eitaa logo
❤عشـــق مـن مهــــدی❤
999 دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
8.1هزار ویدیو
104 فایل
🔸مهـــــدویت 🔸اخــبارظهــــور 🔸شــعرودلنوشتہ 🔸حدیث واخلاق کپی از کانال ازاد است اقا تنهاست...😔 🍃اللهم عجـل لولیک الفـرج🍃 ارتباط با مدیر @Yamahdibeia تبادل نداریم👌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفکر استخر فرح با خاک یکسان کردن همتی و دیگر اصلاح طلبانی که ساده زیستی انقلابی ها را مسخره کردن توسط یک طلبه جوان➕هشدار امام خمینی ره در مورد اشرافی هایی مثل همتی که رسما خودشون میگن باید ماشین مدل بالا سوار شد!!! وقتی همتی اشرافی با وقاحت در مورد نجومی بگیر های کنار دستش میگه مسائل مهمتر دارم!!! عزت و اعتبار این کشور حاج قاسم بود و ساده زیستییش ،امام و رهبری هست، رجایی هست...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مهرعلیزاده کاندید کذاب و هتاک اصلاح طلبان: باید از برجام حراست کنیم!! سند افتخاره!!! پ؛ن این جماعت وقیح و گستاخ خودشون دارن میگن حامی بانیان وضع موجود هستیم بانیان وضع موجود با برجام چه دست آوردی برای ملت داشتن جز تحقیر کردن ملت در صف مرغ ،گوشت،و دیگر گرانی های افسار گسیخته تحریم بیشتر.... که این جماعت میخوان در دولت خودشون همون راه برجامی ها را برن؟! کجا بودی در این ۸ سال که ندیدی تفکر برجامی امثال تو چه بر سر این کشور و ملت آورده؟ خیلی خیلی بیگانه هستی با مردم و مشکلات انها اقای مهر علیزاده!! ⚠️خودشون دیگه دارن میگن کدوم وری هستیم... ادامه راه روحانی @AntiBBC
‍ ⚠️مهرعلیزاده رئیسی را به منائره دعوت کرد @Entekhabat1400_IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کنایه مجری تلویزیون به کاندیداهای ریاست جمهوری: کشور ۴۰ سال دست شما بوده از کره ماه که نیامدید!
✨آزادی فرمانده حشدالشعبی 🔹 قاسم مصلح از فرماندهان حشد الشعبی که ۲۷ می توسط نیروهای امنیتی عراق بازداشت و در حبس خانگی بسر می برد “به دلیل عدم وجود شواهد کافی” آزاد شد.
⚡️اوج گرفتن 👤استاد پناهیان: 🔸 آخرالزمان فقط زمانۀ اوج گرفتن "بدیها" نیست ، زمانۀ اوج گرفتن "خوبیها و ظهور خوبترین خوبان عالم" هم هست. 🌷 بهترین خلق ‏عالم ، پیامبر اکرم (ص) می فرمودند: همانها که "مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی(عج)" خواهند ‏بود و گوی سبقت را از خوبان عالم می ربایند... 💖 اللهُمَّ عجل لولیک الفرج و اجْعَلْنَا مِنْ اَنْصٰارِهِ وَ اَعْوٰانِهِ
‏دکتر زاکانی در حال آماده شدن واسه مناظره بعدی 😁 🖌 نفس عمار
⭕️ توییتی روشنگر از امین بسطامی 👈 مردم حواسشان باشد فریب شبکه نفوذ را نخوریم...
