدایت شده از سم درصد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
➕ صحبت‌های شنیدنی پدر شهید فتح الله محسن‌آبادی درباره فرزند داری در برنامه صبحانه با عشق ⭐️ پدر شهید فتح‌آبادی می‌گوید 10 فرزندش را با درآمد کارگری بزرگ کرده است و از زندگی خود راضی است
✅ وظیفه منتظران 💬 آیت الله جوادی آملی 🔸 وظیفه ما در عصر غیبت چیست؟ ابو بصیر از وجود مبارك امام صادق (سلام الله علیه) سؤال می‌كند كه ما اگر عصر غیبت را ادراك كردیم وظیفه ‌مان چیست؟ یك سلسله دستورات نظامی دادند فرمودند این است كه «لِيُعِدْ [لِيُعِدَّنَّ] أَحَدُكُمْ لِخُرُوجِ اَلْقَائِمِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ وَ لَوْ سَهْماً»[1] هر كدام از شما به اندازه یك تیر خودتان را آماده كنیم، این در بعضی از نصوص است «لِيُعِدْ [لِيُعِدَّنَّ] أَحَدُكُمْ لِخُرُوجِ اَلْقَائِمِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ وَ لَوْ سَهْماً»؛ منتها تیری كه ارتشی ‌ها و نظامی ‌ها دارند یك حساب است, تیری كه حوزویان و دانشگاهیان دارند قلم اینهاست كه ذات اقدس الهی به این قلم و مكتوبات این قلم سوگند یاد كرده است؛ اینكه فرمود من به قلم و مسطورات قلم سوگند یاد می‌كنم سرّش همین است ﴿ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یسْطُرُونَ﴾.[2] مستحضرید كه سوگند خدا در مقابل بینه نیست، ما یك قسم داریم كه در مقابل بینه است در محاكم قضایی كسی كه مدّعی است باید بینه اقامه كند كسی كه منكر است، سوگند یاد می ‌كند، بینه یك طرف, سوگند یك طرف; ولی قسم ذات اقدس الهی به خود بینه است اگر كسی در روز روشن بگوید من به این آفتاب قسم, ادّعا می‌ كنم كه الآن روز است این به دلیل قسم خورده است نه در قبال دلیل، سوگند قرآن كریم به بینه است نه در قبال بینه! وقتی خدا سبحان به كتاب قسم می ‌خورد به مكتوبات قسم می‌ خورد; زیرا علم است و مكتوب است و سواد است و است كه جامعه را می ‌كند. من به قلم قسم می ‌خورم, من به نوشته‌ های قلم قسم می‌ خورم كه تو عقلانی حرف می ‌زنی؛ یعنی من به دلیل قسم می ‌خورم. این‌ چنین نیست كه سوگندهای خدا در قبال بینه باشد او متن بینه را آفریده است. بنابراین وظیفه همه ما آن است كه در عصر غیبت هر كدام از ما آنچه دینی_جامعه را تأمین می ‌كند فراهم كنیم, این مطلب اول. 🔸 زراره عرض می ‌كند وظیفه ما در عصر غیبت چیست؟ فرمود دعا! اما دعایی كه آدم را باسواد كند. یك وقت دعا این است كه خدایا پدر و مادر مرا بیامرز! این دعا برای همه است، عوام هم این دعا را می ‌كنند، اما دعای حوزویان و دانشگاهیان این است كه خدایا ما را باسواد كن! عرض كرد دعای ما در عصر غیبت چیست؟ فرمود همین دعا بگو «اَللّهُمَّ عَرِّفْنی‏ نَفْسَكَ فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی‏ نَفْسَكَ لَمْ اَعْرِفْ رَسُولَكَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنی‏ رَسُولَكَ فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی‏ رَسُولَكَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَكَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنی‏ حُجَّتَكَ فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی‏ حُجَّتَكَ ضَلَلْتُ عَنْ دینی»[3] این یك برهان لِمّی است، ما رهبر