eitaa logo
❤عشـــق مـن مهــــدی❤
1هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
8.1هزار ویدیو
104 فایل
🔸مهـــــدویت 🔸اخــبارظهــــور 🔸شــعرودلنوشتہ 🔸حدیث واخلاق کپی از کانال ازاد است اقا تنهاست...😔 🍃اللهم عجـل لولیک الفـرج🍃 ارتباط با مدیر @Yamahdibeia تبادل نداریم👌
مشاهده در ایتا
دانلود
مثل آب زلال باش... زلال ڪه باشے دریاے دلٺ انقدر صاف مےشود ڪه پاڪی دلٺ بر همگاݩ اشڪار میگردد و همه براے داشتنٺ خود را در تو غرق خواهند ڪرد... شهید حـاج احـمد ڪاظمے ╭━━⊰⊰⊰❀🇮🇷❀⊱⊱⊱━━╮ ╰━━⊰⊰⊰❀♥️❀⊱⊱⊱━━╯
✅ شیوه صحیح انتقاد از اعضای خانواده و دوستان و آشنایان 🔸زمان انتقاد : زمانی انتقاد کنیم که شخص مورد نظر ، آمادگی روحی و ذهنی لازم برای شنیدن انتقاد را داشته باشد. 🔸مکان انتقاد : هیچگاه در جمع ، انتقاد نکنیم. 🔸زبان انتقاد: با رویی گشاده و گفتاری دوستانه و لحنی مهربانانه انتقاد کنیم. 🔸شکل انتقاد : تا حد ممکن انتقادها را به صورت غیرمستقیم بگوییم. 🔸میزان انتقاد: انتقادات زیاد موجب می شود که فرد مورد نظر احساس کند ما فردی عیب جوییم و فقط به دنبال نقص های او می گردیم. 🔸گفتن خوبی ها در کنار انتقاد : باید ، پیش و پس هر عیبی ، خوبی های او را هم به او یادآوری کنیم. 🔸قالب انتقاد: گاهی می توان در قالب یک نامه یا پیامک انتقاد کنیم. 🔸نیت انتقاد: انتقاد ، تنها و تنها باید برای اصلاح عیب فرد مورد نظر آنهم با نیت خشنودی خدا انجام شود. 🔸حفظ حریم خصوصی در انتقاد : نباید انتقاد از یک فرد را به کسی دیگر به جز خود او گفت. 🔸عیب جویی ممنوع : انتقاد به معنای ذرّه بین به دست گرفتن و به دنبال عیب‌های دیگران گشتن نیست. 🔸زمینه سازی برای شنیدن و پذیرش انتقاد: پیش از انتقاد از خودمان انتقاد کنیم. سعی کنیم خود به آنچه که می خواهیم عمل کنیم. سخنان مقدماتی برای ورود به انتقاد خیلی مهم است.
