فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 صحبتهای جالب یک کارشناس در تلویزیون:
🔹اینکه میگن رفتهایم به کره ماه، به احتمال زیاد، دروغ است
🔹روایت داریم پای ما به کرات دیگر، تازه بعد از "ظهور" باز میشه
هدایت شده از جهاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ارتباط عجیب شهید کرو لال با امام زمان عج
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠روند عهد از نگاه شیعه دو گام است،
گام نبوت، از آدم تا خاتم است و گام امامت که از غدیر آغاز میشود و تا آخرالزمان ادامه دارد،
هدف از این روند رسیدن به ولایت الله است،
خروج انسان از ظلمات به نور
#استاد_حسن_عباسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 او حواسش به ما هست»
👤 آیتالله #بهجت
🎤 ماجرای شخصی که برای مشکلات اقتصادی به امام زمان متوسل شد!
💢آيا جزيره خضراء محل سکونت امام زمان (عجل الله) است؟؟!!!
🍃علامه حسن زاده آملی می فرمايند:
🔸مرحوم حاجى نورى راجع به جزيره خضراء روايتى نقل كرده است. يكى از فوايد محضر شريف علامه شعرانى اين است كه ايشان باز حاشيه اى در اينجا دارند كه ما آن حاشيه را در هزار و يك نكته آورديم.
🔸ايشان مى فرمود كه: جزيره خضراء الان هم هست. از بلاد اندلس است.
🔸جزيره اى است خيلى سبز و خرم. نوعا جزيره ها خضراء هستند. ولى آن جزيره ويژگى خاصى دارد. #مهدى_فاطمى آن جا را پايتخت خودش قرار داد و محل حكومتش بود.
🔸بعد اين مهدى فاطمى و جزيره خضراء، سر زبانها افتاد و دهان به دهان نقل شد، و بعضى از اين جهال نقله، مهدى فاطمى را تبديل كردند به حضرت مهدى بقيه الله (عج) و ايشان را در جزيره خضراء اسكان دادند. و جزيره خضراء را با مثلث برمودا ارتباط دادند.
🔸چه كارها كردند، چه چيزها دنباله اين حرف آوردند و ديگران هم گرفتند اين را در اين كتاب و آن كتاب نوشتند.
راجع به اين مثلث بومودا كه خيلى حرفش هست، هم همين طور.
🔸متاءسفانه آقايان فرمايشى را كه مى شنوند اينها را مى آورند اسناد مى دهند به دين و آيين. به دين شريفى كه يكپارچه برهان و عقل است: قل هاتوا برهانكم ان كنتم صادقين.
📒قرآن هرگز تحريف نشده
🌿علامه حسن زاده املی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅علامه بهلول در مورد زمان ظهور فرمودند : سال ۱۴۰۰ شمسی جهان به دست(حکومت) امام زمان علیه السلام است
🔵این پیشگویی از این عبد صالح خدا دقیقا مانند پیشگویی علامه قندهاری است که در مورد #ظهور فرمودند: از سال ۱۴۰۰ در سال ۱۴۰۰
✍️چیزی تا ظهور نمانده باید معرفتمان را نسبت به حضرت بالا ببریم تا در زمان حضورشان فرمانبر محض بدون چون و چرا باشیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ظهور #دست_در_آسمان همراه با طوفان هانا در آمریکا که در روایات از نشانه های #ظهور است
💢رسول گرامی اسلام (ص):
در آخرالزمان ، سرزمین نجد ( اطراف ریاض عربستان ) مرکز ویرانی ها و فتنه ها گردد و " شاخ شیطان " نیز از همان جا ظهور نماید .
📚صحیح بخاری ، جلد ١ صفحه ٣۵١ حدیث ٩٩٠
💢رسول گرامی اسلام (ص):
از همان سرزمین نجد افرادی خواهند آمد که قرآن را تلاوت می نمایند در حالی که هیچ بهره و فهمی از آن نداشته و از نشانه های آن گروه این است که موهای سر خود را تراشیده و ریش خود را باقی می گذارند .
📚صحیح بخاری ، جلد ۶ ، صفحه ٢٧۴٨ ، حدیث ٧١٢٣
▪️حضرت ولی عصر ارواحنافداه:
من دعاگوی هر مؤمنی هستم که مصیبت جدّ شهیدم را یاد کند و پس از آن برای تعجیل فرج من دعا کند.
📓مکیال المکارم، جلد ۱، صفحه ۳۳۳
هدایت شده از دشمن شناسی
51.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢ماجرای #بیعت خواص با امام زمان(عج)
✅آیت الله طهرانی از علامه طباطبایی سوال میکند: راجع به حضرت قائم آل محمد حضرت حجه بن الحسن العسکری و کیفیت ظهورش، از مرحوم قاضی چیزی به خاطر دارید؟
علامه فرمودند: در روایت است که چون حضرت قائم ظهور کنند، اول دعوت خود را از مکه آغاز میکنند. بدین طریق که بین « #رکن» و « #مقام » پشت به کعبه نموده و اعلان میفرمایند و از خواصّ آن حضرت سیصد و شصت نفر در حضور آن حضرت مجتمع می گردند.
🔹مرحوم استاد ما قاضی میفرمود که: در این حال حضرت به آنها مطلبی می گویند که همه آنها در اقطار عالم متفرق و منتشر میگردند و چون همه آنها دارای طیّ الارض هستند، تمام عالم را تفحّص میکنند و میفهمند که غیر از آن حضرت کسی دارای مقام ولایت مطلقه الهیّه و مامور به ظهور و قیام و حاوی همه گنجینههای اسرار الهی و صاحب الامر نیست. در این حال همه به مکّه مراجعت میکنند و به آن حضرت تسلیم میشوند و بیعت مینمایند.
🍃مرحوم قاضی میفرمود: من میدانم آن کلمهای را که حضرت به آنها میفرماید و همه از دور آن حضرت متفرق میشوند چیست!!
و من در روایت دیدهام که حضرت صادق(علیه السلام) میفرمایند: من آن کلمه را میدانم.
📚مهر تابان، ص 331 – 332.
کتاب: اسوه عارفان – ص 108