را برای این نمی ‌خواهیم كه كشور ما را حفظ كند! حرف بسیار لطیفی مرحوم خواجه طوسی نسبت به شیخ ‌الرئیس دارند، فرمود: مردم امام را نمی‌ خواهند تا دنیایشان تأمین باشد! اكثر و بیش از ماها كسانی هستند كه نه خدا را قبول دارند نه قیامت را قبول دارند. حرف مرحوم خواجه این است كه ما امام و پیغمبر را نمی‌ خواهیم برای اینكه زندگی دنیایمان راحت باشد، ما برای اینكه این هفتاد سال خوب زندگی كنیم كه رهبر نمی ‌خواهیم، ما یك هستیم، ما از جایی آمدیم كه نمی ‌دانیم كجاست, به جایی می ‌رویم كه هیچ از آن خبری نیست، ما یك راهنما می‌ خواهیم! ما فهمیدیم كه انسان, مرگ را می ‌میراند، نه بمیرد! این را دین به ما آموخت كه انسان, مرگ را اماته می ‌كند نه به عكس, ما مرگ را می‌ میرانیم. بیان خدا در قرآن كریم این نیست كه «كلّ نفس یذوقها الموت» هر كسی را مرگ می ‌چشد، بیانش این است ﴿كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ﴾[4] روشن است كه هر ذائقی مذوق را هضم می‌ كند نه مذوق ذائق را! ما مرگ را هضم می‌ كنیم و او را از پا در می ‌آوریم و او را می ‌میرانیم و پایدار می ‌شویم و دیگر هیچ! پس ما رهبری را, دین را, امام را برای این می‌ خواهیم كه موجود ابدی هستیم، یك راه می‌ خواهد این راهنما می‌ طلبد. [1] . الغیبة (للنعمانی), ج۱, ص۳۲۰؛ سفینة البحار و مدینة الحکم و الآثار، ج6، ص170. [2] . سوره قلم، آیه1. [3] . کمال الدین وتمام النعنة، ج2، ص342. [4] . سوره آل عمران، آیه185؛ سوره أنبیاء، آیه35؛ سوره عنکبوت، آیه57. 📚 سخنرانی عمومی تاریخ: 1393/03/22 @esratvtelegram استاد حسن عباسی 💠 @Hasanabbasi_ir
... 🍃استاد شجاعی ره : برای آخرت تان از من می شنوید امروز و فردا کردن را کنار بگذارید این فردا که شما حواله می دهید،در عالم نیست ؛ همه اش امروز است. 🌹امیرالمومنین علیه السلام: 💠کسی که توبه کند خـداوند توبه ی اورا می پذیرد و به اعضای بدن او فرمان می رسد که: گناهانی را که بوسیله ی آنها انجام داده پنهان کنند و به مکان هایی که در آن به گناه آلوده شده است دستور داده می شود که گناه او را فاش نسازد و فرشتگان نگهبان ، گناهانی که نوشته اند فراموش کنند 📚 ثواب الاعمال ص453 @ale_yaasin
✅ بقیة الله 💬 آیت الله جوادی آملی 🔸 از القاب برجسته آن ذات قدسی «بقیة الله» است؛ حالا یا چون است، مظهر «هو الباقی» است یا چون ﴿وَ أَمَّا مَا ینفَعُ النَّاسَ فَیمْكُثُ فِی الأرْضِ﴾[1] است، «هو البالقی» است یا چون موجودِ «عند الله»ی است: ﴿مَا عِندَكُمْ ینفَدُ وَ مَا عِندَ اللَّهِ بَاقٍ﴾[2] است؛ به هر تقدیر او است و شاگردانی که در دامنه این قلّه به سر می برند، آنها نه تنها سهمی از «بقیة الله»ی دارند، آنها ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ هستند! 🔸 تعبیر قرآن از جامعه فقها و علما و حکما و محققان این نیست که آنها عالِم هستند، چون خیلی ها عالِم هستند. تعبیر قرآن این نیست که اینها باقی هستند که در نهج البلاغه آمده است: «الْعُلَمَاءُ بَاقُونَ مَا بَقِی الدَّهْر».[3] قرآن به همان دلیل که حرف اول و آخر را می زند، برای عالمان دین مقامی قرار داده است که گرچه به حسب ظاهر خبر است؛ ولی در واقع انشا است؛ یعنی بکوشید: ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ بشوید! ﴿فَلَوْلاَ كَانَ مِنَ الْقُرُونِ مِن قَبْلِكُمْ﴾، ﴿أُولُوا﴾؛ یعنی ﴿أُولُوا﴾، ﴿أُولُوا بَقِیةٍ ینْهَوْنَ عَنِ الْفَسَادِ فِی الأرْضِ﴾،[4] نه تنها باقی باشید، نمیرید، نه تنها «بقیة الله» باشید، صاحب مُلک و مِلک بقا باشید! ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ باشید که غنی تر و قوی تر از ﴿أُولِی الأبْصَارِ﴾[5] است، قوی تر و غنی تر از ﴿أُوْلِی الألْبَابِ﴾[6] است، بقا مِلک شما باشد! می توانید را تصاحب کنید، این چه مقامی است؟ فرمود، چرا یک عده ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ نشدند؟ یک؛ چرا ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ به وظیفه شان عمل نکردند و جلوی فساد را نگرفتند؟ دو؛ ﴿فَلَوْلاَ كَانَ مِنَ الْقُرُونِ مِن قَبْلِكُمْ﴾، چرا ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ درست نکردند؟ چرا حوزه ای درست نکردند که «اولوا بقیة الله» مظهر «بقیة الله» شود، شاگرد «بقیة الله» شود، ولی «بقیة الله» شود، جزء ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ شود؟ چرا چنین کاری نکردند؟! اگر چنین کاری کردند، چرا امکاناتی به آنها ندادند که جلوی فساد را بگیرند؟ ﴿فَلَوْلاَ كَانَ مِنَ الْقُرُونِ مِن قَبْلِكُمْ أُولُوا بَقِیةٍ﴾ که ﴿ینْهَوْنَ عَنِ الْفَسَادِ فِی الأرْضِ﴾، نه تنها در یک شهر، در نتیجه شاگردان ولی عصر کسانی هستند که مظهر «هو الباقی» باشند، باشند و نائب «بقیة الله» باشند، در محدوده ولایت، ولی «بقیة الله» باشند، در حوزه شاگردان آن حضرت، جزء ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ باشند که در اختیار آنها باشد، ماندنی باشند! این اصل اول. 🔸 جامعه ای ماندنی است که داشته باشد، فکری که با بنای عقلا و عرف و امثال آن است که اگر از محدوده شریعت بگذریم، به کشور چین و ژاپن برسیم، هم همین حرف هاست! این دیگر «بقیة الله» نیست، این دیگر ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ نیست، فرمود شما چرا جامعه ای نساختید که در آن ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ تربیت شود؟ صاحبان بقا بشوند؟ ﴿أُوْلِی الألْبَابِ﴾؛ یعنی لُب، مِلک اوست، ﴿أُولِی الأبْصَارِ﴾؛ یعنی بصیرت و بصیر بودن، مِلک و مُلک اوست، ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾؛ یعنی بقا مِلک اوست، دیگران را می توانند زنده نگه بدارند، کسی ولی بقاست که جلوی مرگ دیگران را بگیرد. ممکن است خود باقی باشد؛ اما نتواند جامعه ای را زنده کند، جامعه ای را نگه بدارد: ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ هستند که مالک و مَلِک بقا هستند و می توانند جامعه را سر پا نگه بدارند، فرمود شما می توانید این باشید! این هم دو. اولاً فرمود شما تک تک در حوزه های شخصی بخواهید: ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾ تربیت کنید، این مقدور نیست: نهنگ آن بِه که با دریا ستیزد ٭٭٭ ز آب خرد ماهی خرد خیزد[7] اگر بخواهید فکر نو؛ یعنی فکر عمیق علمی این را پیدا کنید، ناچار هستید ده ها سال، حرف های دیگران را جمع کنید، ؛ به عرض دیگران برسانید، ؛ تعامل متقابل بین شما و دیگران باشد، ؛ آن عُرضه را از خود داشته باشید که حق را از ناحق تشخیص بدهید، ؛ آن حق را تحقیق کنید به احق برسانید، ؛ تا بشوید باقی، ؛ بعد بشوید: ﴿أُولُوا بَقِیةٍ﴾، ؛ تا بتوانید جامعه را زنده کنید. [1]. سوره رعد، آیه7. [2]. سوره نحل، آیه96. [3]. نهج البلاغة(للصبحی صالح)، حکمت147. [4]. سوره هود، آیه116. [5]. سوره حشر، آیه2. [6]. سوره بقره، آیه179 و 197. [7]. نظام، خمسه، خسرو و شیرین، بخش48. 