eitaa logo
❤عشـــق مـن مهــــدی❤
997 دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
8.1هزار ویدیو
104 فایل
🔸مهـــــدویت 🔸اخــبارظهــــور 🔸شــعرودلنوشتہ 🔸حدیث واخلاق کپی از کانال ازاد است اقا تنهاست...😔 🍃اللهم عجـل لولیک الفـرج🍃 ارتباط با مدیر @Yamahdibeia تبادل نداریم👌
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹 تبریک به تویی که با یک کلامت میزان رأی به ۵۰٪ ارتقا یافت... 🔰وقتی خدا توی قرآنش میفرماید: «لاتَیأَسوا مِن رَوحِ الله...»؛ یعنی نیمه پر لیوان رو نگاه کردن به اینه که بدونی این مملکت صاحب داره. 🔸وقتی مرحوم نائینی، این مرجع بزرگ جهان اسلام، در خلال جنگ اول جهانی و اون کشتار عظیمی که در ایران توسط انگلیس و دولتهای غربی صورت گرفت، در توسلی که به ساحت امام‌زمان (عج) داشتن، دیدن که حضرت دیواری به شکل نقشه ایران که درحال فرو افتادن بود رو با دست مبارکشون، صاف و استوار کردن و به مرحوم نائینی نکته ای فرمودن با این مضمون که ما حافظ این مملکت هستیم. 🔹آره عزیزم؛ ما مأمور به وظیفه ایم، نتیجه به اراده و تقدیر الهی رقم میخوره. 🔺اللّهُم اجْعَل عَواقِب اُمورِنا خَیراً 🤲
هشدار سازمان ملل درباره خطر وقوع جنگ فراگیر در منطقه 🔴سخنگوی دبیرکل سازمان ملل نسبت به وقوع جنگی فراگیر و همه جانبه در منطقه خاورمیانه به سبب ادامه جنگ در غزه و تشدید درگیری‌های در مرز بین لبنان و رژیم صهیونیستی هشدار داد.
💠نماز شب اول ماه محرّم 💠 🍁پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: هر کس در شب اول محرم دو رکعت نماز بخواند 🌟 در هر رکعت یک بار سوره حمد و یازده بار سوره توحید و روز اول ماه را که اوّل سال است روزه بگیرد، 🔰گویا مانند کسی است که تمام سالش را به کار خیر مداومت داشته، و پیوسته تا سال بعد محفوظ مانده، و اگر بمیرد به بهشت می رود. 📗(بحارالأنوار، ج98، ص333 به نقل از اقبال الاعمال)
30.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱🥀°• « شور به پا کرده ای ماه محرم سلام...» 🎙 بامداحی: حاج مهدی رسولی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روضه حضرت مسلم بن عقیل از سید رضا نریمانی با نام دل مسلم پر از عشق حسین (شب اول )
مداحی آنلاین - نماهنگ منو عوض کن - مجتبی رمضانی.mp3
2.71M
شب تعویض پرچمت منو عوض کن حُر بساز از من و حظ کن اگه گذشته ها گذشته منو آدم شده فرض کن روح_الله_رحیمیان 🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روضه خوانی رییس‌جمهور شهید: ارزش هیچ چیزی مانند ارزش گریه کردن برای اباعبدالله نیست😭🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
همین که به هر بهانه دلم تنگِ توست، یعنی عشق ... "امام زمانم دوستت دارم" ▪️تعجیل در ظهور صلوات ▫️اللهم عجل لولیک الفرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 جزئیات جلسه دونفره ساعتی قبل جلیلی و پزشکیان 🔺جلیلی: ساعاتی پیش با دکتر پزشکیان جلسه داشتم و به ایشان گفتم ما وظیفه خود میدانیم که در مسیر انقلاب، مسیر کشور و قوای سه گانه از جمله دولت و رئیس جمهور محترم منتخب کمک کنیم و این وظیفه ما است. 🔺اگر جایی دیدیم که خطایی اتفاق می افتد در جایگاه خودمان مسئول هستیم کمک کنیم تا آن خطا اصلاح شود. نباید سکوت کنیم و بگوییم رقیب ما بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 جلیلی: در دولت رقیب و دولت رفیق وظیفه ما این است که خطاهارا اصلاح کنیم 🔺در دولت من هم اگر باشد،از مردم و عده ای میخواهم که این کار را انجام دهند و مراقبت کنند تا دولت دچار خطا و نقصی نشود تا کشور پیشرفت کند. 🔺 وقتی می گوییم جهش برای کشور ما یک ضرورت است؛ این ضرورت شعار نیست واقعی است.
