به دکترم گفتم داروهام تاثیری نداره،
گفت: "سر وقت میخوری؟"
اونجا بود که فهمیدم چرا نمازهام اثر نداره...
اِقرَاء .
صدای ِبهشت >>>>>
با این صدا برمیگردم به تموم خاطرات مشهــد!
با دلی که هنوز توی صحـن ِقدس جا مونده..
اونجایی که دلـم آروم میگیره؛
جایی بین گنبد طلـا و نگاه مهربون ِامام رضـا(:
همونجا که خوشبـختی واقعی نفس میکشه 💖
همانطور که غذا بیهضم،
سودی برای بدن ندارد؛
خواندنِ بیتأمل نیز
ثمری برای ذهن نخواهد داشت!...
هدایت شده از مکملِمن ؛
وقتی درونت پاک باشد
خدا چهرهات را گیرا میکند
این گیرایی از زیبایی جوانی نیست!
این گیرایی از نور ایمانی است
که در ظاهر نمایان میشود...
✍"نازمطلق"