💚 امام علی علیه السلام: 🌼 فإنّما البَصیرُ مَن سمِعَ فتَفَکّرَ، و نَظرَ فأبْصرَ، و انْتَفعَ بالعِبَرِ، ثُمّ سَلَکَ جَدَدا واضِحا یَتَجنّبُ فیهِ الصَّرْعَةَ فی المَهاوِی. 🌸 با بصیرت کسی است که بشنود و بیندیشد، نگاه کند و ببیند، از عبرتها بهره گیرد، آن گاه راه روشنی را بپیماید که در آن از افتادن در پرتگاهها به دور ماند. 📕بحارالانوار، ج۷۴، ص۴۰۷ @zoho313or
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ استاد شجاعی ✔️ مسئله‌ی آینده‌ی تاریخ، و اساساً آینده‌نگری، یکی از دغدغه‌ها و محورهای مهم قرآن است؛ آنقدر مهم که دینداری بدون آینده‌نگری، مردود است! 🔺 انتخابات داخلی ایران، چه ارتباطی به آینده‌ی تاریخ، می‌تواند داشته باشد؟ @zoho313or
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: آقایان به مردم بگویند علت قطعی‌های مکرر برق چیست 🔹رئیس قوه قضاییه: خردادماه نباید نیروگاه‎ها را خاموش کنیم که مردم اینقدر با مشکل قطعی برق مواجه شوند؛ گرچه آقایان سعی کردند نیروگاهی که از مدار خارج شده بود دوباره وارد مدار شود و نگرانی‌ها کم شده ولی مسئولان باید در این باره با مردم حرف بزنند. 🔹خوشبختانه وزیر نیرو به خاطر قطعی برق از مردم عذرخواهی کرد و این خیلی خوب است اما بهتر است آقایان به مردم بگویند علت بروز مشکل چیست و ظرف چه مدت برطرف می‌شود؛ این باعث می‌شود مردم هم همراهی کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیسی: به جای اعلام اسم، ابربدهکاران بانکی را محاکمه کردیم 🔹برخی بانک‎های خصوصی شده‎اند بانک اختصاصی؛ یعنی فقط به چند نفر خاص تسهیلات داده‎اند. غالب معوقات بانکی که درحال وصول است مربوط به چند نفر است که آن‎ها را محاکمه کردیم. 🔹حمایت از تولید با حرف شدنی نیست و اراده می‎خواهد. چرا باید مالیات از تولید ۲۵ درصد باشد؟ ما برنامه‎ریزی کردیم که با یک شیبی این رقم را به ۱۰ درصد کاهش دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رییسی: کاری کنیم وضع کنونی پایان یابد و اعتماد مردم به نظام روز به روز بیشتر شود 🔹وضعیت فعلی چنین است که خرید و فروش و هیچ روند اقتصادی کشور قابل پیش‌بینی نیست. امور تولیدی و حتی امور اقتصادی خانواده باید روشن و قابل پیش‌بینی باشد. 🔹دغدغه اصلی من کار اقتصادی است و اولین دیدار من در هر استان فعالان اقتصادی و کارآفرینان است نه دادگستری‌ها.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بازی تکراری اصلاحاتی‌ها... 💢 تفکری که یکی از فریب‌های همیشگی‌اش استفاده ابزاری از زنان است... 📌 آزادی ، حجاب و تبعیض جنسیتی تنها بهانه هستند ، هر کس این‌ها را دستاویز رای آوردن کرد بدانید دوباره می‌خواهد عملکرد این ۸ سال را تکرار کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پست ویژه 👤 بشارت نزدیکی ظهور از زبان آیت الله ناصری از قول آیت الله بهجت 🔸 لازم به ذکر است این دیدار در سال ۱۳۸۰ رخ داده و اون فرد تشرف یافته که اون سال ۶۲ سال سن داشته الان در سال ۱۴۰۰ حدود ۸۲ سال سن دارد.
⭕️ پس از ناامیدی اصلاحات از دور اول مناظرات،این جریان فشار زیادی را به دو کاندید خود جهت انصراف از کاندیداتوری جهت مظلوم نمایی و کاهش بیشتر مشارکت وارد ساخته اند.تصمیم نهایی هسته سخت اصلاحطلبان جهت حمایت یا اجماع بر انصراف،به بعد از مناظرات دور دوم موکول شده است.
◈ ✍ 🌷ایت الله مجتبی تهــرانی: اگر می‌خواهید حال خود را هنگام هنگام ملاقات حضرت حـجت عج بدانید ببینید در ملاقات با چه حالی دارید. اگر مشتاق قرآنید امیدوار باشید ڪه حضرت حجت عج هـــــم هستید.
📸 دعوت چهره‎به‎چهره گروه‎های جهادی برای حضور مردم در انتخابات 🔹گروه‌های طلبگی و جهادی سراسر کشور در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات فعال شدند. این گروه‎ها که در بحران‎هایی مثل سیل و زلزله و کرونا در کنار مردم، خدمت‎گذار بودند، در این ایام سرنوشت‌ساز نیز تلاش می‎کنند در ارتباط مستقیم با مردم، تنور انتخابات را هرچه بیشتر گرم کنند.