📚 سخنرانی در همایش اساتید حوزه علمیه قم تاریخ: ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ @esratvtelegram استاد حسن عباسی 💠 @Hasanabbasi_ir
🍃🌹هر صبح با یک حدیث زیبا در سبد احادیث🌹🍃 @ale_yaasin
‏🌸اگر میخواهی ببینی از چشم خدا افتاده‌ای یا نه، یک راه بیشتر ندارد.. 💥 هروقت دیدی گناه میکنی وبعد غصه میخوری، بدان که از چشم خدا نیفتاده‌ای. 🔥اما اگر گناه میکنی و میگویی «مهم نیست» بترس که خط دورت کشیده شده باشد... "آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا" @ale_yaasin
🔴 گریه امام صادق علیه‌السلام برای غیبت امام زمان علیه‌السلام 🔵 حجت الاسلام شیخ جعفر ناصری: 🔸امام صادق علیه السلام روی خاک نشسته بودند و ناله و گریه می‌کردند، معلوم است که خیلی منقلب بودند. مانند زنی که بچه‌اش را از دست داده است، اینطور گریه می‌کرد. خیلی پریشان شدند. راوی می‌گوید که یا بن رسول الله چیزی شده است؟ فرمودند امروز در جفر نگاه می‌کردم دیدم غیبت فرزندم، دوازدهمین امام چه طولانی خواهد بود! 🔹آن بزرگوار با اینکه خودشان هم امام است، این طور گریه و ناله می‌کنند؛ ولی خوب است که عنایت آن بزگواران هست. ارتباطشان هست. احاطۀ شهودی‌شان هست. محبت و لطفشان هست. اگر درخواست بشود، دعایشان هست. خیرشان بر تک تک ما هست. منتها خداوند آن درک را به ما بدهد که ببینیم، حس کنیم و بتوانیم قدردان باشیم. 📚 کانال رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری 🆔 @emame_zaman
⭕️ هر چند شیطان با همه یاران و ابزارهای موجودش برای انحراف فرزندان «آدم» تلاش می‌کند اما هنوز جاذبه شهدا خنثی‌کننده اغواگری‌های شیاطین است. به شرط آن که رفاقتمان با شهدا را فراموش نکنیم. ❇️ نیمه شعبان ١۴٠٠، تجدید عهد عروس و داماد با شهدا، بهشت زهرا @pas_kouchehaie_enghelab
🌷امام صادق(علیه السلام): 🌟وضو نور است و وضوگرفتن بر روی وضوی قبلی نوریست روی نور ✳️پس هرکس بدون ضرورت،وضویش راتجدید نماید خداوند نیز بدون طلب استغفار، توبه اش را تجدید مینماید.  📙وسائل الشیعه ص 264 @ale_yaasin
🔴هرگاه در نمازت عجله کردی ، و خواستی زود آن را به پایان برسانی تا به سایر کارهایت برسی... 🍃 بیاد بیاور🍃 ✅همه آنچه که میخواهی بعد از نماز به آنها برسی و همه آنچه که میترسی از دست بدهی... 🔵همه به دست آن ذات یکتایی است که در مقابلش ایستاده ای... @ale_yaasin 🍀🌺☘🌺🍀🌺☘🌺🍀🌺☘
🌸مهمترین بند قسمت وصیت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی... @ale_yaasin
🍃🌹هر صبح با یک حدیث زیبا در سبد احادیث🌹🍃 @ale_yaasin
🍃🌹هر صبح با یک حدیث زیبا در سبد احادیث🌹🍃 @ale_yaasin
⭕️ افشاگر بیگ فارما (غولهای داروسازی): ❌ %97 از دریافت کنندگان نابارور می شوند . 🔰 ادامه مطلب (زبان اصلی)👇 https://b2n.ir/y62967 🔻 ظهور بسیار نزدیک است 🔹 @zoho313or
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سخنان مایک آدامس مدیر علوم آزمایشگاهی معتبر بین المللی (ISO 17025) 👈 واکسینه شده گان بمبهای بیولوژیکی هستند @antibioterrorism100 🔻 ظهور بسیار نزدیک است 🔹 @zoho313or