🌺 ✍️مردی داخل بقالی محله شد و از بقال پرسید که قیمت موزها چقدر است؟ 🍌 بقال گفت: ۱۰ هزار تومان و 🍎سیب هشت هزار تومان. 🍉در این لحظه زنی وارد مغازه شد که بقال او را می‌شناخت، و او نیز در همان منطقه سکونت داشت. 🍌زن نیز قیمت موز و سیب‌ها را پرسید و مرد جواب داد: موز کیلویی ۵ هزار تومان و سیب ۴ هزار تومان. 🍒زن گفت: الحمدلله؛ و میوه‌ها را خواست. 🧅مرد که هنوز آنجا بود از کار بقال تعجب کرد و خشمگینانه نگاهی به بقال انداخت و خواست با او درگیر شود که جریان چیست که مرد بقال چشمکی به او زد تا دست نگه دارد و صبر کند تا زن از آنجا برود. 🥒بقال میوه‌ها را به زن داد و زن با خوشحالی گفت الحمدلله بچه‌هایم میوه خواهند خورد و از آنجا رفت. ❄️هردو مرد شنیدند که چگونه آن زن خدا را شکر می‌کرد. ⭐️مرد بقال رو به مرد مشتری کرد و گفت: به خدا قسم من تو را گول نمی‌زنم بلکه این زن چهار تا یتیم دارد، و از هیچ کس کمکی دریافت نمی‌کند، و هرگاه می‌گویم میوه یا هرچه می‌خواهد مجانی ببرد ناراحت می‌شود، اما من دوست دارم به او کمکی کرده باشم و اجری ببرم برای همین قیمت میوه‌ها را ارزان می‌گویم. ☀️من با خداوند معامله می‌کنم و باید رضایت او را جلب کنم. ☂این زن هر هفته یک بار به اینجا می‌آید به الله قسم و باز به الله قسم هربار که این زن از من خرید می‌کند من آن روز چندین برابر روزهای دیگر سود می‌برم.در حالی که نمی‌دانم چگونه چنین می‌شود و این پول‌ها چگونه به من می‌رسد. 💔وقتی بقال چنین گفت، اشک از چشمان مرد مشتری سرازیر شد و پیشانی بقال را به خاطر کار زیبایش بوسید. 🌸 هرگونه که قرض دهی همانگونه پس می‌گیری؛ نه اینکه فقط برای پس گرفتن آن بلکه به خاطر رضای الله چرا که روزی خواهد آمد که همه فقیر و درمانده دربرابر الله می‌ایستند و صدقه دهنده پاداش خود را خواهد گرفت. 🌻لذت برآورده نمودن حاجات دیگران را کسی نمی‌داند مگر آنکه آن را برطرف نموده باشد.
38.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 السلام علیک یا غریب الغربا اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِ صَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚘﷽⚘ هر لذتی که ... لذت دیدار تـ❤️ـو ؛ نمی شود سلام حضرت دلبـ❤️ـر .... 🌹🍃🌹🍃
کمی هم بخندیم☺️☺️☺️👇👇👇
🌷❤️ ❤️ نصفه شب کوفته از راه رسيد ديد تو چادر جا نيست بخوابه. شروع کرد سر و صدا، مگه اينجا جاي خوابه؟ پاشيد بخونيد، دعا بخونيد ما هم تحت تاثير حرفاش بلند شديم و اجبارا مشغول عبادت شديم، خودش راحت گرفت خوابيد😄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠روش‌های دوستی با امام زمان ارواحنافداه...😍😍☘ 🌱 ☺️ .🌱.بر قآمت دلربای مهدی صلوات.🌱.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ یک راه خوب برای عاشق امام زمان(ع) شدن ✴️خاطره‌ای زیبا از حاج قاسم سلیمانی 📽 💔 🤲 .🌱.بر قآمت دلربای مهدی صلوات.🌱.
اگه میخوای چیزی رو تموم کنی تنبل بودن رو تموم کن بهانه آوردن رو تموم کن صبر کردن برای زمان مناسب رو تموم کن... از همین حالا شروع کن از همین امروز سلام علیکم. عاقبت تون به خیر.
4_5920103549810772896.mp3
11.81M
۱۴۰۱ حرفِ اول؛ " بسم الله الرحمن الرحیم " 🏅رمضان؛ آغاز مسابقه‌ای بزرگ است برای دریافت اسامیِ خداوند. کافیست نشانه‌ها را دنبال کنیم و به دنبال سه عنصر حیاتی در این ماه بگردیم! ※ این سه عنصر چیست و چگونه می‌توان به آن‌ها دست یافت؟
💌 سهم امروزمون از یاد مولای غریب ☘🌺☘🌺☘🌺☘🌺☘🌺 🌺 زیباترین موجود بهشت 🌺 🌕 براساس روایات معتبر، حضرت مهدی (عج)، هم در دنیا و هم در بهشت، از جمال و کمال بی نظیری برخوردار است. پیامبر اکرم (ص)درباره آن حضرت می فرماید: «المهدی طاووس اهل الجنّة» «مهدی طاووس اهل بهشت است». 📚 كشف الغمة، ج ۲ ص ۴۸۱ 🔵 این تعبیر جالب درباره هیچ پیامبر یا امامی وارد نشده است و اختصاص به حضرت ولی عصر (عج) دارد. این رمز، نهایت زیبایی و جمال آسمانی و فوق العاده او دارد؛ به طوری که در میان بهشتیان، ممتاز و شاخص است و خلاصه اینکه زیباترین موجود بهشتی و دیدنی ترین تمام اهل بهشت است.