🔴 💠 دخترم ۱۰ سالشه دفتر نقاشی ۴ سالگیشو نگه داشته. امروز دفترشو آورد و به نقاشیاش نگاه می‌کرد بعضیاش واقعا نسبت به سنش قشنگ بود ولی گاهی هم می‌خندید و می‌گفت چقدر زشت کشیدم ولی اونموقع کسی بهم نگفته بود اینا زشته و فکر می‌کردم بهترین نقاشی رو کشیدم. گفتم بله نسبت به سنّت بعضیاش رو خوب کشیدی ولی بعضیاش هم از سر بی‌حوصلگی و تنبلی و نابلدی، زشت کشیدی. 💠 اگر انسان دفتر زندگی خودش را ورق بزند و اعمال گذشته‌ی خودش را بازنگری کند می‌بیند بعضی از کارهایش بچّه‌گانه یا ناپخته بوده. با خود گفتم خب ممکن است در آینده نیز نسبت به رفتارهای فعلی‌ام، چنین قضاوتی داشته باشم پس‌ نباید فکر کنم همیشه تمام تصمیماتم عاقلانه و زیباست ممکن است در آینده به برخی از تصمیمات و رفتارهایم بخندم و از آنها خجالت بکشم. 💠 این نگاه و این احساس، می‌تواند باعث شود تا برای رفتارها و تصمیماتم با تفکّر، بدون تعصّب و عجله و با مشورت و استفاده از تجربیات افراد مورد اعتماد پیش بروم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻داستان احساسی متحول شدن جوان معتاد در حرم امام حسین(ع)؛ حسینیه معلی شبکه سه 🔹زندگیم رو مثل یه فیلم بهم نشون دادن 🔹حضرت عباس به مادرم گفت ما بخشیدیم شما هم ببخشید.
*🔷یاالله یا زهرا سلام الله علیها🔷👆 🔆بخـــــوان 🍀 ۱۹ 🍀 به نیت رفع موانع ظهور مولا صاحب عصر 🌹وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا و بگو: «حق آمد، و باطل نابود شد؛ یقیناً باطل نابود شدنی است!»*
♨️توصیه آیت الله وحید خراسانی برای دهه اول محرم آیت الله وحید خراسانى در سفارش هایشان برای ایام دهه اول ماه محرم چنین توصیه کرده اند: تا روز «عاشورا » که نزدیک است، روزى صد مرتبه سوره توحید را بخوانید و به حضرت سیدالشهدا علیه السلام هدیه کنید، اِن شاءالله فیوضاتى نصیبتان می شود، شرطش هم این است مردم را دعوت به این عمل کنید. همچنین اشاره کردند چقدر خوب است که این عمل نورانی تلاوت صد مرتبه سوره توحید و هدیه کردن به روح مطهر و نورانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام به نیابت از حضرت حجت ابن الحسن المنتظر المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف انجام شود. با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشیم 🙏
🏴 از همین امشب تا آخر ماه صفر، اموات خودتان را در ثواب عزاداری‌ها شریک کنید. ✍🏼 این دو ماه را برای همه‌ی اموات خودتان نیت کنید. ♻️مرحوم علامه‌ی طباطبایی می‌فرمایند که: ⇣ ༅⇣ ༅⇣ ⇣ ༅⇣ ༅⇣ این کار سبب می‌شود که اموات در عالم برزخ خوش‌حال بشوند و خوش‌حالی آن‌ها سبب خوش‌حالی‌های معنوی در عالم دنیا برای شما بشود. یعنی آن‌ها دست به دعا برمی‌دارند و برای شما دعا می‌کنند. اساتید، معلمین، همسایه‌ها، پدر، مادر، اجدادتان، امام راحل، شهدا، همه را در ثواب دو ماه عزاداری برای اهل بیت عصمت و طهارت سلام‌الله‌علیهم شریک کنید.