4_5949446199441361732.mp3
3.23M
⭕️ استاد رائفی پور 💚 « در برابر زمانت مسئولی... » 🔺 یک شیعه اثناء عشری نسبت به عمر خودش مسئول است 👌 تحت هیچ شرایطی از دست ندهید 🔻 ظهور بسیار نزدیک است 🔹 @zoho313or
هدایت شده از اِمام‌خمینی|رحمةاللّه‌علیه|
خُمْیْنے رحمت اللّه تعالےعلیه! همه چیزِما در معرض است... خطر از جانبِ تفرقه افکن! و با نقشه حساب شده از ناحیه بیدار شوید که و بسیار مشکلتر از اصل آن است! ۱۸تیر۵۸ https://eitaa.com/joinchat/2419261538Cd800f4fbdf
🔦🔍درخواست و از فعالیت‌های مشکوک و غیرشفاف ستاد کرونا با توجه به 1⃣دستورات و تصمیمات متناقض در ستاد مبارزه با کرونا 2⃣انتقاد مجامع علمی و نخبگان کشور و طیف گسترده مردم نسبت به آن 3⃣عدم توجه به فرامین رهبری در عدم خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی 4⃣عدم استفاده از افراد ذی‌صلاح برای تصمیم‌گیری در ستاد کرونا 5⃣اتخاذ تصمیمات آنی و تغییرات لحظه‌ای دستورات گذشته 6⃣تناقض‌های گسترده در اظهار نظر مقامات با مصوبات ستاد مبارزه با کرونا 7⃣عدم توجه به تجربیات و روش‌های دیگر درمانی مانند طب اسلامی و سنتی 8⃣عدم التزام به روش‌های علمی در اتخاذ پروتکل‌های بهداشتی عمومی 9⃣عدم توضیح و تطبیق بین مجوزهای سفر به کشور‌های تفریحی یا زیارتی و همچنین اجتماع‌های تفریحی یا مذهبی 🔴با عنایت به اینکه تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا بصورت مستقیم با جنبه‌های مختلف زندگی انسانی از جمله اقتصاد، معیشت، سلامت بویژه روحی و معنوی افراد مرتبط است لازم است تا با ایجاد گروه و در مجامع ذی صلاح، این مطالبه عمومی از سوی نخبگان و مردم مورد بررسی قرار بگیرد تا در آینده شاهد پیامدهایی که گاهی و از خود کرونا هستند، نباشیم. ✅با مراجعه به لینک زیر👇👇 درخواست👇👇👇 لزوم تحقیق و تفحص از ستاد ملی کرونا را داشته باشیم👇👇👇 https://www.farsnews.ir/my/c/56900 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh2 🔜
📲 | 🔻 هرگاه محمد رسول الله❤️ را در افق عالم زدی حق داری استراحت کنی👌 🌹🍃🌹🍃 @shahidNazarzadeh
روزمان را با آغاز کنیم 🔸با همدیگر، گروه تواصی تشکیل دهید العصر إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ ﻣﮕﺮ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﻭ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ ﺍﻧﺠﺎم ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﻖ ﺗﻮﺻﻴﻪ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺷﻜﻴﺒﺎﻳﻲ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ .(٣) 🔹آیت الله حائری شیرازی با همدیگر گروهی تشکیل بدهید و اسم گروهتان را بگذارید . بگویید بیایید ما با هم برادر بشویم. هر وقت من در صبر، کم می آورم، تو کمی به من قرض بده. هر وقت من در بصیرت کم آوردم، کمی بصیرت در جیبم بریز. به من بصیرت بده. من هم هر وقت تو کم بیاوری هرچه بلد هستم به تو می گویم. یعنی ما به همدیگر، توصیه به حق و توصیه به صبر می کنیم. دیگران هم به شما ملحق بشوند. بعد برای هم گروه تواصی درست کنید. ⭐✍تدوین : رجبعلی بازیاد 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh2 🔜