⭕️در روزهای پایانی ماه شعبان این دعا را زیاد زمزمه کنید ☀️ ☘اللّهُمَّ اِن لم تَکُن غَفَرتَ لَنا فیما مَضی مِن شعبان، فاغفِر لَنا فیما بَقیَ مِنهُ 🌸اگر در آنچه از ماه شعبان گذشته ما را نیامرزیده ای پس در آن مقدار که از آن باقیمانده ما را بیامرز.
🌸🍃 🍃 🔖الإمامُ عليٌّ عليه السلام: السُّكوتُ على الأحمَقِ أفضَلُ(مِن) جَوابِهِ سكوت در برابر احمق، بهتر از جواب دادن به اوست ♦️لطفا انتشار بدهید👌 🍃 🌸🍃 .
🌸🍃 🍃 🍃 امام صادق علیه السلام: 🌸هنگامی که کسی را دوست داری او را از این محبت آگاه کن! 📚 کافی ♦️لطفا انتشار بدهید👌 🍃 🌸🍃 .
🌺 سوره واقعه 🌺 🍀 امام صادق علیه السلام فرمودند: هر کس در هر ، سوره واقعه را بخواند، خداوند او را دوست می دارد و محبوب همه مردمانش می گرداند و هرگز در دنیا گرفتار بدبختی، فقر، درماندگی و هیچ آفتی از آفات دنیا نخواهد شد و از همراهان امیرالمومنین علیه‌السلام خواهد بود. این سوره، ویژه امیرالمومنین علیه السلام است و کسی در آن شریکش نیست. 📚 ثواب الاعمال/ج۱/ص۱۱۷
38.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 السلام علیک یا غریب الغربا اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِ صَلاَةً کَثِیرَةً تَامَّةً زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏.
سلام علیکم شب همگی بخیر. دعای کمیل مخصوص شبهای جمعه جمعه شب آمده تا دل ز خدا یاد کند  بنده از کار بدش توبه و فریاد کند چون بفرموده حق دست دعــا بردارد  او اجابت کند و بنده خود شاد کند.
AUD-20220305-WA0001.mp3
6.99M
🔺صوت قرائت زیبای مناجات شعبانیه با صدای "محمد داوود"
🌀🔷🔹🌸🌀🔷🔹🌸🌀🔷🔹 🔷 🔹 🍃🌺مولای من🌺🍃 🗓امشب شب جمعه است نمیدانم کمیل را کجا میخوانی⁉️ نجف، کربلا، شاید هم در تاریکی بقیع... 🍃🌺آقای من🌺🍃 📘امشب کمیل را هر کجا خواندی 📖 به این فراز از دعا که رسیدی یاد من هم کن. اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعاء 🍃🌺آقای خوبم🌺🍃 😔کاش گناهانم می گذاشت 🙌دعاهایم از سقف دهانم بالاتر روند تا آسمانها 🙏و به اجابت برسند که زیاد دعا کرده ام... 🍃🌺مهربانترینم🌺🍃 🌑زندانی شده ام 🌑زندانی نفس،زندانی گناهانم،زندانی دنیا 💚و من را بگو که می خواهم یارت باشم 🍃🌺یابن الحسن🌺🍃 📗کمیل خواندی یادمان کن امشب 🌟ظهـورت کی میرسـد آقـا اللهم عجل لولیک الفرج بحق امُ المصائب زینب کبری(سلام الله علیها) 🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